mastertheknife
New member
לא משנה. במחשבה שניה, כבר שאין מעבר בכלל!למישהו יש תמונה איך נראה המעבר
בין שני המערכים? או שאין בכלל מעבר?
לא משנה. במחשבה שניה, כבר שאין מעבר בכלל!למישהו יש תמונה איך נראה המעבר
בין שני המערכים? או שאין בכלל מעבר?
אופס, כבר=כנראהלא משנה. במחשבה שניה, כבר שאין מעבר בכלל!
אין, כמובן. יש תא ניהוג בכל קצה.לא משנה. במחשבה שניה, כבר שאין מעבר בכלל!
האם יש רכבות קלות, בתכנון דומה לIC3?אין, כמובן. יש תא ניהוג בכל קצה.
אני לא מכיר דבר כזההאם יש רכבות קלות, בתכנון דומה לIC3?
הכוונה שלי היא קרונועים, שיכולים להתחבר, באמצעות 'קיפול' (אולי המלה לא נכונה) של תא הניהוג. האם זה קיים ברכבות קלות ברחבי העולם?
תודה, קובי. זו הייתה מן התעניינות קטנהאני לא מכיר דבר כזה
לא ראיתי כזה דבר לא באוסטרליה, לא בירושלים, לא בפראג ולא בבודפשט. גם לא חושב שיש בזה טעם והגיון. שכן, רכבת IC3 במקור (וזה גם ראשי תיבות השם שלה) היא רכבת בינעירונית שמיועדת לנסיעות ארוכות יחסית. ברכבת כבדה ובמיוחד לנסיעות ארוכות יש הגיון שכל הרכבת תהיה יחידה פנימית אחת שהכרטיסן והמאבטחים וסתם הנוסעים יוכלו ללכת ברגל מאזור הקטר (נהג הקרונוע) ועד ליירכתי הקרון האחרון. חשמלית/רכבת קלה הנסיעות הן קצרות יחסית ואין עפ"י רוב כרטיסן ואין שום צורך כלשהו לנוסעים ללכת מקצה אחד שלה לקצה האחר תוך כדי נסיעה.
בDLR החצי אוטומטית אין תא, אבל אי אפשר לחבר.תודה, קובי. זו הייתה מן התעניינות קטנה
תודה על ההסבר המפורט!בDLR החצי אוטומטית אין תא, אבל אי אפשר לחבר.
ה Docklands Light Railway משתמשת בשתי יחידות נפרדות בדומה לרק"ל הירושלמית, ויש תיכנונים להסבת המערכת ל3 יחידות. אי אפשר לעבור בין יחידה ליחידה בזמן הנסיעה כי אין דלתות קדמיות שיאפשרו זאת (יש דלת קדמית למצב חירום), אבל - אין תא נהג, כשאין נהג (המערכת אוטומטית אחוז ניכר מהזמן, ונמצאת על תשתית נפרדת שבחלקה הגדול נמצא מעל לפני הקרקע על ויאדוקטים ישנים וחדשים) הנוסעים חופשיים לשבת בכל ארבעת הספסלים הקדמיים, כאשר בא נהג הוא מקבל את אחד הספסלים הקדמיים, פותח מכסה שמתחתיו יש קונסולת ניהוג, ונוהג בקרון כשספסל לידו וספסל מאחוריו יש נוסעים. http://www.toimg.net/managed/images/10010819/w152/h110/image.jpg http://photos.travellerspoint.com/16695/On_The_DLR.jpg http://2.bp.blogspot.com/_PkEIkpofWng/RvZfwC-V9jI/AAAAAAAAHQI/Rb5ZuTf7Ewk/s400/P1080076.JPG גם ברכבת התחתית פה אין חיבור בין הקרונות בעת הנסיעה. בקדמת / אחורי הקרונות יש דלת חירום ואפשר ללכת מקרון לקרון כאשר הרכבת עוצרת בתחנה, אבל אסור לעבור מקרון לקרון בעת הנסיעה. בברלין ופריס ראיתי רכבות תחתיות בהן כל הרכבת היא ישות-אקורדיון אחת ארוכה ( M1 פריס, U5 ברלין). התוצאה של רכבת כזו היא שהנוסעים מתפזרים בצורה יעילה יותר כי אין קרון אחד צפוף (שלא בשעות העומס) ורואים איפה יש מושב ריק ב"קרון" הבא או בזה שאחריו.
לא כולן, אבל הנה הביטשיין-דנקשייןתודה על ההסבר המפורט!
האם אני מבין נכון, ובברלין ובפריס הרכבות התחתיות מגיעות כ'רכבת ארוכה', שלא ניתנת לצמצום קרונות?
שובלא כולן, אבל הנה הביטשיין-דנקשיין
http://www.youtube.com/watch?v=BHwhW2aplSg&feature=related
ככהלמישהו יש תמונה איך נראה המעבר
בין שני המערכים? או שאין בכלל מעבר?
כן זה מה שתיראתי לעצמי..
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.