שאלות (לא הכוונה)

מצב
הנושא נעול.

Winged Serpent

New member
כרטיס רב קו מחויב פעמיים בתוך שעה וחצי?
האם ייתכן שכרטיס רב קו יחוייב שוב, למרות שטרם עברה שעה וחצי מהחיוב הראשון? זה קרה לנו פעמיים לפחות בשבוע האחרון, ברב קו אנונימי וברב קו רגיל, בנסיעות בקווי תל אביב.
לפני שבוע היה יום של תקלות
והיו הרבה נוסעים שחויבו פעמיים (גם אני). אם יש לך את הקבלות עדיין אתה יכול לקבל החזר. אני הלכתי לעמדת הרב-קו ברכבת מרכז וקיבלתי את הכסף חזרה במזומן (5.10, שזה כמעט בדיוק 6.40 עם הנחה של 20% שמקבלים בהטענה)
 

benshap2

New member
שאלות (לא הכוונה)
אלה לגבי 50% הנחה לסטודנטים
לי מה שהבנתי מאתר משרד התחבורה, סטודנט שרכש כרטיס מרחבי סימסטריאלי ב50% הנחה יוכל לרכוש גם כרטיסים רגילים או כרטיסיות אשר מחוץ לאזור זה ב50% הנחה כשיחפוץ בכך. עכשיו... נניח שאני גר באחד מהמוני האזורים שאין בהם כרטיסים סימסטריאליים... למשל יבנה-רחובות (אין אפילו חופשי חודשי על המקטע הזה). אני אצטרך לקנות כרטיס חופשי סימסטריאלי כלשהו, הכי זול שאמצע (נגיד טבריה פנימי...), כדי לקבל 50% הנחה בכל נסיעה (באם זה משתלם לי כמובן בחישוב הסופי) ?!?! ואם אני לא צריך לנסוע כל יום אלא 3 פעמים בשבוע? וכו'...
 

דוד311

New member
אלה לגבי 50% הנחה לסטודנטים
לי מה שהבנתי מאתר משרד התחבורה, סטודנט שרכש כרטיס מרחבי סימסטריאלי ב50% הנחה יוכל לרכוש גם כרטיסים רגילים או כרטיסיות אשר מחוץ לאזור זה ב50% הנחה כשיחפוץ בכך. עכשיו... נניח שאני גר באחד מהמוני האזורים שאין בהם כרטיסים סימסטריאליים... למשל יבנה-רחובות (אין אפילו חופשי חודשי על המקטע הזה). אני אצטרך לקנות כרטיס חופשי סימסטריאלי כלשהו, הכי זול שאמצע (נגיד טבריה פנימי...), כדי לקבל 50% הנחה בכל נסיעה (באם זה משתלם לי כמובן בחישוב הסופי) ?!?! ואם אני לא צריך לנסוע כל יום אלא 3 פעמים בשבוע? וכו'...
כן
הזול ביותר הוא כנראה "עירוני קוד 1" של אגד המאפשר נסיעות בערים קרית שמונה, פרדס חנה, עכו, כרמיאל, *רחובות* ו*נס ציונה*, ומחירו 876 ש"ח לכרטיס שנתי. אתה צריך לבדוק אם זה בכלל יוצא לך משתלם.
 

מענדי

New member
שאלות (לא הכוונה)
רב קו - כרטיסיה + כרטיס המשך
1. כמה פעמים נסעתי עם דן, וביקשתי כרטיס להרצליה. הנהגים עשו לי פרצוף של 'בחיאת, אין לי כח להתעסק עם זה', וביקשו ממני פשוט לרדת בתחנת ההחלפה ולשלם באוטובוס הבא. האם זה באמת כזה מסובך לחייב ברב קו - כרטיס המשך? משהו אולי יודע איך עושים את זה, בשביל לעזור לנהג? 2. יש לי רב קו אנונימי, וכבר כמה פעמים קרה לי, שלנהג לא מופיע - כרטיסיה רגילה, אלא רק ערך צבור, למי צריך לפנות?
 

tzvika pick

New member
רב קו - כרטיסיה + כרטיס המשך
1. כמה פעמים נסעתי עם דן, וביקשתי כרטיס להרצליה. הנהגים עשו לי פרצוף של 'בחיאת, אין לי כח להתעסק עם זה', וביקשו ממני פשוט לרדת בתחנת ההחלפה ולשלם באוטובוס הבא. האם זה באמת כזה מסובך לחייב ברב קו - כרטיס המשך? משהו אולי יודע איך עושים את זה, בשביל לעזור לנהג? 2. יש לי רב קו אנונימי, וכבר כמה פעמים קרה לי, שלנהג לא מופיע - כרטיסיה רגילה, אלא רק ערך צבור, למי צריך לפנות?
גם אני נתקלתי בבעיות בסגנון הזה במהלך השבוע
1. בדן זה באמת קצת מסורבל. בקווים ובאגד עושה רושם שזה פשוט יחסית ולא דורש הרבה הקלקות במכשיר. בדן הנהג צריך להחליף את מספר הקו שלו לקו 444, לחייב אותך לפי התעריף הזה ואז להחזיר למספר הקו שבו הוא נוהג. בשבוע האחרון נתקלתי בכל אחד מהמקרים האפשריים לדעתי. נהג אחד (קווים) אמר לי לעלות ולשלם באוטובוס הבא. נהג אחר נאלץ לעצור את האוטובוס לכחמש דקות עד שהצליח לפענח את התעלומה. נהג שלישי התקשר לסדרן בנייד כדי לברר איתו את הסוגיה. באגד פעמיים חייבו אותי בנסיעה נוספת למרות שהיה כתוב ירוק על גבי שחור "מעבר". בסוף הצליחו איכשהו לבטל... בקיצור, כרטיס המעבר להרצליה מאוד מאוד מסורבל...
 

846

Active member
גם אני נתקלתי בבעיות בסגנון הזה במהלך השבוע
1. בדן זה באמת קצת מסורבל. בקווים ובאגד עושה רושם שזה פשוט יחסית ולא דורש הרבה הקלקות במכשיר. בדן הנהג צריך להחליף את מספר הקו שלו לקו 444, לחייב אותך לפי התעריף הזה ואז להחזיר למספר הקו שבו הוא נוהג. בשבוע האחרון נתקלתי בכל אחד מהמקרים האפשריים לדעתי. נהג אחד (קווים) אמר לי לעלות ולשלם באוטובוס הבא. נהג אחר נאלץ לעצור את האוטובוס לכחמש דקות עד שהצליח לפענח את התעלומה. נהג שלישי התקשר לסדרן בנייד כדי לברר איתו את הסוגיה. באגד פעמיים חייבו אותי בנסיעה נוספת למרות שהיה כתוב ירוק על גבי שחור "מעבר". בסוף הצליחו איכשהו לבטל... בקיצור, כרטיס המעבר להרצליה מאוד מאוד מסורבל...
המכשיר של דן אכן פחות ידידותי
למשתמש, יעידו נהגי אגד תעבורה שעבדו קודם על מכשיר "אגד".
 

amirv

New member
היכן יש צגי מידע על הגעת האוטובוס אלקטרוניים
בת"א חוץ מבמנחם בגין (רסיטל), קינג' גורג' (סנטר)? יש בעוד מקומות? ומדוע הלוח שבקינג ג'ורג' מציג רק את קווי מטרופולין? מה עם 18,82 ועוד?
מטרופולין שמו בכל השרון
וזה רק עניין של זמן עד שכל השלטים יראו את כל החברות בדן עוד לא כל האוטובוסים מחוברים למערכת הג'פיאס,
 

אורי404

New member
מטרופולין שמו בכל השרון
וזה רק עניין של זמן עד שכל השלטים יראו את כל החברות בדן עוד לא כל האוטובוסים מחוברים למערכת הג'פיאס,
לא בכל השרון
בחלק מהתחנות של השרון. למשל בתחנה המרכזית בכפר סבא ומזרחית אליה אין שילוט.
 

amirv

New member
לא בכל השרון
בחלק מהתחנות של השרון. למשל בתחנה המרכזית בכפר סבא ומזרחית אליה אין שילוט.
התכוונתי בפיזור מלא בשרון
שמו בערך ב-200 תחנות מתוך האלפים שיש, אבל הן מפוזרות בכל הערים בהם עובדת מטרופולין באשכול השרון.
 

אורי404

New member
התכוונתי בפיזור מלא בשרון
שמו בערך ב-200 תחנות מתוך האלפים שיש, אבל הן מפוזרות בכל הערים בהם עובדת מטרופולין באשכול השרון.
.
קיימים גם שלטים בגוש דן
אולי אני טועה, אבל יש שלט של "מטרופולין" בתל אביב (ולא של החברה הלאומית בדרכים) ליד גני התערוכה/תחנת רכבת האוניברסיטה.
 
מטרופולין שמו בכל השרון
וזה רק עניין של זמן עד שכל השלטים יראו את כל החברות בדן עוד לא כל האוטובוסים מחוברים למערכת הג'פיאס,
אתה בטוח לגבי דן? מכשיר הכירטוס מורכב יחד עם
GPS, ואין אוטו בלי מכשיר כירטוס.
 

felixr

New member
היכן יש צגי מידע על הגעת האוטובוס אלקטרוניים
בת"א חוץ מבמנחם בגין (רסיטל), קינג' גורג' (סנטר)? יש בעוד מקומות? ומדוע הלוח שבקינג ג'ורג' מציג רק את קווי מטרופולין? מה עם 18,82 ועוד?
שאלה לגבי המערכת
לא ברור איך היא תפעל באוטובוסים הנ"ל: 7014 7035 7039 7042 7068 7303 7304 7311 7239 7341 שאין בהם GPS...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה