גרוע שההגה בידיים של אגד

מצב
הנושא נעול.

846

Active member
מה שטעון שיפור זה הקשר בין מרכז

גם אם אתה צודק...
אם רק היו מאפשרים לסתם אזרח פשוט לדווח בשעת אמת על תקלות וכו' וכו' וכו' ...
מה שטעון שיפור זה הקשר בין מרכז
המידע לשטח.
 
ארז (וכל מי שרוצה מוזמן גם)

שוב ושוב ושוב :
במקום החיילים נניח שהיו 67 אזרחים או אולי היו בעצם "רק" 45 אזרחים שרצו להגיע הבוקר בקו 842 לקרית שמונה. האם גם הם צריכים לדאוג לעצמם ? מצטער, אבל אני לא מבין את התשובות האלה.
ארז (וכל מי שרוצה מוזמן גם)
א. אין ספק - אגד כמפעיל תחבורה ציבורית צריך לדאוג לתחבורה ציבורית זמינה והמצב שנוצר ביום ו' בבוקר, כפי שתיארת אותו, לא תקין. אבל מעקב ארוך וספירות נוסעים רבות גילו כי אין מצב בשנים האחרונות שחיכו בהרצליה 20/25/45/63/95/189 נוסעים לקו 842 ביום ו' בשעות הבוקר, ולכן הטיעון שהעלית ובו שאלת אם היו מחכים אזרחים ולא חייחים הוא אינו רלוונטי. בנוסף צה"ל עבר לפני כ-10 שנים לשבוע עבודה בן 5 ימים, ומהדיונים שהיו בשנים 1994-1995 בין משרד הביטחון לאגד "נולדו" התיגבורים לקוים השונים בימי חמישי אחה"צ/ערב, ולכן כאשר בפיקוד צפון/מרכז/דרום/עורף קובעים החלפת משמרות לחיילים בין יום כיפור לשבת, ואין לי כל התנגדות או טענה למהלך כזה, מן הראוי שמישהו בצהל יודיע לחברות התחבורה הציבורית כי יש צפי לנסיעת חיילים רבים ביום שכזה. מצד שני - באגד הגדול יש הרבה הורים לחיילים בתפקידי מפתח וגם באגד היו יכולים לזהות את יום ששי בין כיפור לשבת כיום עם פוטנציאל נוסעים גבוה - למרות שבין פוטנציאל להפוך למיליונר ובין המעשי יש הבדל. בשורה תחתונה, ארז, הכותרת לשרשור שלך צריכה להיות עם סימן קריאה ולא עם סימן שאלה.
 

אורי404

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif בהחלט.

ארז (וכל מי שרוצה מוזמן גם)
א. אין ספק - אגד כמפעיל תחבורה ציבורית צריך לדאוג לתחבורה ציבורית זמינה והמצב שנוצר ביום ו' בבוקר, כפי שתיארת אותו, לא תקין. אבל מעקב ארוך וספירות נוסעים רבות גילו כי אין מצב בשנים האחרונות שחיכו בהרצליה 20/25/45/63/95/189 נוסעים לקו 842 ביום ו' בשעות הבוקר, ולכן הטיעון שהעלית ובו שאלת אם היו מחכים אזרחים ולא חייחים הוא אינו רלוונטי. בנוסף צה"ל עבר לפני כ-10 שנים לשבוע עבודה בן 5 ימים, ומהדיונים שהיו בשנים 1994-1995 בין משרד הביטחון לאגד "נולדו" התיגבורים לקוים השונים בימי חמישי אחה"צ/ערב, ולכן כאשר בפיקוד צפון/מרכז/דרום/עורף קובעים החלפת משמרות לחיילים בין יום כיפור לשבת, ואין לי כל התנגדות או טענה למהלך כזה, מן הראוי שמישהו בצהל יודיע לחברות התחבורה הציבורית כי יש צפי לנסיעת חיילים רבים ביום שכזה. מצד שני - באגד הגדול יש הרבה הורים לחיילים בתפקידי מפתח וגם באגד היו יכולים לזהות את יום ששי בין כיפור לשבת כיום עם פוטנציאל נוסעים גבוה - למרות שבין פוטנציאל להפוך למיליונר ובין המעשי יש הבדל. בשורה תחתונה, ארז, הכותרת לשרשור שלך צריכה להיות עם סימן קריאה ולא עם סימן שאלה.
בהחלט.
 

אורי404

New member
{למקרה הספציפי הזה, לא למקרים

ארז (וכל מי שרוצה מוזמן גם)
א. אין ספק - אגד כמפעיל תחבורה ציבורית צריך לדאוג לתחבורה ציבורית זמינה והמצב שנוצר ביום ו' בבוקר, כפי שתיארת אותו, לא תקין. אבל מעקב ארוך וספירות נוסעים רבות גילו כי אין מצב בשנים האחרונות שחיכו בהרצליה 20/25/45/63/95/189 נוסעים לקו 842 ביום ו' בשעות הבוקר, ולכן הטיעון שהעלית ובו שאלת אם היו מחכים אזרחים ולא חייחים הוא אינו רלוונטי. בנוסף צה"ל עבר לפני כ-10 שנים לשבוע עבודה בן 5 ימים, ומהדיונים שהיו בשנים 1994-1995 בין משרד הביטחון לאגד "נולדו" התיגבורים לקוים השונים בימי חמישי אחה"צ/ערב, ולכן כאשר בפיקוד צפון/מרכז/דרום/עורף קובעים החלפת משמרות לחיילים בין יום כיפור לשבת, ואין לי כל התנגדות או טענה למהלך כזה, מן הראוי שמישהו בצהל יודיע לחברות התחבורה הציבורית כי יש צפי לנסיעת חיילים רבים ביום שכזה. מצד שני - באגד הגדול יש הרבה הורים לחיילים בתפקידי מפתח וגם באגד היו יכולים לזהות את יום ששי בין כיפור לשבת כיום עם פוטנציאל נוסעים גבוה - למרות שבין פוטנציאל להפוך למיליונר ובין המעשי יש הבדל. בשורה תחתונה, ארז, הכותרת לשרשור שלך צריכה להיות עם סימן קריאה ולא עם סימן שאלה.
{למקרה הספציפי הזה, לא למקרים
שחוזרים על עצמם}.
 
ברור!

{למקרה הספציפי הזה, לא למקרים
שחוזרים על עצמם}.
ברור!
אוי ואבוי אם מקרה כזה היה חוזר על עצמו כל שבוע. ולפני שכולם קופצים - ראיתי את כל הדוגמאות על עומסים בכל הקווים שרשמתם, אך ארז העלה כאן בעיה נקודתית של יום ו' שנוצרה רק ביום ו' האחרון ואליה אני מתכוון, לגבי שאר התחלואים - יש עוד הרבה מאוד שאפילו לא רשומים כאן.
 

אורי404

New member
../images/Emo45.gif

ברור!
אוי ואבוי אם מקרה כזה היה חוזר על עצמו כל שבוע. ולפני שכולם קופצים - ראיתי את כל הדוגמאות על עומסים בכל הקווים שרשמתם, אך ארז העלה כאן בעיה נקודתית של יום ו' שנוצרה רק ביום ו' האחרון ואליה אני מתכוון, לגבי שאר התחלואים - יש עוד הרבה מאוד שאפילו לא רשומים כאן.
 

ארזS

New member
77529...

ארז (וכל מי שרוצה מוזמן גם)
א. אין ספק - אגד כמפעיל תחבורה ציבורית צריך לדאוג לתחבורה ציבורית זמינה והמצב שנוצר ביום ו' בבוקר, כפי שתיארת אותו, לא תקין. אבל מעקב ארוך וספירות נוסעים רבות גילו כי אין מצב בשנים האחרונות שחיכו בהרצליה 20/25/45/63/95/189 נוסעים לקו 842 ביום ו' בשעות הבוקר, ולכן הטיעון שהעלית ובו שאלת אם היו מחכים אזרחים ולא חייחים הוא אינו רלוונטי. בנוסף צה"ל עבר לפני כ-10 שנים לשבוע עבודה בן 5 ימים, ומהדיונים שהיו בשנים 1994-1995 בין משרד הביטחון לאגד "נולדו" התיגבורים לקוים השונים בימי חמישי אחה"צ/ערב, ולכן כאשר בפיקוד צפון/מרכז/דרום/עורף קובעים החלפת משמרות לחיילים בין יום כיפור לשבת, ואין לי כל התנגדות או טענה למהלך כזה, מן הראוי שמישהו בצהל יודיע לחברות התחבורה הציבורית כי יש צפי לנסיעת חיילים רבים ביום שכזה. מצד שני - באגד הגדול יש הרבה הורים לחיילים בתפקידי מפתח וגם באגד היו יכולים לזהות את יום ששי בין כיפור לשבת כיום עם פוטנציאל נוסעים גבוה - למרות שבין פוטנציאל להפוך למיליונר ובין המעשי יש הבדל. בשורה תחתונה, ארז, הכותרת לשרשור שלך צריכה להיות עם סימן קריאה ולא עם סימן שאלה.
77529...
אם לא שמת לב, יש סימן קריאה לכותרת... ואני מבקש להבהיר שוב בפעם המי יודע כמה : אם רק היו נותנים לי לדבר בזמן אמת עם "קודקוד" כלשהוא באגד, אני יותר ממשוכנע שניתן היה לפחות לנסות ולעזור במקרה הזה. אבל האטימות והראש הקטן שיחקו כאן תפקיד ראשי. והצבא, הצבא לא תמיד בסדר. אין לי ספק בכך אחרי כמעט 30 שנה בצבא... אבל מכיוון שלא היה קשר בין החיילים שהמתינו בתחנה הספציפית הזאת ובעוד תחנות [כפי שהתברר לי יותר מאוחר משיחות ב
עם הבן שלי] מכיוון שהם היו מיחידות שונות בצפון, לא בטוח בכלל שהצבא היה יכול לדעת שצפוי לחץ דווקא בקו הספציפי הזה. וחוץ מזה שהכמות הגדולה של החיילים שהמתינו הצטברה אחרי שהאוטובוסים הראשון, השני והשלישי חלפו עברו בלי לאסוף את הממתינים. אפשר לדון בזה בלי סוף. לכן אני חוזר שוב ושוב : אם רק היו נותנים לי לדבר עם מישהו באגד לפני שהעיתונאי שפניתי אליו התקשר לרון רטנר... אילו...
 

846

Active member
ומה היה קורה אז???? ../images/Emo12.gif

77529...
אם לא שמת לב, יש סימן קריאה לכותרת... ואני מבקש להבהיר שוב בפעם המי יודע כמה : אם רק היו נותנים לי לדבר בזמן אמת עם "קודקוד" כלשהוא באגד, אני יותר ממשוכנע שניתן היה לפחות לנסות ולעזור במקרה הזה. אבל האטימות והראש הקטן שיחקו כאן תפקיד ראשי. והצבא, הצבא לא תמיד בסדר. אין לי ספק בכך אחרי כמעט 30 שנה בצבא... אבל מכיוון שלא היה קשר בין החיילים שהמתינו בתחנה הספציפית הזאת ובעוד תחנות [כפי שהתברר לי יותר מאוחר משיחות ב
עם הבן שלי] מכיוון שהם היו מיחידות שונות בצפון, לא בטוח בכלל שהצבא היה יכול לדעת שצפוי לחץ דווקא בקו הספציפי הזה. וחוץ מזה שהכמות הגדולה של החיילים שהמתינו הצטברה אחרי שהאוטובוסים הראשון, השני והשלישי חלפו עברו בלי לאסוף את הממתינים. אפשר לדון בזה בלי סוף. לכן אני חוזר שוב ושוב : אם רק היו נותנים לי לדבר עם מישהו באגד לפני שהעיתונאי שפניתי אליו התקשר לרון רטנר... אילו...
ומה היה קורה אז????
 

ארזS

New member
מה היה קורה אז ?

ומה היה קורה אז????
מה היה קורה אז ?
אולי ל פ ח ו ת היה מישהו שנותן לי את ההרגשה שמנסים לפתור את הבעייה. לא אומר שהיו פותרים אותה יותר מהר ממה שפתרו אותה חלקית [כי בסופו של דבר הפתרון אחרי פניית העיתונאי היה רק חלקי]. אבל לכל הפחות היו נותנים הרגשה שיש עם מי לדבר. זה מה שהיה קורה אז...
 

846

Active member
חשבתי שמשהו יותר חמור... ../images/Emo46.gif../images/Emo8.gif

מה היה קורה אז ?
אולי ל פ ח ו ת היה מישהו שנותן לי את ההרגשה שמנסים לפתור את הבעייה. לא אומר שהיו פותרים אותה יותר מהר ממה שפתרו אותה חלקית [כי בסופו של דבר הפתרון אחרי פניית העיתונאי היה רק חלקי]. אבל לכל הפחות היו נותנים הרגשה שיש עם מי לדבר. זה מה שהיה קורה אז...
חשבתי שמשהו יותר חמור...
 

fireman

New member
מי צריך לספוג את העלות?

השרות לחילים
ניתן כיצד שניתן ברשיון הקו המקובל. אגד מקבל את התשלום על בסיס מקום פנוי, החייל לא יודע על כך וגם לא הנהג, אם משרד הבטחון מוצא לנכון לתגבר קו מסויים למקום מסויים כדוגמאת קרית ארבע, הפיצוי לאגד הוא על בסיס אוטובוס לשעה מסוימת. אי אפשר לבטל את הסובסידיות להגביל מגבלות של משטר צנע וחקבל את הלוקסוס של תיגבור קווים ללא הודעה מראש. אני יודע שכחייל מילואים קיבלנו אפשרות יציאה בערב חג עם התנינ להוכחת אפשרות חזרה בערב החג, למניעת פיספוס שכזה הזמנו שרות פרטי וההוצאות התחלקו בין כל מי שיצא לחופש. אני יודע שעבור חייל זה יקר אך למה אגד צריך לספוג את העלויות ולא אף אחד אחר במדינה?
מי צריך לספוג את העלות?
סליחה?! אגד מקבל אם אינני טועה 120 מיליון ש"ח בשנה על הסעת החיילים במדינת ישראל, וזה מעבר לעוד כמה מאות מיליונים שהיא בטח מקבלת על הסובסידיה....אז תסלח לי שאני לא מרחם על אגד.... באגד אוהבים לשחק אותה ראש קטן, פשוט מתים על זה, הבעיה של החיילים במדינה הזאת היא שהאנשים הקטנים, אלה שדואגים לשבץ אוטובוסים מתנהגים כאילו הוצאה של אוטובוס נוסף יוצאת מהכיס שלהם ובגלל זה התופעות הללו לעולם לא ייפסקו. אף חייל במדינת ישראל לא צריך להוציא ולו אגורה אחת שחוקה מכיסו בשביל להגיע לבסיס\יחידה בה הוא משרת ומי שאחראי להסעתו צריך לדאוג שיהיה לו איך להגיע, לכל אחד ואחד מהחיילים עד לאחרון. אני זוכר את הימים שהייתי נוסע באגד מידי בוקר לבסיס בחצרים, בתחנה המרכזית בבאר שבע ביום ראשון 7:10 עומדים ברציף מספר 1, ממש מתחת לחדר הסדרנים אולי 300 חיילים....למישהו מהם היה אכפת? האוטובוס השני היה יוצא לפי הלו"ז, מי שהיה ממתין בתחנות בתוך העיר....על הזין של אגד, שיקח טרמפים. להוציא עוד אוטובוס? חלילה וחס..... אני היום מצהיר על עצמי, חובב ההפרטות הנלהב ביותר כאשר מדובר בהפרטה של קווי אגד! כל הפרטה של קווי אגד, מבורכת, על אחת כמה וכמה אם מדובר ב"קווי חיילים"
 

matanZ

New member
מה הקשר להפרטה?

מי צריך לספוג את העלות?
סליחה?! אגד מקבל אם אינני טועה 120 מיליון ש"ח בשנה על הסעת החיילים במדינת ישראל, וזה מעבר לעוד כמה מאות מיליונים שהיא בטח מקבלת על הסובסידיה....אז תסלח לי שאני לא מרחם על אגד.... באגד אוהבים לשחק אותה ראש קטן, פשוט מתים על זה, הבעיה של החיילים במדינה הזאת היא שהאנשים הקטנים, אלה שדואגים לשבץ אוטובוסים מתנהגים כאילו הוצאה של אוטובוס נוסף יוצאת מהכיס שלהם ובגלל זה התופעות הללו לעולם לא ייפסקו. אף חייל במדינת ישראל לא צריך להוציא ולו אגורה אחת שחוקה מכיסו בשביל להגיע לבסיס\יחידה בה הוא משרת ומי שאחראי להסעתו צריך לדאוג שיהיה לו איך להגיע, לכל אחד ואחד מהחיילים עד לאחרון. אני זוכר את הימים שהייתי נוסע באגד מידי בוקר לבסיס בחצרים, בתחנה המרכזית בבאר שבע ביום ראשון 7:10 עומדים ברציף מספר 1, ממש מתחת לחדר הסדרנים אולי 300 חיילים....למישהו מהם היה אכפת? האוטובוס השני היה יוצא לפי הלו"ז, מי שהיה ממתין בתחנות בתוך העיר....על הזין של אגד, שיקח טרמפים. להוציא עוד אוטובוס? חלילה וחס..... אני היום מצהיר על עצמי, חובב ההפרטות הנלהב ביותר כאשר מדובר בהפרטה של קווי אגד! כל הפרטה של קווי אגד, מבורכת, על אחת כמה וכמה אם מדובר ב"קווי חיילים"
מה הקשר להפרטה?
נסעתי כמה פעמים ביום ראשון בבוקר מצומת אחים לתל-אביב בשנה האחרונה. אין מה לחכות לקו 369 (מטרופולין), מכיוון שהוא מגיע מלא עד אפס מקום, ולא אוסף נוסעים. דוקא באגד ראיתי שיפור בשנים האחרונות - לפני שהיה 397 קבוע מבאר-שבע בשעה 18:30, הנהג של 394 היה אמור להתקשר לאחר שהוא עובר את קסטינה לסדרן בבאר-שבע, ולדווח לו כמה מקום פנוי יש. לפי מידע זה הסדרן היה מוציא 397 בהתאם לצורך.
 

אורי404

New member
../images/Emo45.gif וגם יש את המקרה שחוזר על עצמו

מי צריך לספוג את העלות?
סליחה?! אגד מקבל אם אינני טועה 120 מיליון ש"ח בשנה על הסעת החיילים במדינת ישראל, וזה מעבר לעוד כמה מאות מיליונים שהיא בטח מקבלת על הסובסידיה....אז תסלח לי שאני לא מרחם על אגד.... באגד אוהבים לשחק אותה ראש קטן, פשוט מתים על זה, הבעיה של החיילים במדינה הזאת היא שהאנשים הקטנים, אלה שדואגים לשבץ אוטובוסים מתנהגים כאילו הוצאה של אוטובוס נוסף יוצאת מהכיס שלהם ובגלל זה התופעות הללו לעולם לא ייפסקו. אף חייל במדינת ישראל לא צריך להוציא ולו אגורה אחת שחוקה מכיסו בשביל להגיע לבסיס\יחידה בה הוא משרת ומי שאחראי להסעתו צריך לדאוג שיהיה לו איך להגיע, לכל אחד ואחד מהחיילים עד לאחרון. אני זוכר את הימים שהייתי נוסע באגד מידי בוקר לבסיס בחצרים, בתחנה המרכזית בבאר שבע ביום ראשון 7:10 עומדים ברציף מספר 1, ממש מתחת לחדר הסדרנים אולי 300 חיילים....למישהו מהם היה אכפת? האוטובוס השני היה יוצא לפי הלו"ז, מי שהיה ממתין בתחנות בתוך העיר....על הזין של אגד, שיקח טרמפים. להוציא עוד אוטובוס? חלילה וחס..... אני היום מצהיר על עצמי, חובב ההפרטות הנלהב ביותר כאשר מדובר בהפרטה של קווי אגד! כל הפרטה של קווי אגד, מבורכת, על אחת כמה וכמה אם מדובר ב"קווי חיילים"
וגם יש את המקרה שחוזר על עצמו
שרתם כתב בשבוע שעבר וגם בשרשור הזה על העומס הקבוע בקו 379 ושלמרות זאת טרם היה תגבור לקו.
 

mister K

New member
ואני בטוח שזה לא הקו היחיד!

וגם יש את המקרה שחוזר על עצמו
שרתם כתב בשבוע שעבר וגם בשרשור הזה על העומס הקבוע בקו 379 ושלמרות זאת טרם היה תגבור לקו.
ואני בטוח שזה לא הקו היחיד!
אני משער שיש עוד הרבה דוגמאות.
 

mister K

New member
חבל מאוד שזה המצב

השרות לחילים
ניתן כיצד שניתן ברשיון הקו המקובל. אגד מקבל את התשלום על בסיס מקום פנוי, החייל לא יודע על כך וגם לא הנהג, אם משרד הבטחון מוצא לנכון לתגבר קו מסויים למקום מסויים כדוגמאת קרית ארבע, הפיצוי לאגד הוא על בסיס אוטובוס לשעה מסוימת. אי אפשר לבטל את הסובסידיות להגביל מגבלות של משטר צנע וחקבל את הלוקסוס של תיגבור קווים ללא הודעה מראש. אני יודע שכחייל מילואים קיבלנו אפשרות יציאה בערב חג עם התנינ להוכחת אפשרות חזרה בערב החג, למניעת פיספוס שכזה הזמנו שרות פרטי וההוצאות התחלקו בין כל מי שיצא לחופש. אני יודע שעבור חייל זה יקר אך למה אגד צריך לספוג את העלויות ולא אף אחד אחר במדינה?
חבל מאוד שזה המצב
הסדר כזה מהווה פשוט זילזול בחיילים מצד משרד הביטחון שמשחק אותה ראש קטן. מקום פנוי? מה, חיילים הם אזרחים סוג ב'? ואין אין מקום פנוי, אז מה זה אומר, שפשוט נשארים בתחנה (שוב קו 379) ולא מגיעים לבסיס/הביתה?
 

V O L V O

New member
רק תלונות

גרוע שההגה בידיים של אגד

הבן שלי שמשרת בצבא בצפון הרחוק והגבוה הגיע הביתה ליום כיפור בתנאי שיחזור בחזרה לנקודת המפגש בקרית שמונה עד היום בשעה 10:00 . לפי לוח הזמנים של אגד היה אמור לצאת הבוקר קו 842 הראשון מתל-אביב דרך כביש החוף [עם תחנה בצומת הרצליה שמתאימה לנו] בשעה 06:30 והאוטובוס השני בשעה 07:00 . דאגתי להביא את הבן עוד לפני 06:30 לתחנה שממוקמת בצומת הרצליה ב' [ככה נקרא המקום] ולאחר המתנה של כחצי שעה הגיע האוטובוס הראשון שהיה מלא וגדוש ולא היה באפשרותו להעמיס גם את החיילים הרבים שהמתינו בתחנה ולכן המשיך בדרכו. לאחר כמחצית השעה הגיע האוטובוס השני והסיפור חזר על עצמו כשהאוטובוס חלף על פני התחנה בלי לעצור כלל. בינתיים לא היה באפשרותי להמתין יותר עם הבן ונאלצתי לעזוב את המקום ונשארנו בקשר טלפוני. תוך כדי ההמתנה עם הבן ושאר החיילים התחלתי בסבב טלפונים כשהמוקד של אגד לא היה זמין עד לשעה 07:30 וגם במספרי טלפונים אחרים של אגד שהיו ברשותי לא היה מענה כלל. [הלו, סדרנים, למה אתם לא עונים לטלפונים ?]... כאשר מוקד השירות של אגד היה זמין סוף סוף הסברתי לנציגת השירות ולמנהלת שלה על הבעייה הזאת שדורשת פתרון מיידי וביחקשתי שיתנו לי מספר טלפון של סדרן או מפקח או כל מי שאפשר לדבר איתו בדחיפות כי העניין דורש פתרון דחוף אך הן לא הסכימו לתת לי בשום אופן אף מספר טלפון שכזה וענו לי שמקסימום אני יכול לשלוח פקס תלונה למחלקת תלונות הציבור... לאחר מכן ניהלתי כמה שיחות טלפון עם כמה עיתונאים [שאחד מהם דיבר עם דובר אגד שהטיל את האשמה על הצבא] הובטח שישתדלו לשלוח אוטובוס נוסף [שבוודאי לא יעזור לכל החיילים שהמתינו והיו להערכתי מעל 100 ממתינים]. ובינתיים החיילים שהיו צריכים להגיע לקרית שמונה עד לשעה 10:00 ולשם כך יצאו מביתם בזמן סביר ביותר, נאלצו להמתין כמה שעות בתחנות האוטובוס [ואני בטוח שהיו עוד חיילים בתחנות אחרות]. חלק מהחיילים האלה [ולשמחתי הבן שלי ביניהם] הצליחו בסופו של דבר לעלות על אוטובוס בהרצליה רק לאחר השעה 09:00 כשהגיע סוף סוף אוטובוס שהיה בו מקום פנוי אך לא מספיק מקום לכל החיילים. אז האם טוב שההגה בידיים של אגד ? אני לא בטוח.
רק תלונות
רק תלונות יש לכם כאשר השירות מצויין אף אחד לא רושם על זה בפורום כולם יודעים רק להיתלונן על אגד ודן . אולי תתלוננו גם על סופרבוס ועל קווים ועל קונקס אני מבין שבחברות האלו הכול מצויין ולכול תומכי ההפרטה עוד נראה איזה שרות תקבלו אחריי דן ואגד קקמייקה!!!!!!!!!
 

levikon

New member
אולי אם כולם מתלוננים אז יש סיבות?

רק תלונות
רק תלונות יש לכם כאשר השירות מצויין אף אחד לא רושם על זה בפורום כולם יודעים רק להיתלונן על אגד ודן . אולי תתלוננו גם על סופרבוס ועל קווים ועל קונקס אני מבין שבחברות האלו הכול מצויין ולכול תומכי ההפרטה עוד נראה איזה שרות תקבלו אחריי דן ואגד קקמייקה!!!!!!!!!
אולי אם כולם מתלוננים אז יש סיבות?
וגם על שאר החברות מתלוננים. פחות מתלוננים עליהן פשוט בגלל שבאופן יחסי יש להן הרבה פחות קווים. זה לא אומר שהשירות שלהן נהדר. בכלל לא. פשוט השירות של אגד מחפיר בעיני. במיוחד כלפי אוכלוסיות חלשות שלא יכולות לעמוד על שלהן (ולא, הכוונה היא לחיילים ולא לחרדים...).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה