הגיגים, שאלות ו-

../images/Emo124.gif אל תוריד כלום, זה סתם איזה פקיד

או פקידה שאין להם מה לעשות בחיים וחושבים שככה הם שומרים על "זכויות היוצרים" של קשת. הקליפים האלה רק משרתים את ההפקה ואת קשת, אל תוריד שום דבר.
 

התמכרות

New member
ברור שאני לא יוריד, אם הם בעצמם לא יורידו.

אך אתם מכירים את האמריקאים-פחדנים ורובוטים ועושים כל מה שאומרים להם. גרתי שם שנתיים וחצי וזה היה מספיק בשביל להכיר את החננות האלה
 
האם אפשר להוריד קליפים מהאתר למחשב האישי?

ואם לא - האם אתה יכול לשלוח לי במייל את הקליפ של אלירז מועך לארז תפרצוף (זה קצר, דקה ו-40)?
 
ניסיתי דרך ה CACHE ולא הצלחתי

חשבת להעלות את הקבצים לאתר שיתוף קבצים רגיל ללא ניגון הקליפ? בכל מקרה, אם DAILYMOTION יפנו אליך תאמר שמי שביקש להוריד את הקליפ הם מתחזים או איזה סיפור אחר. כמו שכתבתי לך, זה איזה פקיד שכל התפקיד שלו זה לדאוג לזכויות והוא לא יודע בדיוק מה לעשות עם הקליפים האלה. אם תפנה לקופרמן הוא ירשה לך להשאיר כי זה לא פוגע בקשת אלא להיפך. ובלבד שלא יאבדו הדקה וה-40 הקסומות האלה לפני שארז יוכל לראות אותן.
 

התמכרות

New member
אין לי בעיה להעלות את זה לאתר שיתוף רגיל, אך

יהיה לכם פחות נוח. אל דאגה, הכל שמור אצלי ב-3 מחשבים. ארז וכל המתמודדים יראו הכל. אני באימיילים עם Dailymotion, נראה מה יהיה. אם כל כך חשוב לך הקטע, אשלח לך אותו מכווץ במייל, למרות שלא צריכה להיות לך בעיה לשמור כל אחד מהסירטונים שהעלתי.
 

ביטניקט

New member
וזה מפליא אותך התמכרות?

להזכירך את סרטו סיפור הסקס של בובליל קשת וההפקה ניסו לקבור ישר איך שהוא הועלה לרשת, ורק בזכות זה שהוא הגיע לגיא פינס הסרטון הגיע לציבור הרחב שצפה בו, והשאר היסטוריה.... ומי אמר שההיסטוריה לא חוזרת על עצמה....?
 

התמכרות

New member
לא ראיתי את העונה ראשונה. בכל מקרה,היום מאוד

קשה לקבור דברים עם האינטרנט, בטח ובטח בתוכנית כזו ועם הטכנולוגיה של היום שלכל אחד כמעט יש Magic/Max בבית. הדרך היחידה שלהם לתקוף(וזו דרך פתטית לדעתי, כי גם ככה הכל משותף היום) זה עם זכויות היוצרים, אך הם לעולם לא יוכלו לתקוף את אתרי השיתוף, זו פשוט מלחמה אבודה ולכן היום תמיד יש את הדרך לשדר לעולם דברים.
 

ביטניקט

New member
זכויות יוצרים שווים לתחת, כי מדובר בשידור חי

ועוד שידור חי באינטרנט. כך שעל איזה זכויות יוצרים הם מדברים לכל הרוחות?
 

izmeral1

New member
ערב טוב איטלינו התמכרות=

מאוד מבקשת ממך דבר חשוב? אם יש לך אפשרות להביא את הדברים האלה= של אתמול צבבורק בשעות אלה ביין 10-11 אפשרות עד שעה 12.? רוצה שכולם יראו איך אוכלים על הבקרים מה שהם אוכים וגזה אחרי המתוק טוסט וכמבן הקה. וזה עוד לפני הארוחה של הצהרים=נכון יש להודות שלרוב ארוחת הצהריים יוצאת מאוחר= אבל הדגש כאן איך אוכלים מהסירים. המבין יבין. BUONA SERA QUI LA MIA GRATITUDINE PER TUTTO FILMAI, E IL TU TEMPO QUI , MIA SORELLA HA SPOSATO UN ITALIANO. EGLI NAPOLI= LA PIZZA EIL MARE E NAPOLI A;LCUNI DI LORO VIVONO, אז אחותי נשואה לאיטלקי=לצערי היום היא אלמנה.-ושני ילדים= וכך אני התגוררתי הרבה אצלה בנפולי החיים שם עם טעם=ויהיה גם קשה לראות את המעמד הבינוני אוכל הרבה >>>>>>>>> PASYA מה לעשות זה רואים הרבה בנפולי=כמובן הרבה פרות ים צדפים הרבה על הספגטי זה טוב? ערב מעים לך שוב
 

התמכרות

New member
ערב טוב איזמרלוש ../images/Emo140.gif

חחחח אני מורכב מהרבה ארצות, למרות שאם תראי אותי תחשבי שאני גרמני (בהיר עם עיניים כחולות) אמרו לי כמה פעמים שאני תערובת של דילן וברנדון
אני אבדוק בלילה את הקטע שביקשת. משתתף בצערך על בעלה של אחותך :( הייתי באיטליה ובנפולי, אך מזמן. פירות-ים אני בכלל לא אוהב.
 
למעלה