הגיגים דעות שאלות ו

המדאוס

New member
חמישה הצביעו לאיילה-חוץ מאיילה סהר וארז

היו שמונה דיירים פחות שלוש זה חמש
 

Lialbenben

New member
אלירז שדה- מומחה מלידה ליחסי אנוש?

צפיתי בכל ההתנהלות שלו במשך העונה, ובמיוחד בהתנהלות שלו במהלך הריב עם פותנה וגואל עד היום, ואני מאוד התרשמתי לטובה מהבחור. לפעמים נראה כי הוא הבנאדם הרציונלי היחידי בכל התוכנית. הטון שלו, האיפוק, המילים שהוא בוחר להשתמש בהם, היכולת להתאים את עצמו למען הסביבה ולא להפך- תכונה מולדת מאוד מרשימה. אין ספק שאם הוא לא זוכה (כי בהחלט מגיע לו)- ביזיון נוראי.
 
כל כך מומחה שלקח לו 3 חודשים לגלות מי זה גואל

סער ניסה להגיד לו, אבל הוא סירב לשמוע ואפילו נכנס איתו לריב שחצה את הבית לשניים ויצר את כל המחנות. והוא קורא לאיילה שחקנית? החבר הכי טוב שלו (גואל) הוא ה-שחקן בבית הזה! ממש מומחה.... נ.ב - לא שאני אוהבת את סער, אבל במקרה הזה הוא צדק.
 

Lialbenben

New member
צודקת,

אבל גואל התייחס באופן מכובד לאלירז, לכן אין לו סיבה לחשיבה שלילית (כמו שאמרתי, יחסי אנוש). אבל ברגע שגואל פתח פה מכוער, אלירז ידע איך לאכול את זה., למרות שנפגע.
 
מקובל עליי שהוא פעל רק שזה פגע בו

אבל איך אפשר לקרוא לו מומחה? הוא לא קלט את גואל בשיט. ולא רק שלא קלט אותו אפילו התחיל "מלחמת עולם שלישית" בגלל מה שכביכול נעשה לגואל שהחדשים נכנסו.
 
../images/Emo45.gif"חדי האבחנה ורודפי הצדק" כאן, משום מה,

בוחרים להתעלם מזה. אלירז אמנם בחור מקסים, אבל עשה כמה וכמה טעויות כאן. גם ניאנדרתאלין, "החכמה הגדולה, משום מה", לא עלתה על זה. ארז למיליון!!!
 
ספר לי על זה...

הפורום הזה ממש מתסכל, כל מה שאלירז ו/או אלין אומרים, זה כל כך קדוש וטהור ונכון ובלה בלה בלה. אני בכלל חושבת שאלין היא נורא ילדותית ויש לה התקפות זעם ילדותיות, וברגע שהיא מגבשת דיעה לגבי מישהו, שום דבר לא יזיז אותה מזה, והיא תמחוק את הבן-אדם בלי לחשוב פעמיים. כמו שהיא עשתה לאיילה אחרי ששרה רמזה לה שאיילה מצביעה נגדה (מה שהיה לא נכון בזמנו) כי שניהן מתחרות על משבצת ה"רקדנית" בבית. ארז כל כך מקסים! אני מה זה מתפללת שהוא ואיילה יגיעו לגמר. לצערי אלירז ינצח, אבל זה ממש ישמח אותי אם שניהם או לפחות אחד/אחת מהם יגיעו לגמר.
 
../images/Emo243.gifחובה להכנס ולראות ../images/Emo243.gif

דייי עכשיו נפל לי האסימון שבעצם עוד שבועיים לא נראה כבר את אלין באח כי התוכנית תיגמר.. היא בהחלט הדמות הכי מצחיקה ורבגונית בבית . אחת הסרטונים הכי יפים הכי מצחיקים והכי מרגשים שעשעו לאלין ובכלל למשתתף מהאח.. לא רוצה אלין אוףףף הוידאו הזה רק חיזק לי יותר כמה את חשובה וכמה אני אוהב אותך... חבל באמת חבל שלא יכולים להיות 2 זוכים השנה כי אלין ואלירז ראויים באותה המידה ויכאב לי אם אחד מהם לא יזכה, גם אם זה יהיה אלירז וגם אם זאת תהיה אלין... שניהם הכי ראויים ושניהם היחידים שם שנמצאים באמת בזכות עצמם בלבד . הקישור.. חובה לראות : http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=3536325
 
פילוני אין עעלייך זה מדהיםםםםםםםםםםם

נהנייתי מכל רגע, תודה היה כיף לראות את אלין.
 

מאור 215

New member
../images/Emo243.gifשימו לב לשירים שהאח התאים לכל אחד

בניקיונות, בכל שיר המצלמה מרוכז לרב במישהו אחד לסער - את מריה מגדלנה , 'Modern Talking Cheri Cheri Lady לאלין את - עין הנמר לגואל - Hands Up Baby ,Voyage voyage לאיילה וסער - IT'S A DREAM וקח הלאה.... תקראו את המילים של השירים תבינו.
 
למעלה