המצב לא הכי טוב
בתוך העיר, קו 10 תיגברו אותו, לא שזה כל כך הועיל. קו 11, נראה כמו הצלחה לא מסחררת, אבל לא כשלון. קו זה הינו מהדרין לפי מה שהבנתי, ואפילו יש מכשיר לתשלום ברב קו בכניסה האוחרית. קו 12 לא יצא לי הרבה קו 16 - בוטל לו"ז מטומטם, אוטובוס שיוצא מהרכבת חצי שעה אחרי שהרכבת נכנסת, לא פלא שלא עלו על הקו... קו 14 - הם צימצמו את הלו"ז מעט, בימי שישי בשעות הצהריים אין להם מערך מתוגבר מרמת בית שמש. קו 335 - הם הרחיבו את השירות לימי א-ה 3 פעמים ביום, רק בעיה שהם לא כותבים במקום ברור באתר שהמסלול שונה מזה של 335 בימי שישי. וגם הם לא מאפשרים להפעיל רב-קו, והנהג לא מביא קבלות. קו 411 - לא מעלה בתוך בית שמש פנימי, את זמן הנסיעה זה לא קיצר משמעותית. 415 - תיגברו במעט לוקח שעה ורבע לי-ם, בעוד שאגד תוך 50 דק' מרמת בית שמש לבנייני האומה (417). 416 - ביטלו הסעה פנימית בבית שמש, האוטובוס היה מגיע דקה אחרי הרכבת מת"א, דבר זה היה מאוד יעיל לתושבי שכונת ג. שרת שהאוטובס היה עולה ישר למרכז העיר. 420 - לא שינו, אבל לדעתי הפעלתה במוצ"ש כחצי שעה- שעתיים אחרי השבת יכול להועיל. קווים 13, 23,24,26,27 הם קווים שמיועדים לישובים מסביב, כרגיל הם לא הכי ריווחיים. בקיצור הייתי נותן להם: מבחינת דיוק 7 תגבור בשעת הצורך 0 הפעלת מערך מקיף בכל הסביבה 9 (חיסרון שהאוטובס יותר מדי מקיף את העיר כמו 415). עדכון האתר בעת שינויים -5 (לפחות הם עושים את זה חודש לאחר שינוי הלו"ז) באופן כללי הם היו מקבלים 5 והאוטובוסים שלהם ידידותיים לסביבה, למהירות פחות