דעות, הגיגים, שאלות ו

annabrl

New member
זה הזמן לSMS לאלירז ואלין עכשיו|../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

 

BlondRulz1

New member
../images/Emo243.gif../images/Emo243.gif../images/Emo243.gifזהו עכשיו הכל ברור לי

בעקבות השיחה הנוכחית של הזוג הנאלח כל חסד נעורים שעוד שמרתי להם נעלם כליל. התעמולות של גברת איילה נראות מגוכחות אל מול אותו "סער" שצרח עליה שתעזוב אותו, סער:"אלירז מדבר לקהל" בשעה ארבע לפנות בוקר נתן לאיילה כתף בעת מצוקה, וסער יפה הנפש מתאר את אלירז כקנאי שמדבר לקהל, המריח הוא מסריח! היא פשוט בחורה חסרת עמוד שדרה, אחרי שבכתה ברחמים עצמיים ואלירז ניחם אותה על מקרה הטישו מהמאפרה היא עוד מעיזה להעליז עליו. שתתבייש לה, היא גמרה אצלי את הקריירה הבחורה הזאת, אין לה ולו מעלה אחת ראויה לציון, היא לא לויאלית ולא ישרה, היא קיבלה מנת אמת גדושה בפנים והיא בוחרת ליצור לו תדמית רעה במטרה להרגיש טוב עם עצמה, היא פשוט כפויית טובה. סער, חדלתי מלדבר עליו הוא מוטציה חסרת כישורים חברתיים ויחסי אנוש שלא לדבר על מעט שכלתנות שציפינו שבגיל 37 תתעלה מעל יתר דיירי הבית, אדם ריק מתוכן שלא שווה את מילותי. אלירז, כאביך הם כנים וכולם כולל כולם (הדיירים) יודעים שכל מילה שקולה שיוצאת מפיך היא שיקוף כן ואמיתי של המציאות, אינך צובע את החיים בצבעים שמתאימים לך ולרוב הם גם לא קלים לך. אתה אדם טהור ותם, והנחשה הנאלחת הזו הוכיחה לי כרגע את כל מה שהייתי צריכה לדעת. ולסער החביב, אתה חוזר על המשפט השגור בפיך "בת.ז שלו הוא בא לקחת את המיליון", שכחנו אדון סער כי באת לשם החוויה והאידאולגיה. אני שמחה שהוא אמר שהוא בא לקחת את המיליון כי כבר מיום 1 הוא דבר אמת! הם מייצגים בעיניי את החתך הריק באוכלסייה המעצבת את עתיד מדינתו עשו צדק ונכשו את שני העשבים השוטים האלה
 

annabrl

New member
שומבלע החברה שלך מפשלת, לא יפה../images/Emo8.gif../images/Emo8.gif

אתמול אלירז עשה לה שיחה של החיים, היחיד שבאמת מכבד אותה בבית כאישה וכבן אדם ותראה כמה היא מלכלכת, היא הורסת לעצמה !!!! אין דבר היא עושה שירות מעולה לאלירז שלנו
רק מהשיחה הזאת עם סער כמות הSMSים לאלירז הוכפלה
 

ayaliar

Well-known member
וואו סער חוצה גבולות../images/Emo46.gif

הוא מגזים לגמרי ומה שהוא עושה גובל בהוצאת דיבה חתיכת אפס מאופס. ואיילה מתפוצצת מתפוצצת מקנאה. "אני רוצה שיצעקו לי" ביום שבת יצעקו לך הרבה אינשאללה מגיע לה סער, זה העונש שלה. מגיע לה להשאר איתו בחדר סגור עוד שנתיים! רק איתו! שיטריף לה את הנשמה עד שתתחרפן לגמרי.
 

nik name

New member
כבר צעקו לה היום אצל דידי הררי-

60 תלמידים צעקו לה- בוזזזז
ובע"ה ימשיכו לצעוק לה כשתצא מהבית במוצש,וכשתבוא התארח בפורום
 

יויו13

New member
לצערי הרב בשלב זה איילה מובילה על אלין

במספר אחוזים וזה לא מהסקרים . כרגע אלין עוזבת , איזה באסה.
 
אני חושבת שאיילה פשוט סוג של ריק

זה הענין בחורה בלי כלום בפנים לא תבונה, לא חום, לא שנינות, לא חוש הומור, פשוט נקבה, עם ריק אחד גדול חלל נורא נורא משעמם, אחיד, פשוט אין בה כלום, לא קסם, לא מתיקות, לא מושכת, וריקה מתוכן. ולא אני לא כונפה שמקנאה בה, היא כוסית משעממת וזהו. אני מכירה בנות הרבה פחות כוסיות ממנה ופי מליון מושכות, מלאות מחזרים, מקסימות קהל, ולא זקוקות לבכי יומי ותחנונים כדי שכלום בריבוע כמו סער , לוזר ילד קרח בן 2.5 יזיין אותן. מזכיר לי כ"כ את הנואשות של שפרה בעונה הקודמת. לא מצליחה לתפוס את זה. למה? למה היא מקיפה עצמה באנשים בלי עצם אחת מעניינת בכל הגוף שלהם, מוזר. 3 חודשים היא העבריה בלהתחנן וללקק לבחור שהמרחק בינו ובין אטרקטיביות הוא שנות אור. לא הייתי נוגעת בו במקל, נשבעת. לילה טוב.
 

tint1

New member
אילה:רוצה שיצעקו לי הלילה-נא לצעוק לה: "איילה

איילה" אני רוצה שיצעקו לי בבלילה שתהיה לי הרגשה טובה" לצועקים נא לצעוק:" איילה הביתה" שתרגיש טוב:)
 
סער תקוע בעבר.. כל הזמן חוזר לת.ז

הוא לא קלט שמה שמראים בתעודת זהות זה לאו דווקא מה שקורה במציאות? איילה בעצמה אמרה שהוציאו אותה שונה ממי שהיא. והוא גם שוב פעם חוזר לקטע של האסימונים וכו.. אני מרגישה כמו בשיא של המחנות , אותו גועל יוצא מהם. וסער באימרה הידועה: "יש קהל בבית" נכון, יש קהל שיעיף אותך ואת איילה על טיל .
 

w i n n e r r r

New member
כאן זה התחיל את איילה הוא השפיל מחכה לתוצאות

בינתיים כפיות עוד חיבוק עוד נשיקה הנה עוד יום במיטה. הייתי חייב
 
למעלה