הישרדות המסר האישי 3 - משימה שמינית

omer719

New member
../images/Emo27.gifבוב זוכה בחסינות../images/Emo70.gif../images/Emo37.gif

וסנדרה נשלחת לאי הגלות. בהצלחה סנדרה
אבל גם את יחד עם השאר - אין לי שום דבר בשבילכם, מלבד מועצת שבט מחר לקראת השבת בשעה 16:30. אחד או אחת מכם יהפוך למושבע השני של המשחק שלנו, מי זה יהיה? זה הזמן למסור מסרים
מקווה שהמשימה הזאת עזרה לכם להבין דבר או שניים, לילה טוב לכולכם.
 

omer719

New member
../images/Emo41.gif מועצת השבט השמינית - שבט אופולו ../images/Emo41.gif

שבו מיד נתחיל.
 

omer719

New member
../images/Emo221.gif דיון מועצת השבט ../images/Emo221.gif

ברוכים הבאים למועצת השבט התשיעית שלנו, עברתם כבר דיי הרבה במשחק, איך אתם מרגישים עם הצורה ששיחקתם? הייתם משנים משהו? ג'רי: ממש לא, אני בטוחה בדרך המשחק שלי, לפחות כרגע. סירי: וואו, כבר תשיעית? נראה כאילו רק אתמול אמרת לנו לקחת את הלפידים שמאחורינו ולהבעיר בהם אש כי אש מסמלת חיים על האי! איך שהזמן טס! קשה לי להגיד כרגע אם הייתי משנה או משהו, אני חושבת שאוכל לדעת רק בסוף המשחק מה היה טוב ומה היה פחות טוב. נטלי: או לורד. אני מרגישה באמת טוב עם המשחק שלי. יכולתי לעשות יותר אבל בסה"כ אני מאוד שמחה על איך שאני משחקת ולא הייתי משנה אותו. קורטני: אני גאה בצורת המשחק שלי עד כה, לא הייתי משנה דבר ואני עומדת מאחורי כל ההחלטות שעשיתי. אלייזה: אני מרוצה מהמשחק שלי. אם הגעתי כאן סימן שעשיתי משהו נכון. חרטות בינתיים אין לי. ומקווה שלא יהיו לי. קנדיס: אולי כמה דברים אפילו.
במועצה הקודמת היה לנו תיקו דיי לא צפוי, כי כן נוצר הרושם שיש לנו בריתות דיי מגובשת שלא היו אמורות לייצור את זה. מה בעצם קרה שם לדעתך? והאם זה אומר שבעצם הקלישאה הנכונה והכול באמת יכול לקרות? ג'רי: הגיבורים זילזלו באינטיליגנציה שלנו. אני לא יודעת מה עם שאר הנבליות, אבל אני הבנתי את התוכנית שלהם. סירי: מה שקרה במועצת השבט הקודמת היה פשוט ניסוי שלא הצליח, ולמזלנו היתה לנו ההזדמנות לתקן את הטעות. מצד שני, הקלישאה נכונה, ואי אפשר לדעת מה יקרה בהמשך. בגלל זה אסור להיות שאננים ולחשוב שהמשחק בידיים של קבוצה מסויימת או של אדם מסויים. פי ג'י: ניסו לעשות מהלך די משמעותי וכמעט הצליחו :-O נטלי: אווו ג'י טי. זה היה סאקס! לדעתי פשוט מאוד היה בלבול באחת הבריתות בעקבות אליל חסינות. הקלישאה נכונה בכל מקרה. הכל אבל באמת הכל יכול לקרות ואף אחד לא בטוח בשום שלב של המשחק מלבד חסינות. לורד קובע הכל. קנדיס: הווו הכל יכול לקרות בהישרדות... אבל במקרה הזה, נראה לי כבר שהכל אבוד, ואני המודחת הבאה לדעתי אלא אם יקרה נס כד השמן.
המשימה אתמול הייתה ראשונה מסוגה במשחק הזה - משימה חברתית. היו דברים שהפתיעו אתכם בתוצאות? או שהכל היה ידוע מראש? פרט. סירי: אני חושבת שהתוצאות לא באמת משקפות את מה שהולך בשבט. לדעתי חלק מהאנשים ענו לא לפי מה שהם חושבים באמת אלא לפי מה שהכי פחות יחשוף את דרך המשחק שלהם או של הברית שלהם. פי ג'י: הפתיע אותי שקורטני היא אחת שמאמינים שתתקע סכינים בגב. סנדרה: היו כמה וכמה קטגוריות שהפתיעו אותיי מאוד וכמה די צפויות. נטלי: אני חושבת שהיו כמה הפתעות. זה לימד אותי הרבה על מה שנבליות לשעבר חושבות, יש כמה איומים מצידן, חלק מהן מאוד חזקות. אלייזה: לא, לא הפתיע אותי שום דבר. אבל היה לי כיף לגלות שעליי הכי סומכים! קנדיס: על מה אני מוערכת?
האם לדעתך התשובות למשימה יכולות להוות סוג של שינוי במחשבה של מישהו? או שזה לא באמת משפיע על משהו? פי ג'י: ברור שזה יהווה שינוי מחשבה. סנדרה: אני באמת לא יודעת. נטלי: אוו גוד בוודאי ג'ף. אני מקווה שחלק פתחו את העיניים וגליו דברים חשובים לגבי המצב שלהם בשבט. זה בהחלט יכול לשנות את מצב המשחק. מי שהיה למטה יעלה למעלה. קורטני: בהחלט יכול להיות שאנשים יכולים להיות מושפעים מהתוצאות של המשימה, אבל בגלל זה צריך לדעת לא לקחת יותר מדי ללב ובאופן אישי, ולחשוב מה לעשות עם כל המידע הזה, ככה שתוכלי להתקדם כמה שיותר במשחק. אלייזה: אחריי המשימה, כשחזרנו למחנה, היו כמה כאלה שנעלבו וזה שינה את דעתם של חלקם. עכשיו באמת אף אחד לא סומך על אף אחד.
בוב, אתה מחוסן הערב, הבטחת לעצמך פיינל 8. עד כמה החסינות הזאת הייתה חשובה לך? היית שורד בלעדיה? בוב: כמובן, ג'ף. החסינות הזו יקרה לי מפז. אינני חושב שהייתי שורד בלעדיה את ההדחה הקרובה. אך על אף ההתפתחויות האחרונות בשבט, יש אכן סיכוי קטן שהייתי מצליח לשרוד מלבדיו. אך אין סיבה לדבר כרגע על מה היה קורה אם, לטעמי. העיקר שקיבלתי חסינות.
עד כמה יפתיע אותך בשלב הזה של המשחק, אם אדם שאתה מחשיב בן ברית יבגוד בך? או שזה דבר שניתן להבין בהתחשב בעובדה שעברנו למשחק אישית יותר? הסבר. ג'רי: אני מקווה שלא יבגדו, אבל מניחה שכן יבגדו בשלב כזה או אחר, זה חייב לקרות מתישהו. סירי: ג'ף, זה יפתיע אותי כי אני סומכת על הברית שלי ואני רוצה להאמין שהן סומכות עליי מספיק כדי לא לעשות משהו מאחורי הגב שלי, או של שאר הברית. סנדרה:למרות שאני מנסה להכין את עצמי לכל, בגידות תמיד יפתיעו ויאכזבו אותי. קורטני: אני מניחה שאני כבר לא הופתע מכלום, כבר מהמועצה הקודמת השארנו את המשחק הקבוצתי/שבטי בצד, ועברנו לשחק אדם לאדם זאב, כשאף אחד לא רוצה להיות הכבשה שהזאבים יחסלו. בוב: תשאל את סירי, היא יכולה להסביר לך מצויין על בני ברית שבוגדים בך. תרתי משמע.
על פי מה אתה מצביע הערב? ג'רי: בניגוד לרצוני המוחלט. פי ג'י: הצבעה שתוכל להבטיח לי את המקום הראשון. קורטני: גם הפעם אני מצביעה לז'אן רובר, אולי הוא סוףסוף יודח! סנדרה: אני אצביע עם קורטני לז'אן רובר. נטלי: אני מצביעה לאיום הכי גדול במשחק מבחינתי. אלייזה: אני אעצום עיניים ואצביע על מישהו, והמישהו הזה יקבל את הקול שלי. אם למישהו יש את אליל החסינות - זה הזמן להציג אותו. המתמודד בעל מספר הקולות הגבוה ביותר יאלץ לעזוב את המשחק מיידית. מיד יעלו הקולות. בהצלחה לכולם
 

omer719

New member
../images/Emo41.gif קול שני ../images/Emo41.gif

קנדיס. 2 קולות לקנדיס.
 

omer719

New member
../images/Emo41.gif קול שלישי ../images/Emo41.gif

סנדרה. 2 קולות לקנדיס, קול לסנדרה.
 

omer719

New member
../images/Emo41.gif קול רביעי ../images/Emo41.gif

סנדרה. 2 קולות לסנדרה, 2 קולות לקנדיס.
 

omer719

New member
../images/Emo41.gif קול חמישי ../images/Emo41.gif

סנדרה. 3 קולות לסנדרה, 2 קולות לקנדיס.
 

omer719

New member
../images/Emo41.gif קול שישי ../images/Emo41.gif

קנדיס. 3 קולות לקנדיס, 3 קולות לסנדרה.
 

omer719

New member
../images/Emo41.gif קול שביעי ../images/Emo41.gif

סנדרה. 4 קולות לסנדרה, 3 קולות לקנדיס.
 

omer719

New member
../images/Emo88.gif המודחת השמינית מהישרדות המסר האישי 3..

והמושבעת השנייה למשחק זה - סנדרה
השבט אמר את דברו, ו5 קולות מספיקים, אין צורך לקרוא את הקול האחרון, לכן אני נאלץ לבקש ממך לעזוב את המשחק מידיית. וסנדרה חברים היא... 1סימית
נוי, הגעת למקום מאוד מכובד ושיחקת אותה יחסית למשחק הראשון שלך אי פעם
, את מוזמנת לסכם את המשחק, ושאר חברי השבט והמודחים מוזמנים לכתוב מילות פרידה מנוי. מיד תעלה תמונת מצב ולו"ז להמשך.
 

אורישקי

New member
../images/Emo2.gif

הדחה מפתיעה!!! נוי,הפתעת אותי,לא האמנתי שזו את ובכלל סחטיין על המשחק,היית ממש טובה לדעתי.
 

NP16

New member
וואו

הדחה יפה:O נוי, הגעת למקום יפה וזה חלק מהמשחק, הרי אף אחת לא הייתה מחכה לשישיה הסופית לראות איך ייסתדרו העניינים..מקווה להמשיך לראות אותך כאן אל תיעלמי לפורום!
ואל תשכחי שיש לך תפקיד בתור מושבעת .בהצלחה
 

1סימית

New member
../images/Emo7.gifפאקינג בליידנס

לא צפיתי את זה לרגע! אז זה היה המשחק ראשון ששיחקתי בו והוא היה ממש חוויה. בלי לחשוף יותר מדי. סמכתי בעניים עצומות על הברית שלי. לפעמים ממש הייתי גאה בדברים שעשינו כמו ההדחה של אוזי. נהינתי נורא מכל השיחות והדיונים עם הנבליות החמודות3> הרגע שבו אני הכי גאה היה ההדחה של ג'ייטי, כשפיג'י אמרה לי ברגע האחרון שכדי להצביע לנטלי ושגם בוב יצביע עליו. לא האמנתי שמישהו מהגיבורים באמת ישתף פעולה אבל לא הייתי בטוחה מספיק כדי לשכנע אותן לרדת מזה. בגלל זה ברגע האחרון הצבעתי בכל זאת לג'ייטי בהנחה שבמקרה הגרוע יצא תקו. ככה הצלתי את עצמי בפעם הראשונה. קורטני, פיג'י, ג'רי, סירי ואלייזה - היה נהדר ליהיות אתכן בברית. מי מכן שהדיחה אותי - ביץ'. סתם הצלחתן להפתיע אותי לגמרי. מי שבכל זאת הצביעה קנדיס -3>> עם הגיבורים שמרתי על מרחק אבל בהצלחה שיהיה לכולכם. אוהבת יותר מכל נוי3>> למה בשתי ההצבעות האחרונות דווקא אני?
בהצלחה לכולם
 

NP16

New member
ודפנה

את האישה היחידה במשחק!!! :O ועוד שכל הדמויות זה בדיוק הפוך
 
למעלה