לא אוהב נוסעים כמו זאת שמצד ימין.==38==
לא אוהב נוסעים כמו זאת שמצד ימין.==38==
אז סע לקנדה.לא אוהב נוסעים כמו זאת שמצד ימין.
מה הקשר קנדה? אם התכוונת להגיד שבקנדה אין כאלאז סע לקנדה.
מזכירה לי מישהי שהיתה באח הגדוללא אוהב נוסעים כמו זאת שמצד ימין.
מה נדבקתם אליה?מזכירה לי מישהי שהיתה באח הגדול
והמבין יבין
נראה לי שהם התכוונו לטלפון.מה נדבקתם אליה?
נכון שהיא לא הדבר הכי אסטתי שהילך אי פעם על רגליו האחוריות בכה"א, אבל היא גם לא נראית כמו איזה מפגע...
עדיין, היא לא נראית צועקתנראה לי שהם התכוונו לטלפון.
עדיין, היא לא נראית צועקת
ולכן אני עדיין תמה על תשומת הלב המופנית אליה.
אין לי שום דבר נגדה, פשוט הזכירה לימה נדבקתם אליה?
נכון שהיא לא הדבר הכי אסטתי שהילך אי פעם על רגליו האחוריות בכה"א, אבל היא גם לא נראית כמו איזה מפגע...
==39==השקת הרכבת הקלה!
כמי שעוקב ומתעד את פרויקט הרכבת הקלה בירושלים מאז חבלי לידתו הראשונים, עוד אי-שם לפני יותר מעשור, לא היה שום סיכוי בעולם שאפספס את המאורע ההיסטורי הזה. וכך, על אף העייפות הרבה והמחסור הכרוני בשעות שינה, ויתרתי בשמחה על שנת יום השישי והתייצבתי ב- 5:00 בבוקר בקצהו הצפוני של הקו, בתחנת חיל האוויר. לא עברו אלא דקות בודדות ומרחוק נשמע ה"דונג" המוכר ומתוך מחשכי הבוקר הופיע לו מערך 42 גורר אחריו את אחיו מס' 37 - הרכבת שעתידה להיות הרכבת הרשמית הראשונה. אז נכון, שמעתה ועד עולם יתנהל ויכוח היסטורי - מי היא הרכבת הרשמית הראשונה באמת? לשאלה זו יש 4 תשובות נכונות שכן בניגוד למה שהובטח, הרכבות הראשונות משני קצוות הקו יצאו ב- 05:15 ולא ב- 05:30 כפי שהובטח. אז נכון שרוב האח"מים היו דווקא על הרכבות הבאות, אלה שיצאו ב- 05:30, אני בחרתי לצאת לדרך עם הרכבת הראשונה באמת, בדיוק כמו חברנו logan שעשה זאת מקצהו הדרומי של הקו. אז אחרי 7 שעות נסיעה רצופות לאורך הקו האדום - קו הטראם הראשון בישראל וארחי כמה כוסות קפה חזק במיוחד, נצא לדרך עם התמונות שיספרו את סיפורו של היום ההיסטורי הזה. מפאת הרצון להעלות את התמונות כמה שיותר מהר, בחרתי לוותר בשלב זה על העריכה והתיקון ואני מעלה את התמונות כמות שהן, לאחר מיון והקטנה בלבד. תהנו!
==40==השקת הרכבת הקלה!
כמי שעוקב ומתעד את פרויקט הרכבת הקלה בירושלים מאז חבלי לידתו הראשונים, עוד אי-שם לפני יותר מעשור, לא היה שום סיכוי בעולם שאפספס את המאורע ההיסטורי הזה. וכך, על אף העייפות הרבה והמחסור הכרוני בשעות שינה, ויתרתי בשמחה על שנת יום השישי והתייצבתי ב- 5:00 בבוקר בקצהו הצפוני של הקו, בתחנת חיל האוויר. לא עברו אלא דקות בודדות ומרחוק נשמע ה"דונג" המוכר ומתוך מחשכי הבוקר הופיע לו מערך 42 גורר אחריו את אחיו מס' 37 - הרכבת שעתידה להיות הרכבת הרשמית הראשונה. אז נכון, שמעתה ועד עולם יתנהל ויכוח היסטורי - מי היא הרכבת הרשמית הראשונה באמת? לשאלה זו יש 4 תשובות נכונות שכן בניגוד למה שהובטח, הרכבות הראשונות משני קצוות הקו יצאו ב- 05:15 ולא ב- 05:30 כפי שהובטח. אז נכון שרוב האח"מים היו דווקא על הרכבות הבאות, אלה שיצאו ב- 05:30, אני בחרתי לצאת לדרך עם הרכבת הראשונה באמת, בדיוק כמו חברנו logan שעשה זאת מקצהו הדרומי של הקו. אז אחרי 7 שעות נסיעה רצופות לאורך הקו האדום - קו הטראם הראשון בישראל וארחי כמה כוסות קפה חזק במיוחד, נצא לדרך עם התמונות שיספרו את סיפורו של היום ההיסטורי הזה. מפאת הרצון להעלות את התמונות כמה שיותר מהר, בחרתי לוותר בשלב זה על העריכה והתיקון ואני מעלה את התמונות כמות שהן, לאחר מיון והקטנה בלבד. תהנו!
==41==השקת הרכבת הקלה!
כמי שעוקב ומתעד את פרויקט הרכבת הקלה בירושלים מאז חבלי לידתו הראשונים, עוד אי-שם לפני יותר מעשור, לא היה שום סיכוי בעולם שאפספס את המאורע ההיסטורי הזה. וכך, על אף העייפות הרבה והמחסור הכרוני בשעות שינה, ויתרתי בשמחה על שנת יום השישי והתייצבתי ב- 5:00 בבוקר בקצהו הצפוני של הקו, בתחנת חיל האוויר. לא עברו אלא דקות בודדות ומרחוק נשמע ה"דונג" המוכר ומתוך מחשכי הבוקר הופיע לו מערך 42 גורר אחריו את אחיו מס' 37 - הרכבת שעתידה להיות הרכבת הרשמית הראשונה. אז נכון, שמעתה ועד עולם יתנהל ויכוח היסטורי - מי היא הרכבת הרשמית הראשונה באמת? לשאלה זו יש 4 תשובות נכונות שכן בניגוד למה שהובטח, הרכבות הראשונות משני קצוות הקו יצאו ב- 05:15 ולא ב- 05:30 כפי שהובטח. אז נכון שרוב האח"מים היו דווקא על הרכבות הבאות, אלה שיצאו ב- 05:30, אני בחרתי לצאת לדרך עם הרכבת הראשונה באמת, בדיוק כמו חברנו logan שעשה זאת מקצהו הדרומי של הקו. אז אחרי 7 שעות נסיעה רצופות לאורך הקו האדום - קו הטראם הראשון בישראל וארחי כמה כוסות קפה חזק במיוחד, נצא לדרך עם התמונות שיספרו את סיפורו של היום ההיסטורי הזה. מפאת הרצון להעלות את התמונות כמה שיותר מהר, בחרתי לוותר בשלב זה על העריכה והתיקון ואני מעלה את התמונות כמות שהן, לאחר מיון והקטנה בלבד. תהנו!
כמה שאלות==41==
תשובות:כמה שאלות
קודם כל תודה רבה התמונות! 1. אני ראיתי בכמה תמונות שהתחנות עצמן קצרות קצת להעלת נוסעים, אז איך אפשר לעלות מכל הדלתות? 2. בעוד כשבועיים שהנסיעה תתחיל לעלות כסף, איך יגבו מאנשים כסף? הרי כל אחד יכול להכנס לתחנה בלי בעיה. תודה רבה!
אפרופו וואלידטורים וכרטיסיםתשובות:
1. רציפי התחנות מותאמים לאורך הרכבת בעלת שני קרונות, לא יודע מה ראית. אין בעיה לעלות מכל הדלתות. 2. הגביה תתבצע באמצעות וואלידטורים (מכשירי תיקוף) בכניסה לרכבת, המוצבים ליד כל דלת. בכל קרון יש פקח שבקרוב יצוייד במסופון, באמצעותו הוא יבדוק את הכרטיס שלך. במידה ויימצא שלא שילמת על הנסיעה, הקנס יהיה לא נעים בכלל.
אפרופו וואלידטורים וכרטיסים
משטח הקליטה של המכשיר קולט גם כרטיסים הנמצאים בכיס ומוצמדים למכשיר.
...תשובות:
1. רציפי התחנות מותאמים לאורך הרכבת בעלת שני קרונות, לא יודע מה ראית. אין בעיה לעלות מכל הדלתות. 2. הגביה תתבצע באמצעות וואלידטורים (מכשירי תיקוף) בכניסה לרכבת, המוצבים ליד כל דלת. בכל קרון יש פקח שבקרוב יצוייד במסופון, באמצעותו הוא יבדוק את הכרטיס שלך. במידה ויימצא שלא שילמת על הנסיעה, הקנס יהיה לא נעים בכלל.
לא כל אחד...
כל אחד שיעלה לרכבת הפקח יבדוק אם קנה כרטיס? אם כן זה יעכב מאוד
כולה 180 ג'ובות. ויהי כאלה שיזייפולא כל אחד
אבל העונש יהיה כזה שגם אם הסיכוי שתיתפס יהיה קטן זה לא יהיה כדאי.
המידע ברב-קו לא נכתב על הפס המגנטיכולה 180 ג'ובות. ויהי כאלה שיזייפו
את הפס המגנטי של הרב קו שלהם. הבנתי שזה לא ביג דיל לייצר רב קו בבתי החרושת הפרטיים בעתיקה..... גם כרטיסי אשראי מייצרים שם.....ובהצלחה רבה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.