עדכונים מהבית- יום 26 ה2/1

Brotherholic

New member
לא יכולה לסבול את:

פרידה, יגאל, ליהיא, עתי, ליאם, דנה, התאומות, עמיר. יואב חופר ונופר התחילה לעצבן כי היא יותר מדי מתלכלכת. עדיין יכולה לסבול את סיון, ליעוז, אלעד וכמובן ג'קי...מעניין לעוד כמה זמן. מה יהיה עם העונה הזאת?
 

זהר77

New member
תוסיפי לרשימת ה"לא סובלת" שלך את סיוון העציץ

וכמעט גם את ליעוז (הדיבור שלו לא ברור ב-90% ומעצבן), ואת אלעד שאני לא שוכחת לו את ההערות שהוא זרק לג'קי מידי פעם כשצחק על טפשותו - ואני במצבך. היחיד שלא מעצבן אותי (אלא להיפך) - זה ג'קי
 
ועכשיו ברצינות...

אנשים תקועים בבית כל מה שיש להם זה לדבר.. השהות שם כפולה ומכופלת באינטנסביות שלה.. מה בדיוק אתה מצפה שיקרה???????????? לא אני באמת רוצה להבין כמה אדיוטים אתם יכולים להיות. איך אתה יכול לשפוט התנהגות כזו או אחרת שאתה לא זה שנמצא שם בסיר לחץ הזה?! התגובות שלכם פה מביישות,ילדותיות בלי צל של הגיון או תחכום, תקרא את שלל התגובות כאן ותשפטו את עצמכם קודם.. אחרי זה תהיה לכם בכלל הזכות לשפוט אנשים שנמצאים שם. בדק בית דחוף!
 
דנה ליאם וסיוון עוברים על חוקי הבית!

אסור לדבר על הדחות לא בתיאוריה,לא כאילו,לא כבדרך אגב אסור וזהו!
 

Jason2

New member
אסור להזכיר שמות

אסור לרמוז למי מצביעים, מותר להגיד אם כבר יש לך מועמדים ומותר להם לדבר על איזה סוג של הדחה תהיה (כולם מועמדים או חלק). הן לא עברו על החוקים.
 

Jason2

New member
כי לא היה מה להעיר

לפני כמה ימים שדנה ועמיר דברו על הדחות, הם הגיעו לדיבור שהיה אסור ואז האח העיר להם. היום זה לא הגיע לזה.
 

Jason2

New member
לא הזכירו שמות

שאלו אחת את השניה אם כבר יש להם מועמדים, הם אמרו שאחד בקושי ושזה קשה לבחור. ואז אמרו שיכול להיות שיפתיעו אותם וישאלו אותם את מי הם רוצים להשאיר. ואז האח אמר שהמילים מוכנות והן עזבו את זה.
 

זהר77

New member
כבר כמה פעמים הם תיאמו, גם עמיר

ממש ממש תיאמו. לא סתם דיברו. ותהיה בטוח שכל אלה יצביעו להדחת ליאם. עליה תאמו.
 
אם מישהו מתאם הדחות זה ליהיא ועתי ועמיר וסיון

דנה סיוון וליאם דיברו על ההדחות ודנה אמרה שיש לה שם 1 בטוח וזהו ושזה קשה לה ושבשני היא לא בטוחה וליאם אמרה לה אז שימי את אלה שאת הכי פחות אוהבת לפי אחוזים זה הכל לא עברו על שום חוק אז די לזיין תמוח בסדר אני בטוח שליהיא ועתי יעלו את אותם 2 מועמדים
 
למעלה