איתן לואיס - המגודל הצהוב מתארח בפורום

megudalim

New member
לאיתן המצחיק,עוד קצת שאלות,תיכנס פליז

1.אתה מעשן?או שעישנת עוד לפני מגודלים?או שבכלל אתה לא מעשן? 2.אתם(כל המגודלים)החלטתם לנסוע לאילת?אני פשוט ישבתי בבית וראיתי את התוכנית ושמעתי שאתם רוצים כולכם לנסוע לאילת ביחד,זה נכון? 3.למה מאיה לא באה לחגוג איתכם בקלרה? 4.מי יצא קודם מהמעבדה אחרי הגמר?רז או אתה או מישהו אחר? 5.האם אתה תחזור לעבודה שלך או שתרצה לנסות כיוונים שונים? 6.תשים בבקשה תמונות מהחגיגה של המגודלים ב"קלרה" בתל אביב 7.מה התוכניות שלך אחרי "מגודלים"?
 

zyyhgy

New member
כמה משפטיו המובחרים של איתן הבוטה, היום

הנה גם משפטים מובחרים של איתן המטורף עם אוזני הפיל (יש כזה מאכל אגב): 1) עכשיו האנשים הרעבים באפריקה יכולים לישון בשקט 2) אתה חולדה חסרת חיים שחיה מתחת לאדמה 3) יום אחד תראה אור יום 4) אתה חנפן 5) אתה חסר חיים משועמם ואת כל שאר הדברים לא ממש הבנתי.. מצטער אין לי מושג מזה Gi JANEE... אני לא דיסלקט בכל זאת.. אה איתן, וטעויות רושמים ככה, ולא ככה "תעויוט"
 

zyyhgy

New member
את ראית איך הוא דיבר אליי? את ראית?

מה זה? את יודעת איך הוא פגע בי? אני עודשנייה בכיתי, ואני לא צוחק. מזמן לא קראו לי לטאה שלא רואה אור יום, משועמם, חנפן וחופר, מזמן לא. וגם לי יש בעיות. הוא לא מתחשב, כי הוא לא יודע מה קורה מעבר.
 

efi002

New member
שניכם לא בסדר!

אתם מתנהגים כמו שני ילדים קטנים!! למה להמשיך ולרדת אחד על השני?? במה זה יעזור??! חלאס כבר! פשוט תפסיקו לדבר!
 
zyyhgy ולוליטה היקרים ,

אם איתן הוא כל מה שאתם אומרים , אז אתם פי 200 יותר גרועים ממנו. וההוכחות לכך היא התגובות הדביליות שלכם. הייתם מתים שאיתן יירק לכיוון שלכם בכלל , אתם אנשים מסכנים שהייתה להם ילדות איומה ,זה הכול . אל תיפרקו את התיסכולים שלכם פה , ולהתחנף לאנשים לא יעזור לכם , אתם אנשים עלובים ,שכולה עברו נידודי חברה בילדות שלהם , יום אחד אתם תיראו אור יום ותמצאו חברים , אני מקווה בשבילכם שזה לא יהיה מאוחר מידי בגיל 65 וכאלה . . /= ואין צורך בהחזרת תגובה. זה לא יעזור לכם . אנשים מסכנים תמיד נשארים אנשים מסכנים . גוד לק!
 
בואנה מה אתה משחק אותה ילד מסכן ?

תישא אחריות במה שאתה אומר !!!!! אל תשחק אותה ילד מסכן ,אתה מסכן גם ככה . וחלאס לתקוף פה את כולם על כל מילה שנייה . אפשר לחשוב אתה יותר טוב..משחק אותה פילוסף קעלק . אתה והלוליטה הזאת . חיו ותנו לחיות . צאו
 
הטיפשות שלך בשיאה...

הרפואה מתקדמת, בקשי השתלת מוח. שואגת כמו אומללה, כי קשה לך לראות דעות אחרות ושונות משלך. את ילדה, תדברי ככה לילדים בגילך חצופה. מוח מעוות.
 

רומן14

New member
איתן תגיד לי

למה אתה מעצבן במגודלים ?? אל תעלב אבל חפרתה קצת במיוחד בפרק הראשון קיבלתי מיגרנה
 

zyyhgy

New member
לאיתן כנס - ברצינות אתה ממש פגעתי בי..

אני רוצה להגיד לך, שלא חשבתי שתרד לרמות האלה. השפלת אותי, ובאמת נעלבתי ממך.. עד כדי כך, שאין לי תאבון כרגע. זה הדבר הנורא ביותר שיכלו להגיד. הילדים באפריקה הם חולי אנורקסיה ורזון רצחני, שגורם למוות. אתה יודע, אתה חי בשקט ובשלווה, יש לך מחשב להקליד עליו ומקרר ללכת אליו.. אבל להם אין! מי יודע, ברגע זה נפטר עכשיו אדם מת באפריקה מרזון, תאמין לי!! אני רוצה לראות איך תסתדר, יום אחד כשאתה הם. יום אחד, כשאין לך מה לאכול. כשאין לך איך לשחק. כשבא לך למות. ואתה מרגיש שאין לך בשביל מה לחיות. ואתה מתחיל לאכול מה שיש. גופות של מתים, כדי לשרוד בטבע הנורא הזה. איך אתה יכול להגיד כזה דבר? אני חולה אנורקסיה בעצמי. אני יודע איך זה איתן, להרגיש רעב אבל לא לרצות לאכול. הם רוצים לאכול - אבל אין להם! פגעת בי מאוד, ואני לא מאמין שמשפט כזה יוצא מפיו של בן אדם בן 23. זאת בושה וחרפה לילדים שקוראים כאן. אני ממליץ לכם להתעלם מדבריו של היצור הזדוני הזה. אל תאכל שלוש ימים, נראה אותך מסתדר. חוצפן. המדינה שלנו מדרדרת בגלל אנשים כמוך. חבל לי, שהגענו לרמות כאלה. תסתכל על התמונה, ותזדעזע.
 

Princess Galush

New member
ווווווואי לקחת קשה

תשמע שמעת פעם על ציניות? הומור? מצלצל מוכר?! התגובה הזאת על הרעבים באפריקה זה משהו שאם כל אחד אחר בפורום היה כותב לא היה אכפת לך, רק בגלל שהוא "מפורסם" אז עושים עניין... תשמע אני מבינה את מצבם של הרעבים באפריקה ואני מבינה שקשה לך אבל הבנאדם כולה רשם תגובה של שורה בפורום אז take it easy!! אני בטוחה שהוא לא התכוון לפגוע בך באופן אישי!!!
 
לא מפורסם!!!

אני לא מפורסססססססססססססם fuck noooooooooooooo חברה מפורסם זה טאג מפגר אני איתן לואיס נישארתי אותו איתן נתן לואיס!~~~~ מבינים ילדי חשוב מאוד! stay real be true to how you feel!
 
למעלה