אגם

נצל"ש: מי שרוצה שיכנס../images/Emo9.gif

אתם זוכרים שאמרתי לכם שיש לי קורסים באנגלית ובמתמטיקה
בכל מקרה: מחר יש לי שני מבחנים
1. מתמטיקה
2. אנגלית
2 המקצועות השנואים עלי
אבל מתמטיקה זה קל..אז לא אכפת לי
אז שיהיה לי המון בהצלחה
-רעות- מתה עליכם
סופסוף אני אוכל לרשום הרבה הודעות בפורום
 
למעלה