מסרים שבועיים

נחושה2

New member
../images/Emo13.gifאורלי היקרה

קודם כל תודה גדולה ממני. עזרת לי המון. אני לוקחת מאוד ברצינות את הדברים שכתבת והמון תודה. אשמח למסר שבועי בנוגע לספר שכידוע כבר בתהליך רציני לקראת פרסומו. מה האפשרויות בארץ ואולי גם בחו"ל. תודה ענקית.
 
נחושה2 ../images/Emo20.gif

יש אפשרות להתקדמות מסויימת אך מאוד זהירה שיש בה הבטחה עבורך במימד של המתנה נוספת. כשבחרת להעביר אותו גם לחו"ל בחרת נכון, זה פותח דלת לאפשרויות חדשות עבורך.
 

שלי191

New member
אשמח למסר

הי אשמח לקבל מסר בנושא זוגיות שנמצאת במשבר יש נתק כבר יומיים איך עלי להתנהג בשבוע הקרוב? תודה שבת שלום
 

chenby

New member
אני גם אשמח למסר

אשמח למסר על זוגיות...אין לי כרגע זוגיות, אני נקייה נפשית ורגשית להכרות חדשה.... חן
 
chenby ../images/Emo20.gif

מומלץ לא לעשות דבר בשבוע הקרוב בנושא ולזכור שכגודל הציפיה כך גודל האכזבה. את עדיין בתהליך של ריפוי פנימי מצלקות העבר ומהיכולת שלך לתת אמון בשנית בפרטנר שלך ולא משנה מיהו.
 
שלי191 ../images/Emo20.gif

חשוב מאוד לייצר וליצור שלווה. היסטריה לא תועיל כאן. לא ליזום דבר אלא להמתין. יתכן שההמתנה תשתלם. יש להמתין בין 6 ימים ל-6 שבועות. לבחירתך כמובן.
 
KerenOr9 ../images/Emo20.gif

את בהחלט בהתלבטות ונראה כי כל מה שיש לצד השני להציע הוא יותר מדי טוב בכדי להאמין שזה אמיתי. חישבי מדוע את מהססת ומה המילה נאמנות אומרת לך. הכיוון הוא בהחלט חיובי וישרה עלייך ביטחון אישי.
 
שבת שלום אורלי

מסר בנושא היחסים הבין אישיים שלי: איך לשפר את התקשורת הבין-אישית שלי, גם מבחינת קשרי עבודה וקשרים בלימודים? תודה, שבת שלום מ.
ושבת שלום לכולכם!
 
מיכאלה היחיד1 ../images/Emo20.gif

מימד רב ביותר של אמונה בעצמך צריך להתגלות בתוכך. ההתנהלות כעת מסורבלת ומגושמת משהו ואת מקיפה עצמך בחומה בצורה שקשה מאוד להבין מה את בדיוק רוצה או מתכוונת. יש קיבעון לא פשוט שגורם לדריכה במקום והאחזות במה שצריך ולא במה שיש. חשוב ליצור הרמוניה נוספת עם אדם נוסף שיוביל אותך לקשרים עם אנשים אחרים. ובמובן כלשהו יגרום לך לתהות על קנקנך ולחשוב מה הלאה. את מכירה היטב את האדם הזה.
 

ורד 34

New member
../images/Emo24.gifמימך תמיד../images/Emo23.gif../images/Emo25.gif

כללי, או כל נושא אחר שתיבחרי
 
ורדושה../images/Emo24.gif

את עוברת שינוי מחשבתי שמוליך אותך קדימה אל מעשיות שטרם הכרת על עצמך ובעצמך. זה חדש לך ומעורר בך עניין ואתגר רב. יצרת שינוי נכון וכדאי לפעול בכל תחום שאת חושבת ששם תמצאי את המענה המתאים. זה הזמן לקצור את הפירות ובגדול!! (זה קשור למה שסיפרת לי בטלפון עלייך)
מכל ה
אני כל כך שמחה
 

ורד 34

New member
../images/Emo23.gifאני אוהבת אותך הכי בעולם

עכשיו רק הגיע הזמן לישאול על מה את רוצה. ואני עושה לך פריסה בקלפי האורקל שלי.
 

ruv23

New member
היי

אשמח למסר בנושא המקצועי... האם אני בדרך הנכונה ....?
 
ruv23 ../images/Emo20.gif

הבחירה שבחרת מייצרת עבורך שלווה וביטחון הנחוצים לך. אתה זקוק לשקט חיצוני בכדי שתוכל לפעול בנחישות הכיוון מבטיח
 
למעלה