שלום חברים,מה שלומכם? באיחור ממש לא אופנתי של כחודשיים, אני מעלה את התמונות מהטיול שלי עם חבר שלי באיטליה וסלובניה. הארצות המדהימות האלו היממו אותי, כל כך הרבה ירוק ומים, לא יכלו לתת לנו קצת???
|הדגש|שרשור רכבות סלובניה/איטליה|סדגש|
שלום חברים,מה שלומכם? באיחור ממש לא אופנתי של כחודשיים, אני מעלה את התמונות מהטיול שלי עם חבר שלי באיטליה וסלובניה. הארצות המדהימות האלו היממו אותי, כל כך הרבה ירוק ומים, לא יכלו לתת לנו קצת???הרכבות שם עוברות בנופים מהממים ורוב הטיול פשוט נזל לי ריר של קנאה... אני מצרף את כל התמונות של הרכבות מהטיול... נתחיל בונציה איטליה.... מקווה שתיהנו מאיר
איטליה 3
מדובר במערכים בני קרון אחד כל אחד של דיזל עם רעש מנוע ממש כמו משאית ישנה כאשר מאוד בולטת החלפת ההילוכים (האם הגיוני שזו תיבת הילוכים ידנית???). בד"כ הרכבת מורכבת ממס' מערכים... (לא היה עובד אצלינו...אנחנו דורשים מערכים מרובי קרונות)
איטליה 4
עיצוב פנים מיושן אך שמור היטב יש לציין... (שמתם לב בתמונה הקודמת לדלתות הרכבת? כמו של אוטובוסי הלילנד הישנים..)
יותר נכון "דו-ראשי".איטליה 5
המסילות לונציה ממש נוסעות בגשרים על הים, תחושה של ניתוק,ממש אי... ישנן 4 מסילות ראשיות על הגשרים לונציה כאשר משמאל עקפה אותנו הרכבת הזו... הספקתי לצלם רק את הקטר.... ממש יצור מגניב,קטר באורך רגיל אך מפרקי(!!)... יש לו 3 חוגונים... ממש מעניין אם חיבור של קטר כזה לקרונות קצרים היה עובד לקו המשודרג לירושלים..... אני בטוח שהוא יכול להתמודד בקלות עם פיתולים קשים.. מה אתם אומרים??
צודק...זה-יותר נכון "דו-ראשי".
לא, קטר מפרקייותר נכון "דו-ראשי".
|הדגש|שרשור רכבות סלובניה/איטליה|סדגש|
שלום חברים,מה שלומכם? באיחור ממש לא אופנתי של כחודשיים, אני מעלה את התמונות מהטיול שלי עם חבר שלי באיטליה וסלובניה. הארצות המדהימות האלו היממו אותי, כל כך הרבה ירוק ומים, לא יכלו לתת לנו קצת???הרכבות שם עוברות בנופים מהממים ורוב הטיול פשוט נזל לי ריר של קנאה... אני מצרף את כל התמונות של הרכבות מהטיול... נתחיל בונציה איטליה.... מקווה שתיהנו מאיר
איטליה 6
שוב מאותו קטר מפרקי...
איטליה 7
הגעה לתחנה... להלן קטר של ETR500 בכל קצה של הרכבת אליו חיברו קרונות שאינם מהסט של ETR500 אך מכובדים בהחלט-בתמונה הבאה...
איטליה 8
הקרונות המשודכים לקטר... צילמתי אותם מבחוץ רק בוידאו לכן אני מביא את תמונת הפנים שלהם, מרשימים לא?
איטליה 9
תקריב על החוגון של קטר ה ETR500, הייתי בטוח שקטרים חשמליים הם שקטים אך לא בהכרח... כנראה שהקטרים האיטלקיים מקוררי אוויר(הציוד החשמלי מקורר..) ולכן כל דקה בערך נשמע רעש חזק של איוורור מהקטר שלא היה מבייש את הקטרים שלנו.... בתקווה שהחשמליים שלנו שיבואו עלינו לברכה יהיהו מקוררי מים...
איטליה 10
קרון ניהוג מודו... צילום צדדי
איטליה 11
אותו קרון ניהוג בצילום קדמי
איטליה 12
ככה זה כשיש שלום מסביב... רכבת מסוג ETR TILTING TRAIN מלובליאנה סלובניה, צד לצד עם רכבת פרברית איטלקית... (רכבת מודו, קטר חשמלי...)
איטליה 13
רציפי הרכבות הפרבריות מחוץ למתחם הראשי של התחנה... הדו קומתיות..
איטליה 14
שימו לב לחיבור הקדמי של המערך,(בחיבור מערכים זהים אחד לשני) מתחת לכיסוי הפלסטיק הכתום הוא דומה לחיבור הקדמי שיש ב IC3...
איטליה 15
החיבור בין הקרונות הדו קומתיים של המערך החשמלי הזה שונה מהקדמי שראיתם בתמונה הקודמת והוא ממש כמו החיבור האוני' שיש בקרונות בישראל...
איטליה 16
המערך הדו קומתי הזה ממש מהיר וזריז. רמת התאוצה גבוהה ממש כמו של ה IC3 אך הוא מאוד מאוד שקט ואין רעשי מנועים.... כל זאת בהתחשב בעובדה שמתוך כל החוגונים של המערך בין 4 הקרונות הזה, רק החוגונים הקדמיים הקיצוניים של הקרון הקדמי והאחורי ממונעים,כל השאר לא, ועדיין המערך בעל תאוצה מרשימה מאוד. פה בצילום תוכלו לראות את החוגון הקדמי הממונע, לכל חוגון כזה 2 מנועים חשמליים המורכבים ישירות על החוגון, כמו בקטרים. אם תתאמצו תוכלו לראות בתמונה אינדיקציה למנועים(MOTOR 1/MOTOR 2) על החוגון עצמו...
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.