בוקר טוב . מתח - מי יהיה בגמר ?

nogalevy

New member
היכל התהילה- ראוי לתהילה.

שאפו להפקת התוכנית המרתקת. החיבור בין ריאליטי המבליט יחסי אנוש לבין מוסיקה, מוסיקאים וזמרים יוצא מן הכלל. הרעיונות כיצד למלא את הזמן בימים הגדושים, בין חזרות להופעות מקורי ומעניין. הרגישות של ההפקה והשמירה על פרטיות הזמרים. והחלק המרתק ביותר עבורי היא חווית חדר החזרות, בניצוחו של המוסיקאי הפסיכולוג תמיר והלהקה. שוב. שאפו.
 
אכן,אחת התוכניות הטובות ביותר,שילוב

מדהים בין אומנים מהעבר עם גילוי אופיים האמיתי שלא ניגלה מעולם לעיני מעריצים עיוורים.כן אישיות האמן לא פחות חשובה ולעיתים מעצימה את חווית הצפיה. כל הכבוד להוגה הרעיון שאבי שהחשף לפנינו בראיונותיו דברים שלא מאמרו בין המועמדים. מעולם לא נהנתי יותר מתוכנית שמאחדת את אהבתי לתוכניות ריאליטי וזמר עברי נושן ואיכותי. בעיקר נהנתי מתוספת השירה בציבור והזומבה ששולבו בתוכנית, תוכנית מרגשת ומרנינה שגרמה לי לשוב לצפות בערוץ 24.
 

1 חד וחלק

New member
הנה החברה מהפקה מתחילים להגן על התוכנית

האשכנזית האוממלה הזאת מה קרה אין ריטיניג גם במשדרי הדחה אין מה לעשות פעם הבאה תעשו שיעורי בית מה הציבור אוהב ואיזה מוזיקה רובונ שומע וכאן נפלתם נפילה עמממממממממוקקקקה אף אחד היום לא מאזין לספיישלים האדיוטים האלה קצת שכל היה מרים לכם את כככככללללללל הריטיניג שנמצא באשפתות וזו המציאות חברים סורייי
 
אם אתה לא צופה, מה אתה עושה בפורום הזה?

זה כמו שאני אכנס לפורום של סדרה שאני לא צופה בה ואתבכיין למה אין שם ככה וככה. מתאים להתבכיינות של שירי הדיכאון...
 
אתה כנראה לא חד וחלק אם אתה קובע

דברים בדויים ,כמו למשל שאנו מגינים על התוכנית כי אנחנו מההפקה. דבר נוסף שלא הבחנת לגבי בני שהוא יותר זמר רוקיסט ושר שירים כאלו גם אם אינם מזרחים,כמו כן ניתנו שירים שיבטאו את כישוריו הרוקיסטים ואמונתו. אך כמו בני אתה וכל אלה שאוהבים גם את הז`אנר המזרחי לא מבינים שעד כה אוכלוסיה גדולה סבלה משירים אלו ולבסוף המציאו תוכנית שנותנת אפשרות גם לזמרים לעשות קמבק בליווי זמר של העבר. אני כצופה שמחה ששאבי שאגב לא אשכנזי המציא שילוב כזה שמזמן לא היה בערוץ 24 שנישטף בעיקר במוזיקה רדודה לטעמי לפחות. אם לא נאה לך פשוט תפסיק לצפות,כמו שזה נכון לגבי אלו שאינם סובלים זמר מסויים אפשר להשתיק וזהו. אני נהנת מכל רגע מהתוכנית המהממת וכן ירבו!
 

השרדות10

New member
ההפקה ה"אשכנזית" שלך שמה שופט רק כי הוא מזרחי

למרות שהוא לא מבין כלום במוזיקה (=יוני רועה)
 

בוףברכה

New member
כנ"ל....למרות שיש ...קצת תלונות

(קצת...אבל במישקל כבד..)... אחלה היכל...
 

BEAUTY האחת

New member
../images/Emo41.gifבוקר טוב . מתח - מי יהיה בגמר ? ../images/Emo41.gif

בוקר טוב, נא לשמור על תרבות הדיבור ! מודיעה כי כל אחד שינקוט בשפה לא נאותה ימחקו תגובותיו ועל פי שיקולי יחסם !! שיהיה המשך יום נעים ותרבותי
 

sarit150

New member
היכל התהילה

מי שצריך להגיע לגמר הוא: מייקל הרפז, בני אלבז אבי טולדנו, אדם
 
בני אלבז הגדול מכולם הוא איש רגיש

אני לגמרי בעדו- קול גדול וכזמר הוא ענק
 

איבונה3

Well-known member
קרן אולי התכוונת לפה גדול כי

קול גדול ממש אין לו...הוא צורח אבל לצרוח יודע גם מוכר האבטיחים בשוק....
 

1 חד וחלק

New member
אני יסביר לכם בדיוק למה בני כועס ועצבני ובצדק

א. אתמול כולם אמרו שהיה לו את הביצוע הכי חזק ויפה ובכל זאת הגיע למקום השלישי זה מגעיל משפיל ומפלה וזה המציאות. ב. יש כאן זעם רב על ההפקה המפלה הזאת שמאז שהחלה התוכנית היו רק פעמיים שירם מזרחים שזה המגרש שלו שירי זוהר ארגוב וספיישל ים תיכוני. וכל ה29 התוכניות האחרות שתבינו באיזה כמות מדובר רק שירים אשכנזים זה מגעיל זה הפקה זבל ומטומטמת וצודק לא סתם רוב הציבור המזרחי לא נותן מבט על התוכנית האדיוטית הזאת כי ז=ה תוכנית עם שירים אשכנזים נטו אשמתאים לאריק סיני וחבורתו ואפי' שהוא לא מהם ידעה להתחבר אליהם לדבר איתם יפה להשתלב אך הם ירקו לו בפנים אך היום כככככוווולםם יודעים שאריק. מייקל. ואדם. וטולדנו. ורוחמה. מפחחדים ממנו כי מי שעדיין יכול לפתוח בקרייריה מצליחה זה רק הוא הם המבוגרים יודעים שנגמר להם הקריריה ועוד מהם נוטף שחצנות מגעילה שרק רוצים שיזכרו אותם ויתנו להם חסד נעורים האדם היחיד שלא מחפש את זה זה בני אלבז שעכשיו במעמד כרגע ביכולות שלו עכשיו הוא המנצח הגדול ולא על סמך פעם והם יודעים את זה ה''חברים'' ולכן רועדים ממנו ונתנו ו בכרטיס לגמר מקום אחרון והם בהתחלה אמרו בפה מלא בני הכי טוב מכולם. ג. כמעט כול השופטים למעט אחד האו מהז'אנר האשכנזי וזה מסססססספיק די לחכימא לסיכום זה תוכנית מגעילה מפלה שמעדיפה את מחנה האשכנזים [תראו את שירי כל הספיישלים כמעט] שלחברה המזרחים אין מה לחפש בנה אני ועוד הרבה ממזמן הפסקנו לראות אותה מאז שראינו את הגועל חוץ מלהצביע לבני אנחנו לא רואים כלום כי ההפקה מעדיפה את השירים האשכנזים את אריק ממיקל וכל שאר המגעילים זה נכתב מלב רותח ונפגע שחשבתי שתהיה תוכנית על רמה וגילנו תוכנית תת רמה. שמפלה חבל חבל מאוד אני ועוד רבים לא צפוים ולא נצפה כי עברתם כל גבול. חבל להבל חבלח שכך תוכנית נראת הרסתם לחובבי במוזיקה המזרחית את הרצון לראות. ופשוט אנחנו בזים לכם וסולדים מאנשים כמוכם. חברה מאוכזבים
 
אז תפסיקו לצפות!

הרסתם את כל המזויקה בישראל. אז עד שסופסוף יש תכנית אחת עם מוזיקה קצת (בדגש על קצת, כי גם שם הצליחו לדחוף מזרחית, ביטרית ושאר שירי חתונות) אחרת- אתם מתלוננים? יש כפתור OFF בשלט. תלחץ עליו. ביי!
 

השרדות10

New member
עידמון ../images/Emo25.gif../images/Emo106.gif../images/Emo202.gif

מה עם הקלטות מהבוקר של הסולחה בין הרב אלבז לאחרים?
 

izmeral1

New member
עידמון היקר. חבל שאתה כאן.

רואים כמה פה נשים אשכנזיות גזעניות מילה . זה חולגני. תתביישו לכם. על הזמר המזרחי ועל כול אסיה ועד צפון אפריקה לא תגיעו לנעליים של כול אלה. חולגניות הכותבות פה כיאו הפורום שלם. לכו תחפשו מי יעשה לכם טובה. עוד משהו את מתחת לסיליה של עדות המזרח ועד צפון אפריקה. ולך המנהלת היקרהBEAUTYהאחת תעשי משהו נגד כמה גזעניות כאן. הביוטי שלי רק לכמה פה מאוד רעות אין להם שימחת חיים רק רע ועוד רע עושים פה חבל על הפורום. גם לך אילנה היקרה איך את מרשה את ההשפלות וכול ההכפות על כול מה שקשור במרחיים. אני לבנה כשלג ועני בהירות. ולי אין דעה נג העדות ולא גזענית . מקומם אותי לקרא כאן כאלה דברים. ערב טוב לך מנהלת הפורום ולאילנה.
 
למעלה