תמונה מדהימה==21==
קשה להאמין שזה בירושליים
תמונה מדהימה==21==
ואתה לא האמנת שיהיו עצים...==21==
שמח שהתבדיתיואתה לא האמנת שיהיו עצים...
מדהים!==21==
אירופה זה כאן חברה==21==
==22==הרכבת הקלה - דו"ח מצולם, פרק 1
החלטתי שהגיע הזמן לצאת לשטח ולערוך סיור מקיף לאורך כל התוואי. התחלתי בקצה הדרומי, בקרית היובל ומשם אמשיך צפונה, עד לפסגת זאב. בפרק הראשון אתמקד בקטע הקו שלאורך שדרות הרצל, עד גשר המיתרים. הנחת המסילות בקטע זה הסתיימה כבר לפני די הרבה זמן. כמו-כן, לאורך כל הקטע הותקנו כל עמודי החישמולת ועליהם הותקנו כל הקונסולות או כבלי המתיחה עליהם יימתחו כבלי ההזנה החשמלית בסמוך לתחילת ההרצה בקטע זה. הפיתוח הסביבתי בקטע זה גם הוא הסתיים לחלוטין למעט קטע קצר בקצהו המזרחי של הרחוב, בשכונת קרית משה, בסמוך לגשר. העבודות היחידות שעוד נותרו בקטע זה מתרכזות בעיקר בתחנות. כל הסככות כבר הותקנו. נשאר להתקין את הציוד האלקטרוני בתחנות, ספסלים ותאורת שפת רציף. בימים אלו ראיתי פועלים העוסקים בהשחלת כבלי תקשורת בתוך הצנרת התת-קרקעית. בנוסף, עוד אין זכר למערכות הרימזור והאיתות ועדיין לא הותקנו המחסומים במפגשי הכביש מסילה שיחברו את החניות הפרטיות, אבל עבודות אלה תיעשנה ממש בסמיכות להפעלה. בגדול, הרושם מקטע זה הינו חיובי ביותר. הפיתוח הסביבתי נעים לעיין והתוואי משתלב יפה במרקם העירוני. ונעבור לתמונות.
האם איי התנועה שבסוף הצומת יוסרו?==22==
צומת בייט. אחת הצמתים המורכבות בקטע זה.
שים לב לתמונה 28האם איי התנועה שבסוף הצומת יוסרו?
כרגע נראה שיש שפת מדרכה באזור המסילות שמול יד-שרה, ואי תנועה על מסלולו של הפס השמאלי.
רואים ב28 שהאבנים לא בעיה, אבל האי?שים לב לתמונה 28
אבני השפה שם בהחלט יוסרו.
זמנירואים ב28 שהאבנים לא בעיה, אבל האי?
נדמה לי שהיתה תמונה מהכיוון ההוא שבו מכונית שחורה הסתירה את אי התנועה. מדרום לצומת האי נראה כמו מבנה די רציני על תוואי המסילה הדרומית. אני מניח שזה אי זמני או משהו, אבל מתי מתכוונים להוריד אותו?
==23==הרכבת הקלה - דו"ח מצולם, פרק 1
החלטתי שהגיע הזמן לצאת לשטח ולערוך סיור מקיף לאורך כל התוואי. התחלתי בקצה הדרומי, בקרית היובל ומשם אמשיך צפונה, עד לפסגת זאב. בפרק הראשון אתמקד בקטע הקו שלאורך שדרות הרצל, עד גשר המיתרים. הנחת המסילות בקטע זה הסתיימה כבר לפני די הרבה זמן. כמו-כן, לאורך כל הקטע הותקנו כל עמודי החישמולת ועליהם הותקנו כל הקונסולות או כבלי המתיחה עליהם יימתחו כבלי ההזנה החשמלית בסמוך לתחילת ההרצה בקטע זה. הפיתוח הסביבתי בקטע זה גם הוא הסתיים לחלוטין למעט קטע קצר בקצהו המזרחי של הרחוב, בשכונת קרית משה, בסמוך לגשר. העבודות היחידות שעוד נותרו בקטע זה מתרכזות בעיקר בתחנות. כל הסככות כבר הותקנו. נשאר להתקין את הציוד האלקטרוני בתחנות, ספסלים ותאורת שפת רציף. בימים אלו ראיתי פועלים העוסקים בהשחלת כבלי תקשורת בתוך הצנרת התת-קרקעית. בנוסף, עוד אין זכר למערכות הרימזור והאיתות ועדיין לא הותקנו המחסומים במפגשי הכביש מסילה שיחברו את החניות הפרטיות, אבל עבודות אלה תיעשנה ממש בסמיכות להפעלה. בגדול, הרושם מקטע זה הינו חיובי ביותר. הפיתוח הסביבתי נעים לעיין והתוואי משתלב יפה במרקם העירוני. ונעבור לתמונות.
לפי דעתי הרכבת הקלה שנואה מספיק==23==
את מתחנות ההשנאה לאורך הקו.
אה אוקיי הבנתילפי דעתי הרכבת הקלה שנואה מספיק
מה זה תחנת השנאה ?
לפי דעתי הרכבת הקלה שנואה מספיק
מה זה תחנת השנאה ?
א יותר הגיוני "השנעה"?==23==
את מתחנות ההשנאה לאורך הקו.
=24==הרכבת הקלה - דו"ח מצולם, פרק 1
החלטתי שהגיע הזמן לצאת לשטח ולערוך סיור מקיף לאורך כל התוואי. התחלתי בקצה הדרומי, בקרית היובל ומשם אמשיך צפונה, עד לפסגת זאב. בפרק הראשון אתמקד בקטע הקו שלאורך שדרות הרצל, עד גשר המיתרים. הנחת המסילות בקטע זה הסתיימה כבר לפני די הרבה זמן. כמו-כן, לאורך כל הקטע הותקנו כל עמודי החישמולת ועליהם הותקנו כל הקונסולות או כבלי המתיחה עליהם יימתחו כבלי ההזנה החשמלית בסמוך לתחילת ההרצה בקטע זה. הפיתוח הסביבתי בקטע זה גם הוא הסתיים לחלוטין למעט קטע קצר בקצהו המזרחי של הרחוב, בשכונת קרית משה, בסמוך לגשר. העבודות היחידות שעוד נותרו בקטע זה מתרכזות בעיקר בתחנות. כל הסככות כבר הותקנו. נשאר להתקין את הציוד האלקטרוני בתחנות, ספסלים ותאורת שפת רציף. בימים אלו ראיתי פועלים העוסקים בהשחלת כבלי תקשורת בתוך הצנרת התת-קרקעית. בנוסף, עוד אין זכר למערכות הרימזור והאיתות ועדיין לא הותקנו המחסומים במפגשי הכביש מסילה שיחברו את החניות הפרטיות, אבל עבודות אלה תיעשנה ממש בסמיכות להפעלה. בגדול, הרושם מקטע זה הינו חיובי ביותר. הפיתוח הסביבתי נעים לעיין והתוואי משתלב יפה במרקם העירוני. ונעבור לתמונות.
==25==הרכבת הקלה - דו"ח מצולם, פרק 1
החלטתי שהגיע הזמן לצאת לשטח ולערוך סיור מקיף לאורך כל התוואי. התחלתי בקצה הדרומי, בקרית היובל ומשם אמשיך צפונה, עד לפסגת זאב. בפרק הראשון אתמקד בקטע הקו שלאורך שדרות הרצל, עד גשר המיתרים. הנחת המסילות בקטע זה הסתיימה כבר לפני די הרבה זמן. כמו-כן, לאורך כל הקטע הותקנו כל עמודי החישמולת ועליהם הותקנו כל הקונסולות או כבלי המתיחה עליהם יימתחו כבלי ההזנה החשמלית בסמוך לתחילת ההרצה בקטע זה. הפיתוח הסביבתי בקטע זה גם הוא הסתיים לחלוטין למעט קטע קצר בקצהו המזרחי של הרחוב, בשכונת קרית משה, בסמוך לגשר. העבודות היחידות שעוד נותרו בקטע זה מתרכזות בעיקר בתחנות. כל הסככות כבר הותקנו. נשאר להתקין את הציוד האלקטרוני בתחנות, ספסלים ותאורת שפת רציף. בימים אלו ראיתי פועלים העוסקים בהשחלת כבלי תקשורת בתוך הצנרת התת-קרקעית. בנוסף, עוד אין זכר למערכות הרימזור והאיתות ועדיין לא הותקנו המחסומים במפגשי הכביש מסילה שיחברו את החניות הפרטיות, אבל עבודות אלה תיעשנה ממש בסמיכות להפעלה. בגדול, הרושם מקטע זה הינו חיובי ביותר. הפיתוח הסביבתי נעים לעיין והתוואי משתלב יפה במרקם העירוני. ונעבור לתמונות.
==26==הרכבת הקלה - דו"ח מצולם, פרק 1
החלטתי שהגיע הזמן לצאת לשטח ולערוך סיור מקיף לאורך כל התוואי. התחלתי בקצה הדרומי, בקרית היובל ומשם אמשיך צפונה, עד לפסגת זאב. בפרק הראשון אתמקד בקטע הקו שלאורך שדרות הרצל, עד גשר המיתרים. הנחת המסילות בקטע זה הסתיימה כבר לפני די הרבה זמן. כמו-כן, לאורך כל הקטע הותקנו כל עמודי החישמולת ועליהם הותקנו כל הקונסולות או כבלי המתיחה עליהם יימתחו כבלי ההזנה החשמלית בסמוך לתחילת ההרצה בקטע זה. הפיתוח הסביבתי בקטע זה גם הוא הסתיים לחלוטין למעט קטע קצר בקצהו המזרחי של הרחוב, בשכונת קרית משה, בסמוך לגשר. העבודות היחידות שעוד נותרו בקטע זה מתרכזות בעיקר בתחנות. כל הסככות כבר הותקנו. נשאר להתקין את הציוד האלקטרוני בתחנות, ספסלים ותאורת שפת רציף. בימים אלו ראיתי פועלים העוסקים בהשחלת כבלי תקשורת בתוך הצנרת התת-קרקעית. בנוסף, עוד אין זכר למערכות הרימזור והאיתות ועדיין לא הותקנו המחסומים במפגשי הכביש מסילה שיחברו את החניות הפרטיות, אבל עבודות אלה תיעשנה ממש בסמיכות להפעלה. בגדול, הרושם מקטע זה הינו חיובי ביותר. הפיתוח הסביבתי נעים לעיין והתוואי משתלב יפה במרקם העירוני. ונעבור לתמונות.
==27==הרכבת הקלה - דו"ח מצולם, פרק 1
החלטתי שהגיע הזמן לצאת לשטח ולערוך סיור מקיף לאורך כל התוואי. התחלתי בקצה הדרומי, בקרית היובל ומשם אמשיך צפונה, עד לפסגת זאב. בפרק הראשון אתמקד בקטע הקו שלאורך שדרות הרצל, עד גשר המיתרים. הנחת המסילות בקטע זה הסתיימה כבר לפני די הרבה זמן. כמו-כן, לאורך כל הקטע הותקנו כל עמודי החישמולת ועליהם הותקנו כל הקונסולות או כבלי המתיחה עליהם יימתחו כבלי ההזנה החשמלית בסמוך לתחילת ההרצה בקטע זה. הפיתוח הסביבתי בקטע זה גם הוא הסתיים לחלוטין למעט קטע קצר בקצהו המזרחי של הרחוב, בשכונת קרית משה, בסמוך לגשר. העבודות היחידות שעוד נותרו בקטע זה מתרכזות בעיקר בתחנות. כל הסככות כבר הותקנו. נשאר להתקין את הציוד האלקטרוני בתחנות, ספסלים ותאורת שפת רציף. בימים אלו ראיתי פועלים העוסקים בהשחלת כבלי תקשורת בתוך הצנרת התת-קרקעית. בנוסף, עוד אין זכר למערכות הרימזור והאיתות ועדיין לא הותקנו המחסומים במפגשי הכביש מסילה שיחברו את החניות הפרטיות, אבל עבודות אלה תיעשנה ממש בסמיכות להפעלה. בגדול, הרושם מקטע זה הינו חיובי ביותר. הפיתוח הסביבתי נעים לעיין והתוואי משתלב יפה במרקם העירוני. ונעבור לתמונות.
==28==הרכבת הקלה - דו"ח מצולם, פרק 1
החלטתי שהגיע הזמן לצאת לשטח ולערוך סיור מקיף לאורך כל התוואי. התחלתי בקצה הדרומי, בקרית היובל ומשם אמשיך צפונה, עד לפסגת זאב. בפרק הראשון אתמקד בקטע הקו שלאורך שדרות הרצל, עד גשר המיתרים. הנחת המסילות בקטע זה הסתיימה כבר לפני די הרבה זמן. כמו-כן, לאורך כל הקטע הותקנו כל עמודי החישמולת ועליהם הותקנו כל הקונסולות או כבלי המתיחה עליהם יימתחו כבלי ההזנה החשמלית בסמוך לתחילת ההרצה בקטע זה. הפיתוח הסביבתי בקטע זה גם הוא הסתיים לחלוטין למעט קטע קצר בקצהו המזרחי של הרחוב, בשכונת קרית משה, בסמוך לגשר. העבודות היחידות שעוד נותרו בקטע זה מתרכזות בעיקר בתחנות. כל הסככות כבר הותקנו. נשאר להתקין את הציוד האלקטרוני בתחנות, ספסלים ותאורת שפת רציף. בימים אלו ראיתי פועלים העוסקים בהשחלת כבלי תקשורת בתוך הצנרת התת-קרקעית. בנוסף, עוד אין זכר למערכות הרימזור והאיתות ועדיין לא הותקנו המחסומים במפגשי הכביש מסילה שיחברו את החניות הפרטיות, אבל עבודות אלה תיעשנה ממש בסמיכות להפעלה. בגדול, הרושם מקטע זה הינו חיובי ביותר. הפיתוח הסביבתי נעים לעיין והתוואי משתלב יפה במרקם העירוני. ונעבור לתמונות.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.