זמן איכות

liat Gi

New member
../images/Emo41.gif זמן איכות

"ליאת ממזמן לא דיברנו" מה זה מהיום בבוקר נחשב להרבה זמן?? "בואי נלך היום בערב לסרט" מה,ולהפסיד זמן איכות עם החדר הנפלא שלי? אמא רוצה לבלות זמן איכות, ללכת לסרט!! מה זה זמן איכות בכלל???
 

shiri_b

New member
כן, קורה

המון "שירי שמעתי שיש סרט שממש טוב לאמהות ובנות (יש כזה דבר??)" "איזה סרט?" אמא מלמלת שם סיני מוזר.. "מה??" "מה את לא רוצה?" ועכשיו אי אפשר להגיד לה לא! כי אז היא תעלב... אבל מה לעשות שלי אין ממש זמן.. יש לי מבחנים ודברים אז דחיתי את זה.. אבל בכלליות יש את הקטע גם עם אבא שלי שפשוט בא ונכנס לחדר (אחרי שהוא דפק בדלת כמובן) ומתיישב ומחליט שהגיע הזמן לדבר...
 

OoלילךoO

New member
איזה מזל...

שההורים שלי כבר מאולפים
הם כבר יודעים שגם אם הם ירצו לדבר איתי, אין מצב שאני אשב ויספר להם על מה קורה בחיים שלי (גם ככה הם דוחפים את האף שלהם יותר מדי)
 

*neta*

New member
לא מספיק שאמא מתלוננת

שאני יותר זמן עם המחשב מאשר איתה, גם אחותי החליטה שאנחנו צריכות לבלות זמן איכות!
 
למעלה