חדשים ודרושים ב
אנשים

Apple Scruff

New member
נצל"ש- טורצ'ווד הגיע לVOD:)

בדיוק בתקופה שאמרתי שאני אתחיל לראות את זה באינטרנט, זה הגיע להוט בתיאום כמעט מושלם
ראיתי כבר שני פרקים ואני מניחה שאני אמשיך לראות מחר עוד וכאלה, כי הלילה אני מקדישה את הזמן שלי לדוקטור ה11 ולפרקים האחרונים שעוד לא ראיתי ואני מרגישה מבויישת על כך כלכך
(אגב, רק לי הפרק הראשון הזכיר את "רוז" וכאלה? אני מניחה שכבר דיברו על זה כן, אבל נו... הדיליי שלי הוא משהו דיי מפורסם)
 

Gal lifrey

New member
אני אראה רק כדי שיהיה לזה כמה שיותר צפיות

ולא יורידו את העונה כזה מהר, כדי שיהיה יותר סיכויים שיראו את זה אחרים, וכך נרחיב את הצופים של דוקטור הו (או לפחות של סדרות הבת, אבל גם זה משהו) בישראל. למה הוא הזכיר לך את "רוז"?
 

Apple Scruff

New member
בחורה ממוצעת, מגלה משהו במהלך

העבודה שלך-ומתחילה לחקור ולחקור ולחקור. בכלל, הקשר בין ג'ק לגוון מזכיר לי טיפה דוקטור-קומפניין, אבל אני מניחה שזה יישתנה עם הזמן-P
 

Apple Scruff

New member
אעההה../images/Emo7.gif

ראיתי את פרק חמש. למה ראיתי את פרק חמש? כי אני פאנטית ד"ר הו, זה למה
החלטתי להשאיר את ד"ר הו למחר, כי ברביעי יש לי חופשת מגן וזה. בכל מקרה, המשכתי בצפייה בטורצ'ווד ו... אה...|ציוץ| דיי, הקטע של גוון בסוף הכניס אותי לטראנס כל כך... ברר. התחלתי להתנשף מפחד/קריזה או משהו. כל פרק פשוט ניהיה יותר ויותר מצמרר/מותח/אפל/אימתי=טוב!! אבל אני ממש לא יודעת אם להמשיך לראות, במיוחד ממה שראיתי בפריוויו של הפרק הבא (גם ממש קשה לצפות בסדרה שאת כבר יודעת מראש בערך מה קורה, מה ייקרה. אני כל הזמן מחכה שג'ק יסביר להם כבר. וכל פעם שהוא מת זה כזה "אה, נו, באמת, בחייך, Been there, done that). אגב, רק לי הקטע בתעלה בפרק השלישי, שאוון רואה את הבחור והבחורה ההיא עשה לי קונטציות לסרט The wall של פינק פלויד, ואני כן מדברת על הקטע שגרם לי ולחברות שלי לצרוח על ידידים שלי שייכבו הכל?|ציוץנוסף| אני מניחה שאני אמשיך לראות, אבל לא הלילה. ועכשיו אם תסלחו לי, אני צריכה ללכת לעשות לי מרתונים מטורפים של וויל וגרייס ולנסות לא לקשר את ג'ק מקפרלנד לג'ק הרקנס (אגב, ידעתם שג'ון בארומן נבחן לוויל וגרייס?
סתם עלה לי לראש כרגע כי ניסתי לא לקשר ובסוף קישרתי ו... ו...) די, אני מדברת שטויות. הצילו
באמשלי, הפורום הזה ייהפוך לפסיכולוג-טורצ'ווד שלי בסופו של דבר, ראו הוזהרתם
O: (אני מתבדחת, זה כבר סימן טוב, רייט? דאמ, אני מרגישה מזה לא קשורה פתאום, כי כולם כבר ראו את זה ושקועים עכשיו בעונה החמישית של הדוקטור ואני כמו מצייצת כאן כמו ילדה קטנה ואני מדברת שטויתו שוב ואני אפסיק |ציוץ|)
 
למעלה