SuperKeren
New member
../images/Emo41.gifדיון - דוגמנות ../images/Emo70.gif ../images/Emo124.gif
בעבר וגם כיום, דוגמנים מתבקשים לא רק למכור מוצר מסויים או לפרסם חברה ומותג מסויים, אלא מתבקשים למכור אשיות, אופי, ולהתגלות כמודל לחיקוי. מצד אחד תפקיד הדוגמן הוא "להיות יפה ולשתוק". כלומר לפרסם את המוצר בלי שום קשר או התערבות בחייו האישיים (למעשה הגורם שהופך אותו לאותו "מודל לחיקוי"). מצד שני, הדוגמן כחלק מתפקידיו כמוכר מוצר, בשנים האחרונות הפך להיות כ-"מוכר תדמית" של חברה או מותג מסויים ואישיותו היא חלק מהסיבה שבגללה נבחר להוביל קמפיין או לפרסם ולו מודעה אחת. כיום, כשאמצעי התקשורת והציבור צמאים לרכילויות, עדכונים וחדשות (גם אם פיקטיביות לחלוטין), אשיותו וענייניו האישיים של הדוגמן הפכו לדיון פתוח ויומיומי.
מה דעתכם?
האם לדעתכם החדירה לפרטיות (שיכולה להתאפיין כמעט בכל תחום של אישיות ציבורית) מוצדקת משום היות הדוגמן מוכר בימינו לא רק מוצר אלא תדמית של מוצר? ובכן, האם החדירה לפרטיותו וענייניו האישיים מוצדקים בשל היותו אישיות ציבורית?
מה אתם הייתם עושים במצב שבו ידיעות פיקטיביות(דמיוניות) לרוב ואמיתיות מפורסמות לעיני כל העולם - לשפוט, להעיר וכל דבר אחר העולה על רוחם?
בעבר וגם כיום, דוגמנים מתבקשים לא רק למכור מוצר מסויים או לפרסם חברה ומותג מסויים, אלא מתבקשים למכור אשיות, אופי, ולהתגלות כמודל לחיקוי. מצד אחד תפקיד הדוגמן הוא "להיות יפה ולשתוק". כלומר לפרסם את המוצר בלי שום קשר או התערבות בחייו האישיים (למעשה הגורם שהופך אותו לאותו "מודל לחיקוי"). מצד שני, הדוגמן כחלק מתפקידיו כמוכר מוצר, בשנים האחרונות הפך להיות כ-"מוכר תדמית" של חברה או מותג מסויים ואישיותו היא חלק מהסיבה שבגללה נבחר להוביל קמפיין או לפרסם ולו מודעה אחת. כיום, כשאמצעי התקשורת והציבור צמאים לרכילויות, עדכונים וחדשות (גם אם פיקטיביות לחלוטין), אשיותו וענייניו האישיים של הדוגמן הפכו לדיון פתוח ויומיומי.