מפגש פורים- פרטים אחרונים

מטרות התנועה:

א. בוגר הרואה את האדם ואושרו כיסוד מרכזי בהוויה ומקיים אורחות חיים המבטאים אמונה זו. ב. בוגר בעל עמדות דמוקרטיות וסוציאליסטיות. ג. בוגר הרואה את מסורת ישראל כמקור השראה ולא כמקור סמכות. ד. בוגר שהאחריות האישית והטלת הספק הינם יסודות בגיבוש תפיסת עולמו ומימושה. ה. בוגר המבסס את קיומו החומרי, והתרבותי על עשייה אישית. ו. בוגר המעורב ופעיל בתהליכי שינוי חברתיים בכיוון אמונותיו ותפיסותיו. ז. בוגר השואף להגשים עצמו במדינת ישראל ושותף לתהליכי בנייתה והגנתה. ח. בוגר השואף להגשים עצמו במסגרת הקיבוץ או במסגרות שיתופיות סוציאליסטיות אחרות.
 

RJT

New member
אני גם יכול להעתיק מאיפשהו

או לשנן כמו תוכי. אבל את באמת מסכימה עם זה? כשאת לובשת את החולצה של התנועה את בעצם אומרת "כל הסעיפים האלה תקפים לגבי". את באמת מסכימה את זה, או רואה את זה מיושם במסגרת התנועה?
 
לצופים יש עקרונות באבוריבוע!

העקרונות של הנוע"ל לא מגיעים לקרסוליים של הצופים.. "ואנחנו גם בונים..אבל לנו יש עקרונות.. זה ההבדל היותר גדול בין הנוע"ל לצופים" פחח
 
תראי,

אני הרי בנוער, אבל, תכלס בפורימונים כולם עושים אותו דבר. כי אי אפשר באמת לבנות פורימון עם העקרונות של התנועה. ואנשים, מה הם העקרונות של הצופים? שבאנו לביקור בשבט שלהם היה שלט עם העקרונות, והיה לי מאוד קשה להבין אותם.
 
הייהיי,

עזבי שתנועת נוער בכלל זה חשוב, כי הרבה ילדים שלא בתנועות נוער פשוט הולכים לרחוב ולוקחים סמים, הנוער העובד פועל הרבה יותר ממה שכולם חושבים, פשוט לא יודעים את זה.
 
אמ,

עמית ועמית נראה לי, ומאי אחת.. תגידי, כת החומוס, זה חברה שלי מארגנתXD איזה מצחיקול.
 
../images/Emo220.gifחברה שלך?

חברה שלי כבר עם זה שנה.. מוזר... אולי היא ממזכרת ואז זה מסתדר!! ממ.. אני מכירה אותם.. הם מאח"ם.. חמודים..[=
 
/tapuzforum/images/emo45.gif

אני מהפלפון שלי, פשוט הייתי חייבת להודיע שאני באה, כאילו שזה לא ברור :q ניצן תודה!
 

Ori California

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo31.gif

יש מצב שאבוא,אם אבוא אז אאחר,אגיע בערך ב2,כי ביום לפני הגרמנים חוזרים לגרמניה וגם יש מסיבה במוסד,אז לא יהיה לי הרבה זמן לישון,אבל נראה
 
למעלה