הגיגים, שאלות ו-

הם מעדיפים שהיא תשתגע שם ולא אצלהם בבית

מי רוצה להיות ליד דבר כזה??? כנראה עושים בשכל..משאירים אותה להיות יותר ויותר עלובה בדמותה...משאירים אותה שתראה מהי התנהגות זולה ובאיזה קלות היא עושה זאת, אתם הייתם רוצים להיות ליד יצור שכזה????
 

ננוש9

New member
אלהים ישמור זאת ההופעה הכי בזוייה שנראתה

אי פעם בטלויזיה
 

inbary1

New member
נלסון, הלוואי...כרגע אני...

יותר "מחבבת" את גדליה מאשר אותה...
 

22zivziv

New member
איילה מקנאה בזוגיות של אלין ואלירז כי הם מתקש

מתקשרים יפה ומבינים אחד את השני ותומכים יפה אחד בשני
 
אפילו אלירז כמעט בכה בשבילה והיא דמעה

השאלה היא אם היא הפנימה את מה שאלירז ניסה לשדר לה בפעם השלישית , תנסי להיות אמיתית תנסי להכיר את עצמך !!
 

בצל האח

New member
נפשו של אלירז

כתבתי בבלוג שלי וקיבלתי תגובות טובות. המון תודה לכל מי שפירגן. אני מעתיק את הקטע שוב, כי הוא נעלם לדפים הבאים. הבלוג שלי על האח הגדול: http://www.israblog.co.il/bbshadow נ פ ש ו ש ל א ל י ר ז בעונה הזו של האח הגדול הכול, או לפחות כל מה שבאמת מעניין, מרוכז באדם אחד : אלירז, המלצר הצעיר, נער הפרברים מגבעת אולגה. וגם הדרמה של העונה מתחוללת בעיקר בנפשו של אלירז. הוא קרוע בין שתי מחויבויות. אין כוונתי לבר לעומת אלין. כנראה שבדילמה הזו הוא נאמן לחלוטין לאהבתו מהבית. מה שמתיש את אלירז הוא הצורך להכריע שוב ושוב בין אמת לשלום. מצד אחד, הוא אדם נעים הליכות שקשה לו עם עימות ומלחמה, מצד שני, הוא אינו מסוגל להשלים עם שקרים וצביעות, שלעתים הכרחיים לשמירה על השלום. הדילמה שלו ייחודית בבית. האחרים נטלו צד מזמן. סער בוחר בלי היסוס באמת שלו, ילדותית, מופרכת ומטופשת ככל שתהיה, וגם דורסנית ככל שהיא. בכך הוא דומה לשרה, שכבר סולקה מהבית בשל אופיה המרושע של האמת שלה, ולעדנה, שהאמת שלה לא ספרה אף אחד אחר ממטר, אם כי לבשה לעתים אופי מוסרי נעלה. איילה? ובכן נראה שביחסיה עם האמת, בניגוד ליחסיה עם סער, היא זו שתוחבת לצד השני טישו משומש לפה. פותנה? שקט במטבח והיא לא תוטרד משום דבר אחר. גואל? לגואל כנראה יש אמת פנימית, אבל הוא מעדיף לשמור אותה היטב לעצמו, ולא רואה כל צורך לאוורר אותה בטיול בחוץ, שם היא תפריע ליחסיו המתהדקים עם יריבו משכבר, עורך הדין הלוחמני. אצל ארז, בעיני עצמו מספר אחת באמיתיות, כה מטושטשים הגבולות בין אמת, הצגה, שיגעון פשוט ואינטואציות כוזבות, שלא אעיז לפסוק דעה בעניין ללא סיועו של איש מקצוע. אלין היא אמיתית להפליא, אבל היא עדיין בוסרית מכדי שיתהווה אצלה קונפליקט שצורתו מעניינת כפי שהיא אצל אלירז. כשאלירז בוחר בשלום, הבית שקט, ואחר ההתרגשות ממחוות הפיוס הראשונית, נעשה משעמם לנו, ואנו, צופי ערוץ עשרים ומאקו לייב צריכים להסתפק בזמזומים של איילה ובמזמוזים של סער. כשאלירז בוחר להילחם, הוא נאמן לעצמו ולנו, אבל הוא נשחק נפשית. הדילמה של אלירז היא דילמה שכולנו נתקלנו ונתקלים בה. אישית, אני, כמו רוב האנשים, איני מעז ברוב המקרים לבחור באמת שלי, וכשאני חושב על אנשים שהולכים עם האמת שלהם בעקשנות, הם מצטיירים בעיניי כקיצוניים ובלתי נסבלים (זוכרים את מנחם בן?). במובן הזה אלירז מספק דוגמה אישית מרשימה מאוד, ואני אשמור אותה איתי הרבה אחרי שהאח הגדול יגמר ומשתתפיו, רובם ככולם, יסיימו להשתכשך בדקות התהילה שיוקצו להם. כי הגם שלעתים קרובות אלירז בוחר בצד של האמת, וחוטא לשלום במידה כזו או אחרת, גם אז הוא עושה זאת בחן ובקסם אישי. התנהלותו היא דוגמה לכך שאמת, כשהיא נקלעת לידי האנשים הנכונים, עשויה להיות דבר נסבל בסופו של דבר.
 

Daria83

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif מקסים כתבת בצל האח../images/Emo140.gif

 

שוגי38

New member
אי אפשר להשוות בין מנחם בן לאלירז...

אי אפשר להגיד בנשימה אחת את שמו של מנחם בן ואלירז....ובמיוחד לעשות את ההשוואה בין השניים נתחיל מזה שמנחם מתפרנס מכתיבה עיתונאית איש של ארץ ישראל היפה לעומת מהמר חסר השכלה שמתבטא בסלנג של עארס (רק עכשיו התחיל ללמוד באוניברסיטה הפתוחה ואני בטוחה בכמעט 99.9% שהוא לא ישרוד שם) מנחם שהוא אדם משכיל ידע לקיים דיון שקט ומעמיק וידע לתת בראש כשצריך. עשה זאת בצורה אלגנטית ובוטה כאחד... אלירז פותר את בעיותיו עם מי שלא מסכים איתו או שרב איתו במילה אחת "תתקדם/י" סלנג רחוב בזוי הקהל לא אהב את מנחם כי היה בוטה מאוד אבל השאיר אותו עד הסוף כי אהב את האמיתות שלו שהיו בוטות במיוחד כלפי כל הבלונים המנופחים שם (למעט 2) ובשביל הבידור והשאו השאירו אותו אלירז חי בפראנויה תמידית נכנס לסרטים במילה אחת ובכלל עצם היותו מהמר חסר תקנה ... האמיתות של אלירז יובילו אותו ישר לגבעת אולגה לבר .... נא להרגע בהתאם
 

aviril

New member
מנחם בן הוא שרלטן ומנודה בחוגי הסופרים..

...הוא יכול רק על סלבריטאים אגוצנטרים.
 
פשו של אלירז

אוי איזה משובח, נהדר , נפלא , ללא תוספות מכוערות והשמצות , תאור מדוייק של יחסו של הדייר עם האמת והשלום. לאנשים קטנים שמחפשים את הלכלוך מתחת השטיח אלירז נראה רכלן ובעייתי לאנשים אינטלגנטים עם תובנות בריאות הוא מצטייר בדיוק כפי שתארת. יופי תמשיך כך!
 

madam x1

New member
בצל האח-אהבתי

חותמת על כל מילה!! אנשים שאוהבים אמת שנתקלים בצביעות,חנפנות ושקר זה בוער בהם וזה עולה על השיקול של איך זה ישמע ואם זה יזיק להם. לכן, אני אוהבת אותו מאדדדדדדדדד. הכי חשוב לבטא את האהבה הזו בשליחת אסמסים הכי הרבה לאלירז וגם לאלין.
 

dindan84

New member
annabrl -אוהבת מאוד את החתימה שלך.אני בצבא

החברים של גלעד וגאה בך שיש מישהו כאן מלבדי שזוכר את גלעד אמן שישוב במהרה הביתה
 
למעלה