הגיגים דעות שאלות ו

abcd80

New member
כניראה שאת זו שלא מסוגלת

אם בעינייך הוא טיפש גמור.
 
זה לא בוגדני זה פשוט תאום העמדות ברור ביותר

מתחילת ההעמדות ועד היום לארז היה פייבוריט אחד להעמדות - ....גו אל .. מה קרה פתאום???כנראה שההבטחה של הזוג הערמומי לנסוע לאמסטרדם איתו ועם מיכל פשוט קנתה אותו........ מסתבר שאת ארז קונים בזול
 
אכן נראה די מוזר שכל ה- 3 הצביעו אותו הדבר...

אבל 2 היו רהי צפויים... כי זה פשוט סביר... או כמו שאלירז אמר "שניים הם בונקר".... ארז הירי היה ידוע שהוא מצביע גו-אל.... ולכן ההצבעה שלו מפתיעה.... מצד שני.. יתכן שהוא קרא נכון את המפה... ולמעשה הוציא את עצמו ממעגל המועמדים... לצערי - בעזרתה של אלין...
 
ארז לא בוגד בגואל, וגואל לא בוגד בארז

זה די ברור ששניהם יצביעו זה לזו, הם לא חברים, הם לא סובלים זה את זה. אבל אלירז חשב שארז כן חבר שלו, ושארז יצביע קודם לגואל או לפוטנה שאיתם הוא מעולם לא היה בקשר טוב לפני שיצביע לו. עכשיו הוא קלט שהיה תיאום הדחות.
 

Saladin

New member
אתם פשוט הוזים בקשר לתיאום הדחות.

למה שיהיה תיאום הדחות נגד אלירז? לכולם הרי ברור שאלירז נהנה מאהדת הקהל ואין סיכוי שהקהל ידיח אותו. אם כולם היו בוחרים להדיח את גואל, נניח, הייתי מאמין שהיה תיאום הדחות ושסער ואיילה רוצים לסלול את דרכם לגמר על חשבונו. זה כל כך מגוחך לטעון שיהיה תיאום הדחות נגד אלירז, שהרי רק מגביר את הסיכוי שסער או איילה יודחו (כי אלירז הוא באנקר ואז מי שמהמחנה השני, במקרה הזה איילה, עומד בסכנה גדולה יותר). איזה חוסר מחשבה.
 

Saladin

New member
הם לא טעו כי לא עשו את זה.

איזה הוכחות חוץ מהזיות יש לכם לתיאום הדחות? זה שארז הצביע לאלירז? פשוט מגוחך. במקרה הכי גרוע אפשר לטעון שאולי ארז הבין בעצמו שהוא צריך להצביע לאלירז, אבל סער ואיילה לא עשו שום דבר בשביל לגרום לו לעשות את זה.
 

ניצנץ63

Well-known member
הם העמידו את אלירז להדחה מתוך מחשבה שאם הוא

ישאר הוא בטוח ינצח בגמר, והרי זו מטרת המטרות - לנצח ולהביא מליון! המשמעות להגיע לגמר ולהפסיד או ללכת שבוע לפני הגמר הביתה זה אותו דבר... התקווה שלהם היא כנראה שאולי עוד יש סיכוי שאלירז יעוף לפני הגמר... הם רק לא יודעים שהסיכוי הזה כמעט ולא קיים.
 

Saladin

New member
ממש לא, אסור להם לחשוב יותר מדי קדימה.

הם היו צריכים לחשוב (ואמנם חשבו, אבל לא עשו עם זה שום דבר - זה הרי ידוע שכשנכנסים לחדר האח הגדול המוח מתפוגג ולאף אחד אין אסטרטגיות. ראי גם המקרה של חבורת אלירז - אף אחד חוץ מאלירז לא העמיד את סער להדחה, ובדיוק עכשיו אלירז מוכיח אותם על כך) על להגיע לגמר שניהם, משימה לא פשוטה בכלל. ואז לקוות שיהיה טוב. ובשביל להשיג את המטרה הזו הם היו צריכים להצביע לגואל, לא לאלירז. ההצבעה לאלירז (ועוד לאלין, שברור שהיא יותר פופולרית מגואל) היתה טעות פטאלית, וצריכה להוכיח לכם אחת ולתמיד שהדיירים לא מתנהגים אסטרטגית אלא רגשית. זה לא הישרדות פה (למרות שבהישרדות זה בכלל מבוים לחלוטין אז גם אין באמת אסטרטגיות).
 
ולמה פוטנה מעמידה את ארז כבר שבועיים רצוף?

מה הוא עשה לה? אבל היא הולכת וניזונה מגועל פינטו הערמומי שלא סולח לארז למרות שארז דיבר איתו על הכל בגלוי
 
סלדין.. אתה באיחור פאזה...

אלירז כבר לא שובר את הראש.. הוא כבר יודע... ואמנם הואמרגיש קצתמרומה.. אבל הוא יודע שהוא לא נבגד....
 

רקלוש

New member
אלירז מפוכח ועלה מהר על הבוגד ארז שמחבק אותו

ואח"כ תוקע לו סכין בגב..... ואני בתור אחת שרצתה שארז יהיה במקום השני ...מקוה שבשבוע הבא יודח...
 

Saladin

New member
אז את חושבת שהתפכחת...

אין ספק שדרוש טירוף מסוים להתפכחות שכזו.
 
למעלה