הגיגים, דעות, שאלות ו

רוני11110

New member
נכון גם אני אהבתי. העיקר שהם השלימו

ואני מקווה שהיא לא תמשיך ללכלך עליו מאחורי הגב, כי אז היא באמת ובאופן סופי היא תרד לי מהעניים.
 
השפן מנסה בכל דרך להראות את מהירות יכולת

הלמידה שלה, ומרוב שהיא מנסה להרשים, היא נופלת. מי שעוד נפל, וזה התחיל כבר בימים האחרונים, הוא אלירז ברשתה. חבל, אלירז התחיל במקום מעולה, והקרבה שלו אל שפן הסלעים, עלולה לעלות לו באי - אהדת הקהל. אגב, קלטתם שכשהשפן ניסה להרשים את סער, היא כמעט ולא פתחה את הפה והזיזה את השפתיים, וכאשר התחילה לעבוד על אלירז, היא עברה לטקטיקה של דיבור קולני?
 

ביטניקט

New member
לדעתי סתיו שהיתה מהפייבוריטיות הבטוחות לגמר

פשוט שרפה את עצמה וגרמה לעצמה נזק בל יתואר בהחלטתה להתחבר עם שרה ה
ואיבוד עמוד שדרתה מולה ומול שטיפות המוח שלה. לאחרונה סתיו מתחילה קצת להתנער משרה ואף לנסות להעמידה במקומה כשמדובר במשהו שעקרוני לה לסתיו. אבל, האם זה לא מאוחר מדי עבור סתיו שנפלה בפח שטמנה לה ה
קצת יותר מדי זמן בשביל שהקהל ישאיר אותה מחר.... האמת, אם סתיו הולכת מחר הביתה היא יכולה להאשים רק את עצמה על הבחירה ההזויה שלה לחבור לשרה כבר מתחילת המשחק, ולתת לה לשטוף לה את המוח כמעט לכל אורך המשחק. סתיו כידוע היא אחת הפייבוריטיות שלי כבר מתחילת המשחק, וראיתי בעין מאוד לא טובה את התחברותה לשרה, כבר אז אמרתי שסתיו חייבת להתנתק משרה ולהצמיח לעצמה עמוד שדרה. אז אמנם סתיו הראתה פה ושם עמוד שדרה, אבל לטעמי ואני בטוח שגם לטעמם של אחרים כאן, זה היה מעט מדי ובעיקר מאוחר מדי. כך שאם סתיו תלך מחר, למרות שהיתה בהתחלה בראש טבלת הפייבוריטים שלי לגמר, אני לא אצטער כל כך כמו שהייתי מצטער בגללה בהתחלת המשחק.
 
שוב פעם אתה עם ההודעות ההזויות שלך!!!!!!

קודם התחלת בזה שיוסף תלוי באוהדי אלירז, ועכשו אתה מכניס את סתו למשוואה עם שרה. סתו התחברה לשרה מכיוון ששרה היחידה שהתנהגה אליה בלבביות וחיבה. אף אחד מדיירי הבית לא השתין לכיוון של סתו, וכולם הסתכלו עליה מהצד כאל ע ב ם. הגדיל לעשות יוסף שאמר שכל נגיעה שלה בו דוחה אותו, והוסיף לזה אלירז שטען בהדחה הקודמת, שהוא נגעל ממנה והגיע הזמן שתעוף "יאלה יאלה שתמשיך הלאה". אני מאמין שסתו תשרוד את ההדחה מחר.
 

ביטניקט

New member
למה לשקר למה?

איפה ראית שאלירז אמר שהוא נגעל ממנה? מילא שאתה טוען שההודעות שלי הזויות, מילא שאתה אומר שלשרה ה
יש חיבה לאיזשהו דייר או דיירת, אבל לשקר שאלירז אמר על סתיו שהוא נגעל ממנה זה כבר ממש גועל נפש מצדך. המקסימום שאלירז אמר לגבי סתיו בהעמדה להדחות, זה שהוא לא יצטער אם היא לא תהיה שם, ולא בגלל שום דבר רע שהיא עשתה לו, אלא בגלל שהוא הכי פחות מתחבר אליה. אז למה לשקר למה?
 

ביטניקט

New member
שקר וכזב הוא מעולם לא התבטא כך לגבי סתיו

ואני ראיתי ושמעתי את אלירז בכל ההדחות שהוא היה צריך לבחור שמות להדחה. כך שתפסיק לשקר שוקולד, כי אם תיתפס בשקר פעם אחת, אף אחד כבר לא יאמין לך גם כשתגיד אמת. כנראה שאתה לא מכיר את הסיפור על הילד שצעק זאב! ממליץ לך לחפש אותו בגוגל....
 

yellow38

New member
גם אצלי סתיו היתה בהתחלה אחת מהפייבוריטים אבל

אחרי שהיא הצביעה נגד ג'י היא הפסיקה להיות פייבוריטית שלי. גם לא אהבתי את איך שהיא סיימה את השיחה עם יוסף. למרות זאת אני חושב שהעריכה עשתה לה עוול כי היא עשתה שיחות נפש מעניינות שלא שידרו.
 

פרח106

New member
סתיו שפוטה של שרה ועכשיו זה מתנקם בה - כנסו

מסכימה איתך במאה אחוזים. אני ראיתי את זה ברגע הראשון כאשר סתיו רצתה ללכת להגיד לפוטנה שהיא לא יכולה להשתלט על המטבח ושרה עצרה אותה ואמרה לה שמוטב שתשתוק וסתיו צייתה ושתקה ומאותו רגע איבדה את האישיות שלה וידעתי כבר אז שהיא תהפוך להיות הצל של שרה והקהל יאבד בה עניין. אם שרה היתה נשמה טובה כפי שהיא מנסה להצטייר עם כל העזרה המזוייפת שהיא רוצה לתת לאחרים ולא מכוונה באמת טובה, היא היתה צריכה להגיד אז לסתיו שתלך עם זה עד הסוף ותראה לקהל בחוץ שיש לה חוט שידרה. גם עניין הסיגריות ששרה החביאה לסתיו היה הזוי כי מי היא שתגיד לסתיו אם וכמה לעשן. אז אם סתיו באה לאח הגדול בשביל למצוא אמא מאמצת במקום לשחק במשחק ולנצח אז אם תפסיד הערב זה רק בגללה.
 

ביטניקט

New member
כבר לילה שני ברציפות שהדיירים ערים עד מאוחר

מאז שבנצי הלך הביתה, הלילות נעשו הרבה יותר מעניינים. מה שאומר שהסיבה שהדיירים היו הולכים לישון מוקדם כשבנצי היה שם היה בגלל הנחירות החזקות שלו, שהוא כמובן אינו אשם בהן, ובגלל שפשוט נאלצו ללכת לישון לפחות שעה לפני שבנצי נרדם, כדי שיוכלו לישון בשקט ולא יישמעו את נחירותיו. עובדה שמאז שבנצי עזב את בית האח הגדול, עם כל הצער בכך, זה עשה רק טוב לאינטרקציה שמתרחשת בלילות בבית האח הגדול. כן, אני יודע שזה לא הכי פוליטקילי קורקט להגיד את זה, אבל מה לעשות שזאת האמת והעובדות פשוט מדברות בעד עצמן.
 

Buki Sruki

New member
כן, לכי תמני את כל השמות.

הרי ידוע שכינים באות בחמולות...
 
המשחק יתחיל רק עם בואם של הדיירים החדשים

הישנים (מינוס סתיו שתלך מחר) משעממים וגמורים. אין יותר עניין. ההפקה תנסה להצילך את המצב עם קאסטינג משופר בצורת 6 דיירים חדשים שיהפכו את הבית על פיו.
 

Yarin BB

New member
הפעם אי אפשר לנחש ../images/Emo192.gif

יש כמה מתמודדים שיש סיכוי טוב שיעופו. אני מציע שלא ננסה לנחש.
 

24שעות1

New member
ברוך הבא יוסי היהודי -מקוה מאוד שאתה צודק

לאן נעלמת, והאם גם הפעם אתה מקורב
 
למעלה