"ליאת ממזמן לא דיברנו" מה זה מהיום בבוקר נחשב להרבה זמן?? "בואי נלך היום בערב לסרט" מה,ולהפסיד זמן איכות עם החדר הנפלא שלי? אמא רוצה לבלות זמן איכות, ללכת לסרט!! מה זה זמן איכות בכלל???
המון "שירי שמעתי שיש סרט שממש טוב לאמהות ובנות (יש כזה דבר??)" "איזה סרט?" אמא מלמלת שם סיני מוזר.. "מה??" "מה את לא רוצה?" ועכשיו אי אפשר להגיד לה לא! כי אז היא תעלב... אבל מה לעשות שלי אין ממש זמן.. יש לי מבחנים ודברים אז דחיתי את זה.. אבל בכלליות יש את הקטע גם עם אבא שלי שפשוט בא ונכנס לחדר (אחרי שהוא דפק בדלת כמובן) ומתיישב ומחליט שהגיע הזמן לדבר...