משחקי הפלייאוף להיום 19.4

Puskas

New member
שיקגו היא קבוצת החוץ

הרביעית בטיבה בליגה.. אז מאיפה הנתון הזה שהבאת?
 
בכל מקרה תראה את התמונה המלאה

אינדי שלפי העונה הסדירה קבוצת חוץ גרוע מאוד 13-28 לאומת מאזן ביתי חיובי 24-17 כמעת שניצחה את שיקגו במשחק הראשון עם מאזן בייתי הכי טוב בליגה 36-5 ובמשחק השני לא נפלה בהרבה מישקגו שיקגו עם מאזן פחות טוב בחוץ מאשר בבית 26-15 מול אינדי במאזן בייתי חיובי 24-17 אין שום סיבה שאינדי לא תצליח לנצח את 2 משחקי בית הבאים מול שיקגו, לפי מה שראינו בשני המשחקים אינדי לא נופלת בהרבה משיקגו ואני חושב שהבייתיות בשני המשחקים הבאים תתן להם את ההיתרון הקטן כדי שהפעם הם יהיה בצד המנצח
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
ג'ייסון קיד מצא מעיין נעורים?

18 נק' ו-6 אס' יש לו בשלושה רבעים מול פורטלנד. דאלאס מובילים בקטנה, 73:72 בסוף הרבע השלישי. היווד החטיא עכשיו 2 רצופים מהקו...בשביל זה השחקנים האלה מקבלים מליונים.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
דאלאס מנצחים 101:89

נוביצקי שוב אדיר בדקות ההכרעה ומסיים עם 33 נק' (13 ברבע האחרון), קיד מסיים עם 18 נק' ו-8 אס' ופג'ה (מאיפה הוא בא פתאום?) נותן 21 נק' כולל 5 שלשות.
 

Oxycodone

New member
ייאללה איזה דבר הא..

במקום שהניקס יובילו 2 אפס הם עכשיו -2......זה בטח ישבור אותם מנטלית גם שהם יגנו על הבית שלהם. אותו דבר לגבי אינדיאנה שיכלו גם לנצח משחק אחד. התאכזתי גם שההוקס לא גנבו עוד משחק.....השאלה האם הניקס וההוקס יכולות להגן על הבית ולנצח את משחקי הבית שלהן?? אם אינידאנה והניקס יראו אופי וינצחו אני מאוד אתרשם. ומה קורה הלילה כריס פול יחליט לחגוג שוב? P:
 

STEVE NASH

New member
איזה משחק משדרים הלילה אם בכלל?

אני רוצה לדעת אם שווה לקום.
 

AdAmD1

New member
שאלה-אתם יודעים אם המאש עברו למתכונת פסח?

ז"א אפשר לשתות שם בירה?
 

GIOVANINI

New member
שאלת שידור להיום בקשר פייסרס-בולס

מן הסתם ערוץ הספורט לא ישדר(צריך לשדר בפעם ה20000 אלף ריאל-ברסה בשבת, איזה מתח... מעניין כמה יגמר) אני מניח שיחפשו פה לינקים באינרנט הבעיה שמחר אני חייב לקום בבוקר לבדיקת CT שאסור לי לפספס(לא כדאי להתעסק עם גידולים בתקווה שאין ולא חזר), האם יש אתר חוץ מליג פאס שאפשר לראות שידור חוזר בבוקר או צהריים של המשחק המון תודה מראש למי שיודע
 

endorms

New member
אשכרה יש אתר כזה?

ולא אחד שאפשר להוריד בו? אם כן אז גם אני אשמח לקבל לינק.
 

endorms

New member
כאלו יש לי כמה

אבל תודה. חשבתי שמצאת אתר שאפשר לראות בו סטרימינג של שידורים חוזרים. זה יכול להיות פטנט נחמד.
 
למעלה