הגיגים דעות שאלות ו

izmeral1

New member
היי שומבלע =בבקשה ממך עזרה קטנה=

צהריים מתוקים לך חמודי =בקשה קטנה ממך=אם אתה יכול לעלות את הקטע של אתמול בשעה 11 בארך בבוקר? אלין פשוט טרפה ללא הפסקה את הקציצות וספגטי עוד זה קר מהמקרר והמנה הגדולה חיממה במיקרוגל= בעוד חזרה לסיר הספגטי והקציצות אחת בפה ואחת במזלג מתענגת עליה ממש חגיגה בסונקר הבדיחה של חכם חנוכה= ועוד חלק מהספגטי נופל בחזרה לתוך הסיר וזה מגעיל כול אדם בעל תרבות שומר על בריאות. ממש אלין בתוך הסיר. נכון גם איילה ואלירז חוטפים מהסיר אבל לא עומדים מעל הסיר ומה שבפה חוזר לסיר. מה רע בזה שאנימביעה דעה זו גם דרך אכילה של חזירות? (נושא אחר המקשר כמה דברים עלי ועל דעות שלי לרוב כמו כול אדם גם פה פשוט קשה לי עם השפה? תקפו אותי כאן על זה. לי אין דעה רעה או שלילית על אף דייר למעט כמה שעזבו. פולליטת אני מהמרכז ולא בדעה של השמאל שלא תרם דבר למדינה=וכך גם הימין המצורף היום למפה הפוליטית.) אלין חמודה מאוד אבל לא כול מה שחומד הוא חמוד זה אומרים על היפה< על איילה יפה אבל לא מושלמת כי תמיד קשה למצוא באדם את המושלם אז יש מה לשפר את היפות האלה יש דברים שלא ניתן בחיים. כמו עניים או אופי קשה..??? על סער מזמן ירד מהפרק את אלירז רוצה אני לראות שמח=אבל עוד הדרך ארוכה כן הימים הקרובים הם= הכי חשובים ולא רק מסלול הדרך שעברו? יש את אלין שהיא יכולה להיות בטעות עם היד מלה מחוץ זה הפרס. ויש את גואל ופותנה שני ג'וקרים חשובים ורעים במשחק הזה לאן זה מוביל ומי יפגע הכי קשה הכוונה. ולמה לא רוצה שסער יקבל את הפרס=כי עליו ללמוד לא לנצל אישה באשר היא =וזו איילה. איילה הלואי והיא תקבל את הפרס אבל קצת קשה.= היום תראו ממני פותנה זו שאני ריחמתי עליה היחידה כאן בפורום= על מה שעבר עליה אתמול בלילה. היא העמידה את איילה ממש מלוכך מיצדה ולפותנה אני מאחלת את המכה הכי קשה בגלל ההדחה והמכה שנתנה לאיילה עוד עלי קצת בלי שחצנות ויכולה לעזור ממני לכול אחד בתחום שלי ללא תמורה רק מלב טוב..... אני שף במקצוע דוגמנית כאשר ההיתי רק בת 12=14 רק לסלון של אחותי סלון לכלות בצפרת=וכול היה בורוד= הלואי על כול בחורה ואישה גם היופי שלי= עוד היה חג השבועות לי בצרפת כמו להרים את הביקורים על היופי היהודי=שלנו. לכמה חברים ממקו יש את התמונות שלי=אולי באחד הימים יהיו בפייסבוק=רק אם אקבל רשות בגלל הצניעות. משפט אחרון על איילה רשף לא אוהבת גם עושה היום בחדר המשוטף זה הוריד הרבה נקודות אצלה. יום טוב לך אם יש אפשרות לעזור לי להביא סירטון או תמונות האכילה של אלין אשח .זו עובדה ולא עיווט הדברים פה.
 

w i n n e r r r

New member
אלין נבונה מאוד יודעת בדיוק לאבחן כל בן אדם

וקוראת סיטואציות בצורה מושלמת היא ילדה מדהימה...
 

lolibror

New member
הזוג הכי חושני בבית הוא דווקא זה:

אני פשוט שומעת כינורות...
 

lolibror

New member
ואם עדיין לא נמסתם מהאהבה... קבלו גם:../images/Emo23.gif

love is in the air......
 
זה תומר שמסביר לסער איך בנים עושים זאת, כי

סער שאל אותו שאלות ספציפיות של איך הם עושים זאת. תומר הדגים והסביר....... עו"ד בן 37!, איכססססססססססססססססססססססס!
 

miracle8dl

New member
וואי וואי בושה להורים שלו שראו את זה

מה סער לא יעשה בשביל המצלמות
 

זהר77

New member
תמונות היסטוריות. להראות לכל בחורה עד קץ

הדורות, עם הכותרת: עדיף להישאר רווקה רק לא להתקרב לגועל ששמו סער.
 

זהר77

New member
בן 37 שמתחנן להיות סופרמן,שמשחק כאילו גיטריסט

על ריק כשהוא שר שירים, כמו ילד מפגר בן שלוש. הכל "כאילו", בגן ילדים.
 

זהר77

New member
תגידו לי,כשסער עושה עצמו מנגן בגיטרה כשהוא שר

עושה ביידים תנועות שהוא עלאק, "גיטריסט" על פארש - כמו ילד מפגר - זה לא מביא לכם את הג'אננה? לי זה מביא. התחלתי לגרד סיד מהקירות מרוב חירפון.
 
הלו הלו זהר, זה כן מגרה ועוד איך

אל תצחקי, אבל שכנה שלי בגילך, חטפה התקף לב תוך שסער מנגן בכיאלו בגיטרה, לא קראת בעיתון "ישראל היום" היא לא יכלה לעמוד במתח המיני, כך היא סיפרה לפרמדיקים כשהיא מובלת באלונקה לאמבולנס, תפנימי, זה בכלל לא מצחיק, טוב שהיה לה מנוי לכפתור מצוקה אחרת ....... תעשי גם, זה טוב זה עוזר, רופא 20 שקל ,
 
למעלה