דעות, הגיגים, שאלות ו

../images/Emo243.gifאלין עדיין כנראה אחרונה בסקר ברדיו ../images/Emo41.gif

שלחו את הסיפרה -2 ל-2020 למועמדת אלין לוי והצילו אותה מהדחה!!!! הקליפ של אלין- צפו ותתאהבו- http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=3536325 אלין למצלמה- ' האח הגדול, אתה יכול לומר לאלירז שאני דואגת לו? הוא כבר הרבה זמן בחדר.. ' אלין כול כך דואגת לאלירז.. מי ידאג לה? אסור לנו לנטוש אותה, אסור !!! גם דידי הררי אומר לכולם להצביע שווה לאלין ולאלירז כי הוא אוהב את שניהם ושניהם שווים בעיניו
 

אכדית

New member
לטובת מעריצי אלירז עדיף שסער ואיילה יישארו!!!

אתם לא מבינים שככה הוא בטוח זוכה??? אם שני המוצי-פוצי בגמר קולות המעריצים מתפצלים, בדיוק מה שקרה שנה שעברה לבובלילים! היה ברור שיוסי הכי אהוב במדינה, אבל בגלל שהאוהדים פיצלו את הסימוסים גם לטובת הבת שלו זה מה שהפך את התוצאה לטובת שפרה. ואם סער יגיע לבד לגמר, וכל מעריצי אלירז ואלין ימשיכו לפצל סימוסים אתם רק סוללים לבבון הזה את הדרך לגמר!!!!!!!!!! (או במקרה יותר נורמלי לגואל/פוטנה/ארז או מי שזה לא יהיה שיגיע לגמר) תזכרו - עדיף לנו שסער+איילה יהיו מול אלירז בגמר ככה הוא בטוח לוקח!!! הרבה יותר טוב מאשר שאלין תהיה איתו בגמר ויירדו לו קולות!!!
 

אכדית

New member
בקיצור תנסו רגע לחשוב בהגיון

ובטקטיקה ולא לפי הרגש והדחף לראות את איילה וסער בחוץ. זו לא חשיבה נכונה!!!!!!!! אני פשוט רואה את מקרה בובליל חוזר על עצמו... אל תעשו את אותה טעות שוב. סער ואיילה חייבים לעמוד מול אלירז בגמר. אין להם סיכוי יחד. בעוד שלכל אחד מהם בנפרד בגמר יש מצב שיעקפו אותו, בעיקר אם הוא יגיע לשם עם אלין וגואל.
 

22zivziv

New member
תקליטו את השיחה של איילה וסער על מה שהיה אתמו

אתמול הייתה לאיילה שיחה עם אלירז לבד ועכשיו איילה תסלף דברים ותספר שקרים לסער
 

rockup

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif מצביעים 2 וגם 3 הצדק תלוי בנו ../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif

 

abigl

New member
הסקרים לא שווים הרבה ולכן אנשים לא משתתפים שם

אצלנו במשפחה המורחבת, כולם יסמסו עשרות סמסים ל-2 הילדים המתוקים אלי+אלי.... וכולנו לא השתתפנו בסקרים, כי לא ניתן לבחור 2 ואנחנו רוצים את שניהם יחד עד הסוף.
 

אכדית

New member
שני דברים לי אליך:

1 - לא צריך להאמין לסקרים. זה בהחלט יכול להיות יח"צ כדי שיצביעו יותר לאלין. 2 - אסור!! לוותר על אסאמסים של אלירז לטובת אלין!!! בגלל הסקרים האלה אלירז מפסיד סימוסים, במקום שתבטיחו את מקומו בגמר אתם מורידים לו קולות לטובת אלין. גרוע!!
 

lolibror

New member
משפחות הילדים שהיו בבית מסמסות בטירוף לאלין

המתוקה, שהיתה היחידה שהפגינה רגישות ואהבה אמיתית לילדים. הילדים רק רבו מי ישחק איתה
 
פילוני משהו לא בסדר שם

הנקודה נמצאת מראש על איילה אני אצבעתי אך מספר האנשים לא זז
 
מותר להצביע פעם אחת. כול השאר לא באמת נקלט

אם את יוצאת וחוזרת וכאילו מצביע שוב זה לא באמת נקלט. רק ההצבע הראשונה שלך נקלטת. אז אם את לוחצת שוב זה רק מראה לך את התוצאות אך לא נקלט שוב.
 

lolibror

New member
צעקו לאלירז!../images/Emo23.gif../images/Emo23.gifהוא אמר "תודה" מתוקקקקק

 
למעלה