הודעה רשמית - בעלות הברית

survivor online

New member
מדינות הציר זה לא נאצים

אולי כן גרמניה הייתה שייכת למדינות הציר אבל גם רוסיה הייתה אם אני לא טועה עשיתי תבגרות לפני מאה שנה הנאצים הופיעו בעיקר במלחמת העולם השניה או מדינות הציר של מלחמת העולם הראשון לא היו משהו גם אבל עדין ואתם בחרתם תשם לא אנחנו חוץ מזה זה בצחוק
 

warg היחיד

New member
יכול להיות

אני זוכר פשוט שכינו מתישהו בפורום את MGH ציר הרשע ואז חנן צעק עליו שהוא משווה את MGH לנאצים..
 

ArgovDemon

New member
מדינות הציר זה מלחמת העולם השנייה

הראשונה זה מדינות ההסכמה ומדינות המרכז השניה זה בעלות הברית ומדינות הציר ורוסיה היו במדינות ההסכמה ובמלחמת העולם השנייה שגרמניה תקפו אותם הם הצטרפו לבעלות הברית הציר זה יפן גרמניה ואיטליה
 

liornei

New member
בדיוק! אז אנשים, לא מצחיק

יש גבול ואל תשוו אותנו לנאצים. אני אישית לא בחרתי את השם אבל זה שזה מזכיר לכם את מדינות הציר אז אל תשוו לזה כי יש גבול.
 

survivor online

New member
אתה בטוח שהציר זה לא מלחמת

העולם הראשונה? בעע טוב עברו שנים רוסיה אני יודעת שהמלחמת העולם השניה הם היו עם ארה"ב בריטניה וכולם אבל בראשונה הם היו עם גרמניה לא?
 

victory99

New member
שמעתי שיש עוד 3-4 מדינות במשחק

שעוד לא נכללות בהסכם השלום/שת"פ/הגנה הדדית/ליקוק עכוז סימולטני/וכד' זה הזמן לצרף גם את המדינות החסרות ולהמשיך ולבנות מפעל כל שעה!!!!!!!
 

IronWolf

New member
חח מצטער להגיד אבל זה נשמע כמו

הסכם של פחד מתקיפה, כולם מצטרפים לשת"פ הזה בשביל שם בלבד (לדעתי) כדי שהם יוכלו לבנות בשקט נפשי.. זה לא שבאמת יש לכם את אותה מטרה ואתם מכירים אחד את השני ומשתפים פעולה במטרה כלשהי.. פשוט מפחדים להישאר לבד... הכי טוב לבד תאמינו לי, אני משחק עם מדינה אחת, עם תומך אחד, עם מתאבדת אחת :] 3 פעמים בחודש, מתאבד, נהנה מהמשחק והופך אותו לתחביב במקום לדרך חיים.
 

victory99

New member
אוקי, יש בערך אותך אותי ואולי

עוד שניים שלושה כמונו, השאר באיגוד הקבלנים החדש. כל שעה מפעל! לא לבזבז תורים על מלחמות! המטרה היא לבנות עוד מפעלי יהלומים ולווינים!
 

maxtv

New member
קישקוש באלאבוש

בזמן הצולע הכרתי אני אישית הכרתי 99% מהאנשים שהייתי צריך להכיר, היה לי גישה לרוב הפורומים,והיה לי את מרבית האנשים החיונים והאנשים העניינים במסנג'ר.
 

IronWolf

New member
חח ואותי אתה לא מכיר? :]

זה מה שיפה במשחק הזה, כולם בטוחים שהם מכירים את כולם. הכרת את כולם, השאלה היא האם באמת ידעת הכול? האם אתה בטוח שאותו מצולע נרתם תמיד לעזרת חבריו? תעבור על המלחמה האחרונה, תראה שיש נוטשים ותראה שיש בריתות שהיו חברות רק כדי לכסת"ח. אותו עקרון עם "בוגדנות הברית", אוסף של בריתות שלפי דעתי האישית ברגע של מלחמה, ינטשו אחד את השני כמו כלום... מספיק שקר אחד קטן גדול כדי לפרק את כל האיחוד כביכול הזה.. (*אההם אההם בלי כפולות בתחת שלי, כל אחת ואחת מהבריתות הרשומות מחזיקה מדינות כפולות אההם אההם*)
 

IronWolf

New member
אה וד"א בקשר למצולע, זה היה איחוד

של בריתות שהיו חברות עם ותק, אני אישית יצא לי לדבר המון פעמים עם עידן, אור, יוסי, מנהיגי Ironz (בערך 6 מהגנרלים של Ironz), קובי ונדמה לי שאלו היו המרכיבים העיקריים של המצולע... בכל מקרה, אני שונא כשאני מגיב לעצמי, כל פעם זה קורה.. לעזאזל הקומונת האלה הורסות לי ת'בריאות >_<
 

meetAmeet

New member
אתה רק הוכחת את הטענה שלך.

אף אחד באמת לא יודע הכול, גם אתה, ב-TS1 אין רמאים, לפחות לא בידעתי או בידיעת כל מנהל אחר, לא מאמין שיש בכלל אחד כזה. אם מישהו חושב שאני לא רציני בעניין הכפולות, אז הוא טועה בגדול.
 
למעלה