הגיגים דעות שאלות ו

Saladin

New member
העיקר שאלירז שובר את הראש מי בגד בו.

ארז לא ממש נחשב בגידה, פשוט הראש של אלירז עובד כרגיל שעות נוספות (במובן הרע של המילה) והוא מחפש את הבוגד מתוך המחנה שלו.
 

Daria83

New member
סלדין, ההודעות שלך פגות תוקף במהירות - עלה

על ארז, וארז הוא סוג של בגידה עם היחס שהוא מקבל מאלירז.
 

Saladin

New member
אם כך אז אלירז ילדותי.

אלירז הוא הבן אדם שהכי לוקח את המשחק ברצינות, בגלל זה הוא גם מקפיד להיות הכי פחות צבוע והכי רוכש את אהדת הקהל (וזוהי בפירוש שרשרת הסיבתיות). מה לעשות שהקהל שונא צביעות יותר מהכל, זו מוסכמה שאין לערער עליה למרבה הצער. האנשים האחרים במשחק הם פחות קטנוניים מאלירז ביחסם לדמויות האחרות ופחות מהירים להוכיח אותם על כל דבר. אלירז הוא ללא ספק מלך הצדקנים בבית, ולזה אני מתכוון כשאני אומר שבחיים האמיתיים זה לא האדם הכי כיפי להסתובב בחברתו. בסך הכל ארז לא היה במחנה של אלירז והראה מההתחלה יותר קרבה לסער. מה אלירז מצפה בתמורה ליחס הטוב שלו אליו (לארז)? נאמנות בלתי מוחלטת? על מה ולמה? אלירז לוקח כל דבר קשה, כאילו זו בגידה.
 

Daria83

New member
אם כבר סער הוא מלך הצדקנות, ולגבי אלירז, אתה

תמיד תמצא משהו שלילי לומר עליו - שיהיה לך לילה טוב סלדין וניפגש בגמר!
 

Saladin

New member
שיהיה לך לילה טוב.

עד הגמר יש עוד הרבה זמן, לצערי עוד ניפגש לפני כן (אלא אם כן יש לך תכניות אחרות). ואני אומר לצערי לא בגלל שלא נעים לי לדבר איתך חלילה אלא בגלל בזבוז הזמן על התכנית ובפורום.
 
אלירז מצפה מארז להיות ישיר כמוהו../images/Emo187.gif

הוא מאוכזב שארז כל כך ידידותי איתו , כביכול, בזמן שמאחורי גבו הוא מתאם את הדחתו, אלירז מעולם לא פעל מאחורי הגב, גם אם הוא ריכל בשלב הבא הוא אמר לאותו אדם את דעתו עליו... וזה כולל את כולם, אפילו את איילה...
 

Saladin

New member
הוא שאמרתי, מלך הצדקנים.

אנשים כאלה הם טיפוסים די בלתי נסבלים בחיים, אבל בשביל האח הגדול זה מתאים בול בשביל לעורר את חוש הדם של הקהל.
 
הדבר האחרון שאפשר להאשים בואת אלירז זו צדקנות

גואל, פותנה וזער פי כמה צדקנים ממנו.... אלירז הולך עם התחושות שלו... אותן הוא מעבד במוח... וכן... לפעמים גם קצת אחרי המעשה... {כמו במקרה של אתמול...}... אבל צדקנות?????... איפה מצאת בו צדקנות????...
בכל מקרה - אין בבית אדם יותר אנושי, הגון והוגן ממנו....
 

Saladin

New member
צדקנות.

נו באמת, אלירז רב עם כמעט כולם בבית, מדבר עם כולם על חסרונותיהם ומוכיח אותם עליהם (ולעולם לא את עצמו), מוקיע אנשים כצבועים על כך שהם מנסים לעשות תפנית במשחק שלהם (במלים אחרות הוא לעולם לא שוכח ולא סולח - ואתם כמובן אוהבים את זה כי זה נשמע מאוד דרמטי וגברי ואתם הרי בסך הכל די פרימטיביים בדרישות שלכם מגיבורי מסך הטלויזיה שלכם). הוא בטוח שהוא תמיד צודק ומרבה לריב עם חבריו הקרובים בגלל זה. אגב - אנושי, הגון והוגן ממש לא סותר צדקנות, זה אפילו הולך טוב ביחד. הבעיה שאתם רוצים לחשוב שאלירז מושלם.
 

Saladin

New member
תודה על המחמאה ../images/Emo13.gif

אין ספק שלאור תגובותיך בפורום אני מחשיב את דעתך הרבה יותר מאשר רוב האספסוף המכונס פה, מה שמגביר את המחמאה. ואם אתה קשור למנחם בן או מנחם בן בעצמך אינני יודע, אך זה היה מוסיף עוד יותר.
 

abcd80

New member
ממש לא חברים דיי טובים

ארז יותר קרוב לסער, עם כל הסלידה שלי ממנו.. ודבר נוסף אתם שוכחים שאלירז פעם העמיד את ארז להדחה. אז מה זה העליהום הזה נגדו? שתבינו כבר, ארז העמיד את גואל במשך איזה חודשיים ולא הצליח לו כי גואל כמעט ולא עלה להדחה . אז כניראה הוא הגיע למסקנות משלו שאולי גואל פשוט צריך להישאר בבית ועדיף לו להעמיד מישהו אחר?? ת'כלס דיי חבל לי שארז העמיד את אלירז להדחה, וזה מאכזב במידת מה אבל זה לא מוריד מהתמיכה שלי בו. זה משהו שאי אפשר להגיד על אוהדים פנאטיים של אלירז שמבחינתם כל מילה וכל מעשה שלו הוא משהו קדוש שאין עליו עוררין, ולא מסוגלים לראות גם את הטעויות שלו.
 
למעלה