תחקרו אותי

PennyLaneM

New member
עדי

בת כמה את? בן כמה הבחור שלך? כמה זמן אתם יחד? את יודעת שאת מזכירה לי את סופי צדקה? מה את עושה בצבא? נהנית? מתי משתחררת? איזה משהו רומנטי עשית לחבר שלך,סתם כי התחשק לך? מה הוא עשה לך? זייהו :]
 

josie1986

New member
מורן

בת כמה את? 19 וחצי ויום. בן כמה הבחור שלך? 21 וקצת. כמה זמן אתם יחד? חצי שנה ביום שישי.. את יודעת שאת מזכירה לי את סופי צדקה? חח, אני אמורה לקחת את זה כמחמאה, אני מקווה. מה את עושה בצבא? אני קצינת דוברות (כלומר עושה דוברות ויחסי ציבור). נהנית? יש ימים שיותר, יש ימים שפחות. בגדול - כיף. מתי משתחררת? מאי 07.... איזה משהו רומנטי עשית לחבר שלך,סתם כי התחשק לך? כל מיני מתנות קטנות ושימושיות. אני לא מאמינה במתנות שאין בהן שימוש (כמעט). לפני שהוא התחיל לפקד על הטירונים הכנתי לו קופסה עם מלא דברים שצריך בטירונות (מגבונים לחים, פלסטרים, פנקס ועט, חוטי שיפצור, מצית וכו') ומכתב הכי מרגש בעולם... ואפילו דאגתי שיביאו לו את זה בבוקר לבקו"ם איפה שהוא קלט את הטירונים. מה הוא עשה לך? האמת, שיש הפתעה גדולה בפתח, אז אספר כשזה יקרה.
 
הווו שלום לך../images/Emo9.gif

את חמודה לגמריי
אני מצטערת אם אני חוזרת על שאלות שנשאלו כבר. איך את מעבירה את הזמן הפנוי שלך? ספר אהוב? זכרון ילדות חזק? משו שבחיים לא תאכלי? כמה זמן את בפורום?
 

josie1986

New member
גם את חמודה בעצמך!

איך את מעבירה את הזמן הפנוי שלך? האמת שאין לי הרבה זמן פנוי, כי רוב הזמן אני בצבא... זה תלוי במצברוח - או שיוצאת אחרי הצבא עם חברות, או שלא, או שישנה, או שמדברת עם החבר בטלפון וכו'. ספר אהוב? כמו שאמרתי.. "המקרה המוזר של הכלב בשעת לילה". זכרון ילדות חזק? חח, שהאכלתי פרפרים בפרחים קטנטנים. משו שבחיים לא תאכלי? חצילים, בתצורה שאינה במיונז, למרות שזה גם זה בספק. כמה זמן את בפורום? התקלת אותי. אין לי מושג. ניראה לי שמשהו כמו שנה ו-8 חודשים.
 
../images/Emo221.gif../images/Emo28.gif../images/Emo13.gif

מהם חמשך ה..: מהם חמשת הדברים שהיית לוקחת איתך לאי בודד? מהם חמשת הדברים שהיית רוצה לקבל ליום הולדתך מהאנשים הכי קרובים אליך? [הכוונה כאלה שבאמת מכירים אותך] מהן חמשת המילים שעולות לך כרגע בראש? מהם חמשת השירים האהובים עליך? מהם חמשת הסרטים שהכי נהנית מהם? מהם חמשת הרגעים הכי מביכים בחיים שלך [עד עכשיו..]? צייני חמישה דברים שעדיין לא עשית אבל את רוצה לעשות: מהם חמשת התפוזים שאת מכירה?אם את מכירה... מהם חמשת הדברים שאת הכי אוהב לעשות? מהם חמשת הרגעים שבחיים שלך לא תשכחי ולקינוח... מהן חמשת השאלות הכי חביבות עליך?
 

josie1986

New member
בתאל...

מהם חמשת הדברים שהיית לוקחת איתך לאי בודד? את החבר, גלולות, אוכל, שמיכה וסבון. מהם חמשת הדברים שהיית רוצה לקבל ליום הולדתך מהאנשים הכי קרובים אליך? [הכוונה כאלה שבאמת מכירים אותך] את האוסף של שלום חנוך, סופ"ש בצימר בצפון, בגדים, ספר טוב (אימא קנתה לי את "רודף העפיפונים") וחיבוק. מהן חמשת המילים שעולות לך כרגע בראש? מתי אתה כבר בא הביתה? מהם חמשת השירים האהובים עליך? קשה מדיי. אני אנסה: "האנשים החדשים" (עברי לידר), היי ג'וד" (אין לי כוח לאנגלית, ביטלס), "היי יו" (פינק פלויד), רומיאו וג'ולייט" (דייר סטרייטס) ואהה.. אני לא מצליחה לחשוב יותר. מהם חמשת הסרטים שהכי נהנית מהם? "פורסט גאמפ", "חומות של תקווה", "היץ'", "מעודדות צמודות" והממ "מינכן". מהם חמשת הרגעים הכי מביכים בחיים שלך [עד עכשיו..]? חח, אני באמת לא זוכרת. אני מתגברת מהר על מבוכות. צייני חמישה דברים שעדיין לא עשית אבל את רוצה לעשות: לנסוע לטיול ארוך בחו"ל, לגור לבד, קעקוע (אולי), להיות מפקדת בצבא (במסגרת קורס) ולגבי החמישי אני אאלץ לחזור אלייך. מהם חמשת התפוזים שאת מכירה? אם את מכירה... תפוז רגיל, תפוז דם, לא מכירה עוד. מהם חמשת הדברים שאת הכי אוהבת לעשות? את החבר
, לישון, לראות סרט טוב, לאכול גלידה (גם כשקר), לנהוג עם מוזיקה טובה ברקע. מהם חמשת הרגעים שבחיים שלך לא תשכחי? את הלילה שהיינו בים, את הארוחה שהאקס הכין לי, את הפעם הראשונה שלי, את הלילה שהכרתי את החבר, את הטקס סיום של קורס קצינים. ולקינוח... מהן חמשת השאלות הכי חביבות עליך? "מה המצב?", "מה קורה?", "מה שלומך?", "מתי אתה בא הביתה?", "אתה אוהב אותי?" וואו, 5 זה מספר קשה לאללה. תודה מותק.
 
למעלה