maxima ושמנה@
New member
../images/Emo41.gif בדיחה ../images/Emo41.gif
שלושה גברים יושבים מחוץ לחדר לידה..... יוצאת האחות ואומרת לגבר הראשון:..מזל טוב!!! נולדה לך רביעיה... יהההההה אומר הגבר...איזה פוקס במקרה אני גר בקרית ארבע... לאחר שעה יוצאת האחות ואומרת לגבר השני: מזל טוב!!! נולדה לך שמיניה.. שיווווווו אומר הגבר...אני לא מאמין אני גר בקרית שמונה.... לאחר שעתיים יוצאת האחות ורואה את הגבר השלישי בורח.... מה אתה בורח היא צועקת...... השתגעת? עונה לה הבחור.......אני גר באלפי מנשה..
שלושה גברים יושבים מחוץ לחדר לידה..... יוצאת האחות ואומרת לגבר הראשון:..מזל טוב!!! נולדה לך רביעיה... יהההההה אומר הגבר...איזה פוקס במקרה אני גר בקרית ארבע... לאחר שעה יוצאת האחות ואומרת לגבר השני: מזל טוב!!! נולדה לך שמיניה.. שיווווווו אומר הגבר...אני לא מאמין אני גר בקרית שמונה.... לאחר שעתיים יוצאת האחות ורואה את הגבר השלישי בורח.... מה אתה בורח היא צועקת...... השתגעת? עונה לה הבחור.......אני גר באלפי מנשה..