הרפורמה בתח"צ

מצב
הנושא נעול.

moshavnikit

New member
הפרטת קווי אגד ודן:איפה יש הצלחה ואיפה כישלון
מישהו יכול לפרט כאן לגבי ההצלחה של הפרטת קווי אגד ודן בכל אשכול בארץ? לדוג': אשכול עפולה, חברת קווים, ההפרטה שיפרה את השירות. אשכול פ"ת, חברת קווים, ההפרטה פגעה קשות בשירות וכו' תודה.
שאלה לגבי חברת "אפיקים" באריאל
חברת "אפיקים" הולכת להחליף את "דן" באריאל ושמועות אומרות שמחירי הנסיעות יעלו, וגם שכדי להגיע לתל אביב ולפתח תקווה יהיה צורך בשני אוטובוסים..
זה נכון? יש למישהו מידע נוסף על החברה הזו ועל מה שהיא הולכת לעשות באריאל??
לא ידעתי לאיפה לשרשר, אם זה לא טוב בתור הודעה חדשה אז אנא שרשרו אותי
 

orenhz

Member
הרפורמה בתח"צ
הפרטת קווי אגד ודן:איפה יש הצלחה ואיפה כישלון
מישהו יכול לפרט כאן לגבי ההצלחה של הפרטת קווי אגד ודן בכל אשכול בארץ? לדוג': אשכול עפולה, חברת קווים, ההפרטה שיפרה את השירות. אשכול פ"ת, חברת קווים, ההפרטה פגעה קשות בשירות וכו' תודה.
 

Image of me

New member
שאלה לגבי חברת "אפיקים" באריאל
חברת "אפיקים" הולכת להחליף את "דן" באריאל ושמועות אומרות שמחירי הנסיעות יעלו, וגם שכדי להגיע לתל אביב ולפתח תקווה יהיה צורך בשני אוטובוסים..
זה נכון? יש למישהו מידע נוסף על החברה הזו ועל מה שהיא הולכת לעשות באריאל??
לא ידעתי לאיפה לשרשר, אם זה לא טוב בתור הודעה חדשה אז אנא שרשרו אותי
אפיקים כבר התחילה להפעיל חלק מהקווים
ואפשר לראות את המחירים כאן: http://afikim-t.co.il/content/page.asp?maincat=1&catId=14 מחיר נסיעה עירונית באריאל הוא 2.70. אני לא יודע מה היו המחירים בדן, ולכן אינני יודע אם מדובר בהעלאה או הורדה. לגבי היעדים, באתר החברה כתוב ש"חברת "אפיקים" תחל את פעילותה ליעדים: תל אביב, פתח תקווה, רעננה, רמת גן, כפר סבא, נתניה, ראש העין וישובי יהודה ושומרון". כך שלפחות על פי הפרסום, כנראה יהיה קו לתל אביב. בכל אופן, ממה שנראה בינתיים, אפיקים משפרת את השירות מישובי השומרון לרכבת ראש העין צפון, והרי בכל מקרה בשעות הפקקים עדיף להיכנס לתל אביב ברכבת ולא באוטובוס.
 

Image of me

New member
הפרטת קווי אגד ודן:איפה יש הצלחה ואיפה כישלון
מישהו יכול לפרט כאן לגבי ההצלחה של הפרטת קווי אגד ודן בכל אשכול בארץ? לדוג': אשכול עפולה, חברת קווים, ההפרטה שיפרה את השירות. אשכול פ"ת, חברת קווים, ההפרטה פגעה קשות בשירות וכו' תודה.
לא תמיד זה חד-משמעי.
אפשר לכתוב מאמרים על גבי מאמרים על ההבדלים בשירות בין מה שהיה קודם למה שיש עכשיו, ובדרך כלל אי אפשר לסכם במשפט אחד אם הרפורמה עזרה או פגעה. אני ממליץ לך לדפדף בפורום, כי נכתב פה על זה הרבה ותוכל לקרוא דעות שונות של אנשים בנושא.
 

Image of me

New member
לא תמיד זה חד-משמעי.
אפשר לכתוב מאמרים על גבי מאמרים על ההבדלים בשירות בין מה שהיה קודם למה שיש עכשיו, ובדרך כלל אי אפשר לסכם במשפט אחד אם הרפורמה עזרה או פגעה. אני ממליץ לך לדפדף בפורום, כי נכתב פה על זה הרבה ותוכל לקרוא דעות שונות של אנשים בנושא.
חוץ מזה כל אשכול מורכב מישובים ואנשים רבים.
למשל, אולי העברת קווי נתניה-ת"א שיפרה את השירות לתושבי נתניה, אבל מה תגיד לתושב תל אביב, שעלה על 601 ברחוב המסגר כדי להגיע לרכבת מרכז כמו בימיה הטובים של אגד, ופתאום הנהג אומר לו שתחנת ההורדה הראשונה היא בגלילות?
 

connex

Active member
הפרטת קווי אגד ודן:איפה יש הצלחה ואיפה כישלון
מישהו יכול לפרט כאן לגבי ההצלחה של הפרטת קווי אגד ודן בכל אשכול בארץ? לדוג': אשכול עפולה, חברת קווים, ההפרטה שיפרה את השירות. אשכול פ"ת, חברת קווים, ההפרטה פגעה קשות בשירות וכו' תודה.
דעה אובייקטיבית על סופרבוס רמלוד
בתחילת דרכם קטלתי אותם מעל ומעבר אם מסתכלים כמכלול אז המרוויחים הם החיילים שזוכים לתגבור משמעותי בקו 461 מתחנת הרכבת בלוד וכן מהקווים האחרים לרבות 411 שעבר אליהם לפני מספר חודשים וזכה אף הוא לתגבורים. גם תושבי גני אביב הרוויחו כי יש להם בנוסף ל462 קו מאסף לתל אביב ובחזרה לשכונה בשעות הלילה, דבר שלמיטב זכרוני לא היה קיים כשאגד הפעילה את 461 עדיין קיימת בעיה שלא כל הנהגים מודעים לחלופות הערב לגבי צי האוטובוסים-נראה שנפטרנו מאלו של תח"צ בא"ש אבל אלו מדן מרעישים מאד גם לאחרונה לי אישית כמעט ולא יצא לנסוע בואן הול אלא בתמזות שהרבה יותר נוחות ומרווחות הצעות לשיפור: מערכת שירות לקוחות, תדפיס מפורט בסידורי העבודה של קו+חלופה אם יש כזאת ציון מ1 עד 10 בפרספקטיבה של היום 7
 

orenhz

Member
דעה אובייקטיבית על סופרבוס רמלוד
בתחילת דרכם קטלתי אותם מעל ומעבר אם מסתכלים כמכלול אז המרוויחים הם החיילים שזוכים לתגבור משמעותי בקו 461 מתחנת הרכבת בלוד וכן מהקווים האחרים לרבות 411 שעבר אליהם לפני מספר חודשים וזכה אף הוא לתגבורים. גם תושבי גני אביב הרוויחו כי יש להם בנוסף ל462 קו מאסף לתל אביב ובחזרה לשכונה בשעות הלילה, דבר שלמיטב זכרוני לא היה קיים כשאגד הפעילה את 461 עדיין קיימת בעיה שלא כל הנהגים מודעים לחלופות הערב לגבי צי האוטובוסים-נראה שנפטרנו מאלו של תח"צ בא"ש אבל אלו מדן מרעישים מאד גם לאחרונה לי אישית כמעט ולא יצא לנסוע בואן הול אלא בתמזות שהרבה יותר נוחות ומרווחות הצעות לשיפור: מערכת שירות לקוחות, תדפיס מפורט בסידורי העבודה של קו+חלופה אם יש כזאת ציון מ1 עד 10 בפרספקטיבה של היום 7
אם כבר סופרבוס: איזה ציון הם מקבלים בבית שמש?
בתחילה שמעתי שהמצב רק החמיר לעומת ימי אגד. אבל עכשיו, כבר כמה חודשים אחרי תחילת הפעילות שלהם באשכול זה, המצב יותר טוב? השתפר במשהו? או שעדיף את אגד?
 

קו 415

Active member
אם כבר סופרבוס: איזה ציון הם מקבלים בבית שמש?
בתחילה שמעתי שהמצב רק החמיר לעומת ימי אגד. אבל עכשיו, כבר כמה חודשים אחרי תחילת הפעילות שלהם באשכול זה, המצב יותר טוב? השתפר במשהו? או שעדיף את אגד?
המצב לא הכי טוב
בתוך העיר, קו 10 תיגברו אותו, לא שזה כל כך הועיל. קו 11, נראה כמו הצלחה לא מסחררת, אבל לא כשלון. קו זה הינו מהדרין לפי מה שהבנתי, ואפילו יש מכשיר לתשלום ברב קו בכניסה האוחרית. קו 12 לא יצא לי הרבה קו 16 - בוטל לו"ז מטומטם, אוטובוס שיוצא מהרכבת חצי שעה אחרי שהרכבת נכנסת, לא פלא שלא עלו על הקו... קו 14 - הם צימצמו את הלו"ז מעט, בימי שישי בשעות הצהריים אין להם מערך מתוגבר מרמת בית שמש. קו 335 - הם הרחיבו את השירות לימי א-ה 3 פעמים ביום, רק בעיה שהם לא כותבים במקום ברור באתר שהמסלול שונה מזה של 335 בימי שישי. וגם הם לא מאפשרים להפעיל רב-קו, והנהג לא מביא קבלות. קו 411 - לא מעלה בתוך בית שמש פנימי, את זמן הנסיעה זה לא קיצר משמעותית. 415 - תיגברו במעט לוקח שעה ורבע לי-ם, בעוד שאגד תוך 50 דק' מרמת בית שמש לבנייני האומה (417). 416 - ביטלו הסעה פנימית בבית שמש, האוטובוס היה מגיע דקה אחרי הרכבת מת"א, דבר זה היה מאוד יעיל לתושבי שכונת ג. שרת שהאוטובס היה עולה ישר למרכז העיר. 420 - לא שינו, אבל לדעתי הפעלתה במוצ"ש כחצי שעה- שעתיים אחרי השבת יכול להועיל. קווים 13, 23,24,26,27 הם קווים שמיועדים לישובים מסביב, כרגיל הם לא הכי ריווחיים. בקיצור הייתי נותן להם: מבחינת דיוק 7 תגבור בשעת הצורך 0 הפעלת מערך מקיף בכל הסביבה 9 (חיסרון שהאוטובס יותר מדי מקיף את העיר כמו 415). עדכון האתר בעת שינויים -5 (לפחות הם עושים את זה חודש לאחר שינוי הלו"ז) באופן כללי הם היו מקבלים 5 והאוטובוסים שלהם ידידותיים לסביבה, למהירות פחות
 

amirv

New member
המצב לא הכי טוב
בתוך העיר, קו 10 תיגברו אותו, לא שזה כל כך הועיל. קו 11, נראה כמו הצלחה לא מסחררת, אבל לא כשלון. קו זה הינו מהדרין לפי מה שהבנתי, ואפילו יש מכשיר לתשלום ברב קו בכניסה האוחרית. קו 12 לא יצא לי הרבה קו 16 - בוטל לו"ז מטומטם, אוטובוס שיוצא מהרכבת חצי שעה אחרי שהרכבת נכנסת, לא פלא שלא עלו על הקו... קו 14 - הם צימצמו את הלו"ז מעט, בימי שישי בשעות הצהריים אין להם מערך מתוגבר מרמת בית שמש. קו 335 - הם הרחיבו את השירות לימי א-ה 3 פעמים ביום, רק בעיה שהם לא כותבים במקום ברור באתר שהמסלול שונה מזה של 335 בימי שישי. וגם הם לא מאפשרים להפעיל רב-קו, והנהג לא מביא קבלות. קו 411 - לא מעלה בתוך בית שמש פנימי, את זמן הנסיעה זה לא קיצר משמעותית. 415 - תיגברו במעט לוקח שעה ורבע לי-ם, בעוד שאגד תוך 50 דק' מרמת בית שמש לבנייני האומה (417). 416 - ביטלו הסעה פנימית בבית שמש, האוטובוס היה מגיע דקה אחרי הרכבת מת"א, דבר זה היה מאוד יעיל לתושבי שכונת ג. שרת שהאוטובס היה עולה ישר למרכז העיר. 420 - לא שינו, אבל לדעתי הפעלתה במוצ"ש כחצי שעה- שעתיים אחרי השבת יכול להועיל. קווים 13, 23,24,26,27 הם קווים שמיועדים לישובים מסביב, כרגיל הם לא הכי ריווחיים. בקיצור הייתי נותן להם: מבחינת דיוק 7 תגבור בשעת הצורך 0 הפעלת מערך מקיף בכל הסביבה 9 (חיסרון שהאוטובס יותר מדי מקיף את העיר כמו 415). עדכון האתר בעת שינויים -5 (לפחות הם עושים את זה חודש לאחר שינוי הלו"ז) באופן כללי הם היו מקבלים 5 והאוטובוסים שלהם ידידותיים לסביבה, למהירות פחות
סינגור קל
קו 11 הוא קו מוצלח, ואפילו צריך לתגבר אותו עכשיו בשעות מסוימות קו 12 הוא קו מוצלח, שמאפשר לנוסעים מרמת בית שמש הגעה מהירה יחסית לביג ולרכבת לעומת קו 14 קו 335 - קו חדש למודיעין ולמודיעין עילית, הסיבה לכך שאין בו רב קו זה כי נפתח תחת המטריה של אשכול מודיעין עילית (דרישה של משרד התחבורה), כששם יהיה רב קו אז זה ייפתר. בכל מקרה הנהג חייב להביא לך כרטיס נסיעה תמורת התשלום. קו 411,416 - יותר מרבע מהנוסעים בקווים 411 ו-415 היו נוסעים פנימיים בתוך בית שמש בתקופת אגד, הם עיכבו את הנסיעה בקו הבינעירוני ולעיתים תפסו מקומות לנוסעים לירושלים, מרגע שנפרש השירות העירוני המורחב התאפשר לבטל זאת. אגב, בנסיעה ארוכה עד תל אביב דרך רמלה, גם קיצור של 5-10 דקות בתוך העיר הוא משמעותי. גם קווי אגד 417 ו-418 לא עושים שירות פנימי בעיר מאותה סיבה. קווים אזוריים, הוספו המון קווים וניתן שירות ל-12 יישובים שלא היה להם שירות קודם לכן (צרעה, אשתאול, מסילת ציון, עג'ור ועוד). כל הקווים האזוריים שונו כך שיעברו ליד ביג והרכבת לפני הכניסה למרכז העיר. נכון שאין הרבה נוסעים, אבל דווקא הקו למסילת ציון ואשתאול תופס לא רע. קווים 8 ו-9 חדשים לאזורי התעשיה, קו 8 לאזור תעשיה הר טוב דווקא תופס לא רע. יכול להיות שינסו להחזיר את קו 16 בעתיד עם לו"ז מתאים יותר לרכבת. ואם צריך לתגבר את קו 14 בשעות מסוימות אז צריך לדרוש מהם לתגבר. אגב מספר הנוסעים בשירות העירוני בבית שמש עלה ב-50% מאז שסופרבוס נכנסה, וזה לא רק בזכות הנוסעים החרדים בקו 11.
 

JayZed

New member
סינגור קל
קו 11 הוא קו מוצלח, ואפילו צריך לתגבר אותו עכשיו בשעות מסוימות קו 12 הוא קו מוצלח, שמאפשר לנוסעים מרמת בית שמש הגעה מהירה יחסית לביג ולרכבת לעומת קו 14 קו 335 - קו חדש למודיעין ולמודיעין עילית, הסיבה לכך שאין בו רב קו זה כי נפתח תחת המטריה של אשכול מודיעין עילית (דרישה של משרד התחבורה), כששם יהיה רב קו אז זה ייפתר. בכל מקרה הנהג חייב להביא לך כרטיס נסיעה תמורת התשלום. קו 411,416 - יותר מרבע מהנוסעים בקווים 411 ו-415 היו נוסעים פנימיים בתוך בית שמש בתקופת אגד, הם עיכבו את הנסיעה בקו הבינעירוני ולעיתים תפסו מקומות לנוסעים לירושלים, מרגע שנפרש השירות העירוני המורחב התאפשר לבטל זאת. אגב, בנסיעה ארוכה עד תל אביב דרך רמלה, גם קיצור של 5-10 דקות בתוך העיר הוא משמעותי. גם קווי אגד 417 ו-418 לא עושים שירות פנימי בעיר מאותה סיבה. קווים אזוריים, הוספו המון קווים וניתן שירות ל-12 יישובים שלא היה להם שירות קודם לכן (צרעה, אשתאול, מסילת ציון, עג'ור ועוד). כל הקווים האזוריים שונו כך שיעברו ליד ביג והרכבת לפני הכניסה למרכז העיר. נכון שאין הרבה נוסעים, אבל דווקא הקו למסילת ציון ואשתאול תופס לא רע. קווים 8 ו-9 חדשים לאזורי התעשיה, קו 8 לאזור תעשיה הר טוב דווקא תופס לא רע. יכול להיות שינסו להחזיר את קו 16 בעתיד עם לו"ז מתאים יותר לרכבת. ואם צריך לתגבר את קו 14 בשעות מסוימות אז צריך לדרוש מהם לתגבר. אגב מספר הנוסעים בשירות העירוני בבית שמש עלה ב-50% מאז שסופרבוס נכנסה, וזה לא רק בזכות הנוסעים החרדים בקו 11.
יד אחת בונה, יד אחת הורסת
קו 14, מאז כניסת סופרבוס, לא מסונכרן עם הרכבת יותר. איזו מן שטות זאת - שהרכבת מגיע מת"א ב-XX:39 והאוטובוס יוצא ב-XX:40?.. אני כבר לא מדבר על העובדה שהרכבת בדר"כ מגיעה באיחור של דקה או שתיים, אבל גם כשהיא מגיעה בזמן - אפילו סופרמן לא היה מצליח לצאת מהרכבת, להעביר את הכרטיס ולרוץ במעלה המדרגות לתחנה בזמן כדי לתפוס את האוטובוס... נוסעי הרכבת נשדדו לחלוטין משרותיו של קו 14: עם כל רכבת שמגיעה - אתה מגיע לתחנה בדיוק דקה וחצי אחרי שהאוטובוס נסע, ויש לך 20 דקות לחכות לאוטובוס הבא; מה שגורם לאנשים ללכת לתחנה הרחוקה יותר ברח' העליה ולהתנפל על קו 415. מעצבן כמעט באותה מידה גם העובדה שכל הקווים פתאום נהיו מאספים. אז ביטלו איסוף פנימי בקו 411 - אבל עכשיו הוא אוסף כל חייל שעומד לאורך כביש 44, כאשר מקודם הוא אסף רק בתחנות מסויימות ורק לת"א. עכשיו עולים חופשי בצריפין כדי לרדת בצומת אזור, כאילו שאין מספר קווים של סופרבוס שיוצאים כל כמה דקות מרמלה שעושים את זה כבר! ול-415 הוסיפו סיבוב מיותר לחלוטין במוצא: למה? אף פעם אחת לא ראיתי מישהו עולה שם לאוטובוס, והורדה ניתן לבצע ע"פ בקשה, כמו שזה היה בימי אגד. לא ברור בכלל השטויות האלה.
 

stratomaximus

New member
דעה אובייקטיבית על סופרבוס רמלוד
בתחילת דרכם קטלתי אותם מעל ומעבר אם מסתכלים כמכלול אז המרוויחים הם החיילים שזוכים לתגבור משמעותי בקו 461 מתחנת הרכבת בלוד וכן מהקווים האחרים לרבות 411 שעבר אליהם לפני מספר חודשים וזכה אף הוא לתגבורים. גם תושבי גני אביב הרוויחו כי יש להם בנוסף ל462 קו מאסף לתל אביב ובחזרה לשכונה בשעות הלילה, דבר שלמיטב זכרוני לא היה קיים כשאגד הפעילה את 461 עדיין קיימת בעיה שלא כל הנהגים מודעים לחלופות הערב לגבי צי האוטובוסים-נראה שנפטרנו מאלו של תח"צ בא"ש אבל אלו מדן מרעישים מאד גם לאחרונה לי אישית כמעט ולא יצא לנסוע בואן הול אלא בתמזות שהרבה יותר נוחות ומרווחות הצעות לשיפור: מערכת שירות לקוחות, תדפיס מפורט בסידורי העבודה של קו+חלופה אם יש כזאת ציון מ1 עד 10 בפרספקטיבה של היום 7
החיילים לא הרוויחו שום דבר מסופרבוס
חיילי צריפין עדיין נאלצים להידחף כמו צאן בחלק משעות היום, או להתייבש בתחנה דקות ארוכות, בגלל שחברת חאפרבוס לא מתאימה את הביקוש להיצע, או שפשוט שמה קצוץ על החיילים. הרי את התשלום הגלובאלי היא מקבלת בין כה וכה. גם בשירותיות החברה הזאת מתחת לכל ביקורת.
 

Image of me

New member
דעה אובייקטיבית על סופרבוס רמלוד
בתחילת דרכם קטלתי אותם מעל ומעבר אם מסתכלים כמכלול אז המרוויחים הם החיילים שזוכים לתגבור משמעותי בקו 461 מתחנת הרכבת בלוד וכן מהקווים האחרים לרבות 411 שעבר אליהם לפני מספר חודשים וזכה אף הוא לתגבורים. גם תושבי גני אביב הרוויחו כי יש להם בנוסף ל462 קו מאסף לתל אביב ובחזרה לשכונה בשעות הלילה, דבר שלמיטב זכרוני לא היה קיים כשאגד הפעילה את 461 עדיין קיימת בעיה שלא כל הנהגים מודעים לחלופות הערב לגבי צי האוטובוסים-נראה שנפטרנו מאלו של תח"צ בא"ש אבל אלו מדן מרעישים מאד גם לאחרונה לי אישית כמעט ולא יצא לנסוע בואן הול אלא בתמזות שהרבה יותר נוחות ומרווחות הצעות לשיפור: מערכת שירות לקוחות, תדפיס מפורט בסידורי העבודה של קו+חלופה אם יש כזאת ציון מ1 עד 10 בפרספקטיבה של היום 7
"דעה אובייקטיבית" זה אוקסימורון, אין דבר כזה.
בתור חייל בצריפין לא שמתי לב לשום תגבור בקו 461. להפך, קיימת הרעה משמעותית בשירות של קו 461. אם בימי אגד חיילים רבים שבאו מהצפון ירדו מהרכבת בלוד כדי להגיע לצריפין, היום כל החיילים הצפוניים שאני מכיר נוסעים דרך תל אביב. בבוקר אפשר לחכות לקו 461 במשך שעה, כי על חלק מהנסיעות סופרבוס פשוט מדלגת, ובאלה שכן יוצאות - מספר המקומות באוטובוס קטן בהרבה ממה שהיה בימי אגד, שהשתמשה לרוב באוטובוסים עירוניים עבור קווים מאספים כגון זה. קיימת הרעה בשירות גם בקו 6 בצריפין, שהוא הקו היחיד בארץ שאין לו לו"ז רשמי והנהגים יוצאים מתי שבא להם - כך אמר לי נהג בקו. ולגבי קו 411 - על פי אתר סופרבוס, הקו בכלל לא עוצר בשער יפו בדרכו לבית שמש.
 

mister K

New member
"דעה אובייקטיבית" זה אוקסימורון, אין דבר כזה.
בתור חייל בצריפין לא שמתי לב לשום תגבור בקו 461. להפך, קיימת הרעה משמעותית בשירות של קו 461. אם בימי אגד חיילים רבים שבאו מהצפון ירדו מהרכבת בלוד כדי להגיע לצריפין, היום כל החיילים הצפוניים שאני מכיר נוסעים דרך תל אביב. בבוקר אפשר לחכות לקו 461 במשך שעה, כי על חלק מהנסיעות סופרבוס פשוט מדלגת, ובאלה שכן יוצאות - מספר המקומות באוטובוס קטן בהרבה ממה שהיה בימי אגד, שהשתמשה לרוב באוטובוסים עירוניים עבור קווים מאספים כגון זה. קיימת הרעה בשירות גם בקו 6 בצריפין, שהוא הקו היחיד בארץ שאין לו לו"ז רשמי והנהגים יוצאים מתי שבא להם - כך אמר לי נהג בקו. ולגבי קו 411 - על פי אתר סופרבוס, הקו בכלל לא עוצר בשער יפו בדרכו לבית שמש.
לקו 411 יש בשער יפו איסוף בלבד לכיוון בית שמש
בצומת ניר צבי יש גם הורדה. לפחות כך היה בימי אגד. לעומת זאת, לכיוון ת"א יש גם איסוף וגם הורדה.
 

Image of me

New member
לקו 411 יש בשער יפו איסוף בלבד לכיוון בית שמש
בצומת ניר צבי יש גם הורדה. לפחות כך היה בימי אגד. לעומת זאת, לכיוון ת"א יש גם איסוף וגם הורדה.
וזה שהיום אי אפשר לדעת את זה מהאתר
זאת עוד אחת מהתוצאות העגומות של הרפורמה.
 

mister K

New member
דעה אובייקטיבית על סופרבוס רמלוד
בתחילת דרכם קטלתי אותם מעל ומעבר אם מסתכלים כמכלול אז המרוויחים הם החיילים שזוכים לתגבור משמעותי בקו 461 מתחנת הרכבת בלוד וכן מהקווים האחרים לרבות 411 שעבר אליהם לפני מספר חודשים וזכה אף הוא לתגבורים. גם תושבי גני אביב הרוויחו כי יש להם בנוסף ל462 קו מאסף לתל אביב ובחזרה לשכונה בשעות הלילה, דבר שלמיטב זכרוני לא היה קיים כשאגד הפעילה את 461 עדיין קיימת בעיה שלא כל הנהגים מודעים לחלופות הערב לגבי צי האוטובוסים-נראה שנפטרנו מאלו של תח"צ בא"ש אבל אלו מדן מרעישים מאד גם לאחרונה לי אישית כמעט ולא יצא לנסוע בואן הול אלא בתמזות שהרבה יותר נוחות ומרווחות הצעות לשיפור: מערכת שירות לקוחות, תדפיס מפורט בסידורי העבודה של קו+חלופה אם יש כזאת ציון מ1 עד 10 בפרספקטיבה של היום 7
ציון 7 באשכול רמלוד?!
אני מודה שכבר כמה שנים לא נסעתי באשכול הזה, אבל רק מלראות את הגרוטאות ואת האוטובוסים שלא מתאימים לתח"צ שהם מפעילים שם הייתי נותן להם 3 וגם זו מחמאה. שלא לדבר על זה שהם עדיין לא עברו למכשירי כירטוס ושאתר האינטרנט שלהם על הפנים.
 

Rubim88

New member
הפרטת קווי אגד ודן:איפה יש הצלחה ואיפה כישלון
מישהו יכול לפרט כאן לגבי ההצלחה של הפרטת קווי אגד ודן בכל אשכול בארץ? לדוג': אשכול עפולה, חברת קווים, ההפרטה שיפרה את השירות. אשכול פ"ת, חברת קווים, ההפרטה פגעה קשות בשירות וכו' תודה.
לא הפרטה, העברה.
שום חברת ממשלתית לא מעורבת פה..
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה