הגיגים, שאלות ו-

bamba38

New member
אנחנו משלמים ערוץ 20 בשביל לראות את ארז יושן?

מה זו החוצפה הזו, יש שיחה בחוץ שיעבירו מצלמה לחצר. וגם המצלמה באתר מכוונת למקום אחר מה זה הדבר הזה מישהו מוכן לשלוח פקס ולהעיר את הצלם שם, בשביל זה משלמים לו?
 

webguy

New member
איילה עלתה על פוטנה ..../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

אמרה היא לא מסוגלת להסתכל לי בעניים ..
 
תמיד קולטים בחושים,אבל גם צעקו לה..

והיפה שם שמי שכרגע יכול להבין הכי טוב אחד את השני ולנהל שיחות הכי כנות זה דווקא אלה שמועמדים להדחה בשיחות בינהם.גם איילה מול אלין וגם איילה מול אלירז ובוודאי שאלירז מול אלין.
 

webguy

New member
אני הכי מרוצה .......

שסוף סוףראיתי אותה פורקת זעם על סער .... שהתגלה אחד ששומר יותר על הדימוי שלו לא להכנע לאשה ....אפילו אם היא ברגעי משבר ..... אבל על סער אמרתי לך את דעתי מזמן ...........
ושום דבר לא השתנה מאז ..... הוא יצרך להשתנות אם הוא מתכוון להתחתן ןלהחזיק מעמד בקשר ... חבל לי אם איילה אם תעוף ..אבל מה שההפקה עשתה לא הוגן היה צריך העמדה כללית ולא לתת למחנאות להכריע בשלבים הסופיים את המעומדים ..!!
 

w i n n e r r r

New member
תגיד אתה רציני?

ארז איילה וסער עשו תיאום מטורף על אלין ואלירז מה אתה בכלל בוכה? מה היה קורה עם סער איילה ואלירז היו מעומדים?או סער איילה ואלין? חוצפנים שכמותכם.
 
גם בעיניי היתה חשובה כאן פריקת הזעם ועכשיו..

שיחה מדהימה ונוקבת בין איילה לאלירז,כייף לראות את הדינמיקה ביניהם בשיחה הזו.
 
../images/Emo26.gifזוכרים את סדר ההדחה שמסרתי בעבר

הילה
סער
אלין במידה וזה יתגשם הסדר ישונה הילה
אלין
סער אז יש מצב שאלין תלך בשבת.
 
מה זה לא צדקתי../images/Emo35.gif הילה לא הודחה../images/Emo35.gif

כל עוד סער אלין והילה לא מגיעים לגמר. מי שמסר לי את זה צדק ב100%.
 
../images/Emo243.gifעד כמה ההפקה יכולה להתערב בתוצאות???...

הרי אם נסמאס לאלין כמו לאלירז... לא בפיצול.. אלא אחד לאחד - פשוט כפול.... ואם לאלין יהיה פער גדול על איילה... עד כמה תוכל ההפקה להתערב בלי שהיא תיחשף???... והשאלה היא אמיתית!!!...
 

Rינגטון

New member
גם לצערי אני חושב שאלין הולכת../images/Emo7.gif

היו הרבה הזדמנויות בעבר להפטר מאיילה!!! ואם היא עוד כאן, היא תשרוד ואולי אף תנצח
 

Jason2

New member
זה לא ממש נכון

עד עכשיו איילה, כמו כולם עמדה מול כל החדשים והגיוני היה שהם יעופו והיא לא. כרגע היא עומדת מול שני חזקים, אולי הכי חזקים מכל הדיירים ועכשיו אי אפשר לדעת.
 

bamba38

New member
חשוד מאד אני יענה לך בבקשה כנסי

ההפקה לא עושה כלום עם ה SMS לצערי הכל מכור מראש ולא משנה מי יוביל ההפקה כבר בחרה את מי להשאיר לפי הפרק שהיא משדרת באותו יום. וכמובן איילה יקירת ההפקה שמקבלת בגדים מהם ובכל הדחה נכנסת לחדר האח ויוצאת רגועה כי הבטיחו לה שהיא המנצחת השפנה הזו שתמכור את אמא שלה בשביל כסף והגמר. למשל שבוע שעבר ארז היה עם מספר קולות נמוך מהילה, אז ההפקה תפרה לו פרק מיוחד שיציל אותו ואז אנשים סימסו לו. והילה עפה. ההפקה מאז ההדחה של יוסף מתערבת לטובת איילה כי יש לאיילה וסער קשרים בהפקה ולא סתם ההורים שלה תומכים בקשר המפוקפק שלהם, כי היא בטוח מנצחת ולא משנה מי יעמוד מולה, כי הכל מכור. קופרמן רק חושב שהוא מתעסק עם ילדים ומסמסים בני 6 שלט מבינים כלום מהחיים שלהם וממשיך לעשות טעויות חמורות שיעלו לו מאד ביוקר פרטים בהמשך ולנו יש רק מנצח אחד.
 
למעלה