אהלן בוס מה העניינים?בקרוב זה קורה כאן בפעם הראשונה
פרטים בהמשך.
אלוהים ישמור.אהלן בוס מה העניינים?
אתה יודע איפה ראיתי את ההודעה שלך? בפורום 1000 של הטלנובלות שהגעתי אליו בגלל שתפוז התחרפנו על השכל
חחחחחחחחח בדיוקאלוהים ישמור.
fireman = כוכב עולה ב-"פיק-אפ"אלוהים ישמור.
שאלה כמו זו אני יכול-fireman = כוכב עולה ב-"פיק-אפ"
הוא מחליף את ערן, את אנטבה, את שירה ואת שאר הצוות כשברוריה והלנה רבות עם בר רפאלי ואחיה-אדם. אני מציע את FIREMAN לתפקיד מנכ"ל "טרנס" !!!
קרונות כח בארה"בשאלה כמו זו אני יכול-
להפנות רק אליך-מומחה הדיזלים מס' אחד במזרח התיכון!!! כל אחה"צ אני גולש באתרי רכבת אמריקאיים של מפעילים שונים שלהם ושל חובבי רכבות שם ועדיין לא הצלחתי להבין! בכל התמונות ובכל ההסברים שלהם על מבני הרכבות שלהם, אין בכלל קרונות כח עם גנרטורים! רוב הרכבות שלהם הינן מסוג מודו, אליהן מחוברים קטרי ענק מונעי דיזלאבל אין בכלל שום קרון כח! (כמובן שאני לא מדבר על הרכבות מודו עם קטרי חשמל-שם אין צורך בקרונות כח) איך עם כח מתמודדים האמריקאים המסכנים עם החום בקיץ והקור בחורף בלי קרונות כח שיספקו אנרגייה לחימום/קירור???? ד"ר, אני משתגע כבר מחיפושים!!! אני מצרף סתם איזו תמונה מאתר railpictures.net כדי להמחיש אילו רכבות נוסעות שם(מי כמוך יודע...), בחיי שאין שום איזכור או תמונה, גם באתרים של המומחים, על קרונות כח!! אתה חייב לענות לי, מצטער שאני משגע אותך... שלך, מאיר המשוגע..
איזה צחוקים: כתבנו דברים מאוד דומיםקרונות כח בארה"ב
קודם כל הרשה לי לתקן ולציין שבהחלט יש בצפון אמריקה רכבות נוסעים עם קרונות גנרטור - הדוגמה הכי ברורה היא רכבות ה-Talgo הרוכנות גרורות הקטר שמפעילה חברת רכבות הנוסעים הבין-עירוניות הלאומית Amtrak בחוף הצפון מערבי של ארה"ב. יש גם דוגמאות רבות של קרונות גנרטור 'רגילים', כמו אלו הישנים של רכבת ישראל באופיים, אם כי חלקם עם מנועים ישנים של קטרים(!). ראו קישור בתחתית ההודעה. עם זאת, בארה"ב, ארץ הדיזלים הגדולים - 4000 כ"ס ומעלה לקו ראשי, נפוץ יחסית השימוש בקטרים עצמם לספק את צרכי ה-HEP (קיצור של Head End Power, לפעמים מכונה גם Hotel Power) של רכבות הנוסעים, ואם תבדוק באתרים של יצרני הציוד המתאימים, תמצא שהם גם מציעים גנרטורים קטנים להתקנה מתחת לקרונות הנוסעים עצמם (ראה תמונה והסבר של דוגמה בקישור זה). בעבר גם היה נפוץ השימוש במחוללים קטנים שמופעלים בעת תנועת הרכבת ומוזנים באנרגיה קינטית מתנועת הגלגלים. גם בארץ היו מערכות כאלו עוד ברכבת המנדט, אבל הן היו מאוד קטנות שכן צרכי החשמל של אז היו צנועים הרבה יותר. דרך אגב, בעבר, החימום היה מבוצע באמצעות קיטור, ולכן לאחר שהופסק השימוש בקטרי הקיטור, הוסבו בצפון אמריקה ובאירופה קרונות רבים ל-'מחוללי קיטור' (כנראה שגם רכבת ישראל יצרה אחד כזה) ובקטרי הדיזל שיועדו לנוסעים הותקנו דוודים גם כן.
תודה רבה על-קרונות כח בארה"ב
קודם כל הרשה לי לתקן ולציין שבהחלט יש בצפון אמריקה רכבות נוסעים עם קרונות גנרטור - הדוגמה הכי ברורה היא רכבות ה-Talgo הרוכנות גרורות הקטר שמפעילה חברת רכבות הנוסעים הבין-עירוניות הלאומית Amtrak בחוף הצפון מערבי של ארה"ב. יש גם דוגמאות רבות של קרונות גנרטור 'רגילים', כמו אלו הישנים של רכבת ישראל באופיים, אם כי חלקם עם מנועים ישנים של קטרים(!). ראו קישור בתחתית ההודעה. עם זאת, בארה"ב, ארץ הדיזלים הגדולים - 4000 כ"ס ומעלה לקו ראשי, נפוץ יחסית השימוש בקטרים עצמם לספק את צרכי ה-HEP (קיצור של Head End Power, לפעמים מכונה גם Hotel Power) של רכבות הנוסעים, ואם תבדוק באתרים של יצרני הציוד המתאימים, תמצא שהם גם מציעים גנרטורים קטנים להתקנה מתחת לקרונות הנוסעים עצמם (ראה תמונה והסבר של דוגמה בקישור זה). בעבר גם היה נפוץ השימוש במחוללים קטנים שמופעלים בעת תנועת הרכבת ומוזנים באנרגיה קינטית מתנועת הגלגלים. גם בארץ היו מערכות כאלו עוד ברכבת המנדט, אבל הן היו מאוד קטנות שכן צרכי החשמל של אז היו צנועים הרבה יותר. דרך אגב, בעבר, החימום היה מבוצע באמצעות קיטור, ולכן לאחר שהופסק השימוש בקטרי הקיטור, הוסבו בצפון אמריקה ובאירופה קרונות רבים ל-'מחוללי קיטור' (כנראה שגם רכבת ישראל יצרה אחד כזה) ובקטרי הדיזל שיועדו לנוסעים הותקנו דוודים גם כן.
קודם כל, קיימים גנרטורים בחלקשאלה כמו זו אני יכול-
להפנות רק אליך-מומחה הדיזלים מס' אחד במזרח התיכון!!! כל אחה"צ אני גולש באתרי רכבת אמריקאיים של מפעילים שונים שלהם ושל חובבי רכבות שם ועדיין לא הצלחתי להבין! בכל התמונות ובכל ההסברים שלהם על מבני הרכבות שלהם, אין בכלל קרונות כח עם גנרטורים! רוב הרכבות שלהם הינן מסוג מודו, אליהן מחוברים קטרי ענק מונעי דיזלאבל אין בכלל שום קרון כח! (כמובן שאני לא מדבר על הרכבות מודו עם קטרי חשמל-שם אין צורך בקרונות כח) איך עם כח מתמודדים האמריקאים המסכנים עם החום בקיץ והקור בחורף בלי קרונות כח שיספקו אנרגייה לחימום/קירור???? ד"ר, אני משתגע כבר מחיפושים!!! אני מצרף סתם איזו תמונה מאתר railpictures.net כדי להמחיש אילו רכבות נוסעות שם(מי כמוך יודע...), בחיי שאין שום איזכור או תמונה, גם באתרים של המומחים, על קרונות כח!! אתה חייב לענות לי, מצטער שאני משגע אותך... שלך, מאיר המשוגע..
תודה רבה על-קודם כל, קיימים גנרטורים בחלק
מהקרונות שם. הם פשוט בנויים בחלק התחתון של המרכבים או שבמקרים אחרים מנוצל כוח מנוע הקטר למטרה זו שהרי ברוב המקרים מדובר בקטרי נוסעים ו/או משא בעלי כח רב מאלה הנמצאים אצלינו. בחלק אחר של רכבות הנוסעים פשוט אין מזגן. חן יוכל לבטח להוסיף עוד מידע. ולא צריך להגזים מאירקה: אני לא מומחה מס' 1 - אני חבר פשוט מן המניין - פשוט ביותר שמתלבש עם בגדי ספורט ונעלי ספורט כל החיים. הכי פשוט שיש והכי נוח...אל תעשה ממני מה שאני לא. יש פה ידענים יותר גדולים כמו מיסטר מלינג בענינים הטכניים למשל.
אהלן בוס מה העניינים?
אתה יודע איפה ראיתי את ההודעה שלך? בפורום 1000 של הטלנובלות שהגעתי אליו בגלל שתפוז התחרפנו על השכל
מתמנה למנכ"ל תפוז/פתוז?בקרוב זה קורה כאן בפעם הראשונה
פרטים בהמשך.
אתה........מתחתן ???בקרוב זה קורה כאן בפעם הראשונה
פרטים בהמשך.
חס וחלילהאתה........מתחתן ???
אני חייב לדעת. אארגן לך את סט 48 מצוחצח לאורחים באותו ערב, עלי אחינו !!! נו? שדר את הידיעה.....אתה פוגע לי בריכוז של העבודה.......
לחתונה שלך נגיע ב-SG ו-SL!חס וחלילה
יחד עם גרר 0303 ליתר ביטחון!לחתונה שלך נגיע ב-SG ו-SL!
ואז ניתן טורים בניוטרל, שתיהנה!
יחד עם גרר 0303 ליתר ביטחון!
בטח תמתח אותנו ותמתח.בקרוב זה קורה כאן בפעם הראשונה
פרטים בהמשך.
לפני שאני שורף את המועדון יא כבאיבקרוב זה קורה כאן בפעם הראשונה
פרטים בהמשך.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.