הגיגים דעות ושאלות

דקל69

New member
לרעתן עומד רק הקולניות שנתפסת בעיני

אנשים כברבריות או שלוכיות. אני אוהבת את הטוב לב האמיתי שלהן - במקרה של יורם הן מאוד כאבו את כאבו אבל עדיין לא הסכימו שיעשו עליהום על פרידה, אחרי שליעוז ירד עליהן בצורה שפלה והעליב אותן הן השלימו וחיבקו, אותו דבר עם עמיר. בזמן שכולם צחקו והחרימו את ליאם הן היחידות שלא הראו לה גב וכם התייחסו אליה כרגיל (מלבד דנה שאצלה זה אינטרס וחברות). נופר לטעמי מזלזלת בהן - היא שמעה ים דיבורים רעים עליהם ולא הגנה עליהן. גם כששירן ונופר רבו היא התנשאה עליה בזמן ששירן ביקה לדבר וללבן עניינים נופר אמרה לה שהיא עסוקה, לדעתי היא לא סופרת אותן יותר מדי ונמשכת למוקדי הכוח בבית. אני אוהבת שגם שהן מתחממות וצועקות הסליחה שלהן היא מלאה ונקיה. חבל לי שיגאל במסווה של הגנה עליהן משתמש בהן. יש להן חוכמה והבנה הרבה יותר מאחרים שם. את כל השירה אני מייחסת לגילן הצעיר ולכך שעדיין לא התבגרו, אני מאמינה שזה הדרך שבה גדלו והן יתעדנו מעט במשך השנים. לפי דעתי הן אולי היחידות שבאמת לא משחקות.
 

smak7

New member
יש מקום שאפשר לראות האח הגדול ישראל?

בלי להוריד סרגל כלים. אתר כאילו
 
והנה ההפקה דואגת להראות לנו האקווריום

כדי שחס וחלילה לא נשמע שיחה בין שני אנשים בבית... זה כבר הפך להיות פאתטי ברמות שלא זכרות לי אף פעם!! זה מגיע למצב שאם שני אנשים מדברים על משהו טיפה מעניין זה אוטומטית פוטנציאל צינזור! וואט דה פאקינג פאק, שמישהו יתן כבר פטיש בראש לאנשים שם כי זה חוצפה ברמה של לירוק לנו הצופים בפנים, מה זה. איזו הפקה אגרסיבית וערסית... בצורה הכי בוטה שיש נותנים לנו לראות את האקווריום כדי שחס וחלילה לא נראה בני אדם בבית. נמאס לי!!!!!
די!
 

dudutaza 1

New member
../images/Emo150.gifצונזר../images/Emo243.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif

בגלל ששירן ורינת התחילו לדבר על הנשיקה מאתמול עם סיון א-מוח
 

עידמןן

New member
באמת גועל נפש אני עוקב אחריהם מתי שהם מצנזרים

וזה באמת גועל נפש בזמן שיש שיחה בחצר הם נמצאים עם יגאל שוטף כלים במטבח איכססססססססססססססססס הפקה גועלית!
 
חבר'ה חייבים לעשות עם זה משהו דשי אני מרגיש ש

שודדים אותי ממש מול הפרצוף שלי ומסתלבטים עליי ועושים לי קרניים ופרצופים ואין לי יכולת להגיב. כאילו מהזה הזילזול הטוטאלי הזה בנו! לפחות שיתנו לנו שאריות מזון...אפילו שיחה משעממת..משהו..אקוואריום?! זה מה שנותנים לנו החל מהשעה 3?! לא קוראים לזה 24 שעות ביממה?!!? אני עייף עכשיו ולא ממש מפוקס בשביל למצוא פיתרון איך אפשר לשנות את זה שההפקה תתחיל לקחת אותנו בחשבון וברצינות (לא שיש להם סיבה שלא, אבל הם אכישהוא הבינו שאפשר לזלזל בנו) אני רותח כועס וזה דווקא גורם לי עוד יותר להשאר ער ולהתרגז עליהם.... אני לא זוכר שבעונה הראשונה והשניה היו כל כך הרבה מצבים שכבר ב3 בלילה אין מה לראות ובעונה המסריחה הזו יש. ושאסי עזר יפסיק כבר לבלבל בביצים ולהגיד "ארז, יש משהו מיוחד בעונה הזו מכל העונות" כי הדבר היחיד שמיוחד עד עכשיו בעונה הזו זה האילוציות והטרחנות וחוסר ההתרגשות שבה זה מה שמיוחד בה. אה והצינזור על כל פיפס קטן. פשוט לזרוק לשם דינאמיט אחד גדול. אוף.
 

עידמןן

New member
אולי תעזור לי שניה אחי

אני לא מבין אם לא מראים את זה בערוץ 20 זה אומר שיש עברה על חוקי האח הגדול מה הבעיה לא לראות את זה? כנס למצלמה 4 עמיר מדבר כעת
 
כן אני במצלמה 4 עכשיו אחי, יש פה בטוח עבירה ע

ל אחת מההסכמים שסוכמו בין ההפקה לערוץ שמשדר ולמה שמגיע לנו הקהל בבית לקבל... בחיים לא ראיתי דבר כזה, תוכנית ריאלטי שאנחנו אמורים לעקוב אחרי כל תנועה של הדיירים בבית, וכבר כמעט חודש עבר ואני עדיין מרגיש שחצי ממה שקרה מנעו ממני לראות!! מה זה הדבר הזה לעזעזל? כל היופי והמגניבות באח הגדול היתה שנדע הכל כולל הכל מה קורה ומה קרה, אנחנו נמצאים כרגע במצב שאנחנו פשוט לא סומכים על ההפקה והמשדר המרכזי הפך לסוג של בדיחה מהלכת שאתה לא יכול לדעת כמה אחוז ממה שהראו הוא מה שמייצג וכמה לא מייצג את אותו הדייר. עכשיו יגאל מדבר עם עמיר וכמובן שאני צריך לצפות בדשא כשאני שומע את הקולות שלהם כאילו שאנשים מחוץ לוילה בנווה אילן צועקים..והתחושה...איך לאמר...משפילה..משפילה. אני מת לראות את הפרצופים של מי שעומד מאחרוי החוצפה הזו ואיך לעזזל הם לא מתביישים לצחוק עלינו ככה. הרי אם הם משדרים אז הם כבר רואים מה הם משדרים והם לא משדרים כלום, וזה מה שהקהל בבית מקבל, כלום! וזה מזיז להם כמו שמזיז לליעוז שאלעד מפליץ.
 

bibaso

New member
יש מצב להגיע לשם כקהל כשיש בערוץ 2

ולצעוק נגד ההפקה בזמן השידור (+ להשליך נעל כבונוס) או שצריך להתקבל להיות קהל ??
 

cheelly33

New member
יש להם מחשב בגראן הרמנו?? ../images/Emo2.gif

האמת? זה רעיון מגניב : לאפשר להם לכתוב בלוג לצופים בבית... אני זוכרת שזה היה בריאליטי הכי דומה לאח הגדול (עוד לפני שהאח הגדול הגיע לישראל) וקראו לזה פרוייקט Y .. זה היה כיף "לשמוע" מהדיירים באופן ישיר. זה כמו הוידויים בחדר האח אבל פתוח לקהל הרחב.
 

Tapudy

New member
Hola Camilla

Lidia is doing great! there are two Israeli contestants that speak Spanish and they are talking to her. She is getting along fine. We like her very much :) Google translation: Lidia está haciendo muy bien! hay dos concursantes israelíes que hablan español y están hablando con ella. Ella está consiguiendo a lo largo de multa. Nos gusta mucho:)
 
למעלה