אם כל ההדחות - את מי אנחנו רוצים בחוץ

ביטניקט

New member
איילה, צבועה ובוגדנית

לא להאמין איך היא נדבקה לאלירז כל השבוע ובסוף העמידה אותו להדחה. וארז? אלירז לא העמיד את ארז אף פעם. ודווקא בשבוע הזה אחרי של הזמן בחר בגו-אל, ירד מגואל ועבר לאלירז. ורק לחשוב שהבוקר הביא לו הבוגד הזה חיבוק חברי כאילו כלום. אמרתי תמיד שארז הנחש הצבוע והכי לא אמיתי הכי גדול שם.
 
אלירז התלונן על מי שמחבק ומדיח..חיבק את איילה

את מי ציפית שאיילה תעמיד להדחה?את סער?ארז? את פותנה נראה שהיא אוהבת ואת גואל לדעתי מעולם לא העמידה להדחה..גם כשחבריה כן. אז מי שהיא כנראה הכי פחות מעוניינת שם בהישארותו זה אלין ואלירז מה הבעייה עם זה?!לגיטימי בדיוק כפי שאלין ואלירז בחרו להדיח אותה. שבוע שעבר נדמה לי שאלירז בחר להדיח את איילה ואיילה לא בחרה להדיח אותו וכך קרה גם בפעם נוספת.מה הבעייה עם זה??!
 
אחלה..ולי דווקא נראה שה"כולם" שהיה כאן קודם..

זה מישהו/י מקומונה מסויימת שנפתחה לאחרונה למען אחת מהמתמודדים ונח לאותו "כולם" להוציא את תסכולו שמתמודדת מסויימת עדיין שם,עליי.
 
איפה ראיתה שנידברה לאלירז

זה שהתיישבה ביחד עם עוד דיירים ושוחחו בנחת זה ניקרא להידבק???????????? אך שוב כשרוצים להשמיץ העובדות לא חשובות. איילה לא צבועה ובטח שאינה בוגדנית היא נאמנה רק לסער ולכל השאר אינה חייבת דבר ובטח לאחר אחרי רצח האופי שעושים לה.
 
חייבת להסכים אתך.

נמאס כבר מה'מעידות' של המחנה השני, ו'הצביעות', לכאורה, של מחנה איילה. אני בעד איזון, בכל מקרה.
ארז למיליון!!!
 

abcd80

New member
אלירז כן העמיד אותו

פעם אחת לפני כמה זמן. שתבין זה שלב דקירת הסכינים. האנשים שם מרגישים את הגמר מתקרב ועושים מה שאפשר כדי להישאר בבית. ומה שאמרה לך אילנה55555 נכון לגמרי - כולם מדיחים את כולם.זה המשחק אז תתבגר.
 
למעלה