הודעת פתיחה

Bezalel P

New member
../images/Emo41.gifהודעת פתיחה../images/Emo41.gif

ברוכים הבאים לפורום הבלוגיה פורום זה מיועד לכל הפעילות הקהילתית בבלוגיה. כאן תשמעו על פיצ'רים חדשים בבלוגיה, תחרויות ופרויקטים קהילתיים בבלוגיה. זה המקום להעלות קישור לרשומות הנבחרות שכתבתם או קראתם, בשרשור המלצות יומי. שאלות טכניות, בעיות ותקלות אתם מוזמנים להמשיך להפנות לפורום הבלוגיה - תמיכה טכנית. שלכם, בצלאל.
 

L a b a m b a

New member
בצלאל

בהצלחה ! אם אתה בצלאל בגלל ירושלים כבר יש לך נקודה אצלי ! מאחלת לך הרבה טוב וזהו .
 

siv30

New member
מצטערת אותי הצלחתם לבלבל ../images/Emo178.gif

יותר מידי פורומים שעוסקים בבלוגים, פשוט מיותר לרוץ מפורום לפורום. כמובן שאני אפעל לפי הכללים שלכם, אבל אתם כאן בשבילנו לא?
 

mary lou

New member
אני לא חושבת

סך הכל לתמיכה טכנית (רצוי ש)לא נזדקק לעיתים קרובות. כמו כן, ההפרדה בין "בלוגים" ל"הבלוגיה" אכן נחוצה. חוץ מזה שכל המרבה הרי זה משובח. [מרבה מלשון ריבה כמובן. טוב, די]
 

siv30

New member
זמני מוגבל והמלאכה מרובה

ועכשיו אני צריכה לזפזפ בין 3 פורומים + 2 פורומים אחרים שבהם אני משתתפת + הבלוגים שאני אוהבת לקרוא בקיצור המצב הוא לא פשוט.
 

mary lou

New member
אני יוצאת מנקודת הנחה...

שאין סיבה להסתובב בטכני יותר מדי
 

mabs1

New member
חח

נראה שחייך קשים, אם כך שאלה הקשיים היחידים שידעו חייך :) שרון.
 
וממתי את חושבת ../images/Emo8.gif

בקיצור - בלוגים זה סתם (כלומר לא סתם) פורום כללי לכל המי ומי שרוצים להשתתף בו ושאפשר לקשקש בו על הכל. והבלוגיה זה פורום יותר ספציפי להמלצות על רשומות והצעות לייעול המערכת. ואפרופו ריבה... זה טעים!
 

Bezalel P

New member
הכוונה היא ממש לא לבלבל אלא לעשות סדר

פורום התמיכה הטכנית מיועד להעניק תמיכה טכנית לבלוגרים. עד היום הוא שימש בעל-כרחו גם כאכסניה להודעות בלוגיה כלליות ולהמלצות הגולשים. נוצר מצב אבסורד שדוקא העיקר בבלוגיה - תוכן הגולשים - הפך לאוף-טופיק. הפורום הזה מיועד להיטיב עם פורום התמיכה שיוכל להתמקד בפתרון בעיות ותקלות טכניות, ועם הבלוגרים שלא יצטרכו להתבייש בשליחת המלצה לשרשור אוף טופיק. כאן המומלצים הם און-טופיק, התחרויות הן און-טופיק, וכל הדברים הטובים והנכונים שקורים בבלוגיה הם און-טופיק. אנחנו חושבים שנכון וראוי להעניק לנושאים הללו פורום עצמאי, ואין סיבה שהם ייראו כ"ילדים חורגים" בפורום תמיכה טכנית.
 

siv30

New member
תודה על התשובה ../images/Emo140.gif

יש לך מושג מדוע אי אפשר להוסיף את הפורום למועדפים האישיים?
 

naama tapuz

New member
../images/Emo20.gif בהצלחה יקירי ../images/Emo20.gif

אולי קשה להתרגל בהתחלה, אבל אני חושבת שההפרדה הכרחית ונכונה.
 

כיסוף

New member
בהצלחיישיין לפורום החדש

ממני ומ... הב-הבית יאללה חוזרים להעלות פליקסים בשביל הרשומה מחר. אז מה פה ממליצים? דרך אגב כשלוחצים על האייקונים להוספה זה מוביל לדף הראשי
 
למעלה