שאלות כלליות (לא הכוונה)

מצב
הנושא נעול.
נראה לי שאתה צודק
כבר הרבה שנים רצוף שאני נוסע באוטובוסים של דן, לא יצא לי עדיין לנסוע בשעות הלילה ב-66 ופשוט מטורף מה שהולך שם....
ובמוצש ובלילה אין שום בעיה לשים מפרקית
גם לא חסרות מפרקיות בשעות כאלה, וגם רון חולדאי לא יתנגד כי עושים חלופה- במוצש אין 82 ו-38, אז המפרקיות על 66 מה הבעיה? ובכלל עדיף שבאמת יגבירו את הלו"ז בלילה, ולא רק להתחרות עם המוניות, אלא כי זה היה דרוש גם לפני הרפורמה, ובמיוחד אחריה עם ריקון דיזינגוף וביטול 64,20,21. אם מישהו פה יודע על קו שיותר עמוס מ-66 בתל אביב בשעות 22-24 רק שיגיד. ועוד פעם הוא היה עד 12 וחצי בלילה, חבל שקיצרו. יוצא פער של כשעה ורבע-שעה ועשרים בין 66 האחרון באלנבי פינת בן יהודה ועד מתי שקו הלילה 466 מגיע לשם.
 

ElFabuloso

New member
ובמוצש ובלילה אין שום בעיה לשים מפרקית
גם לא חסרות מפרקיות בשעות כאלה, וגם רון חולדאי לא יתנגד כי עושים חלופה- במוצש אין 82 ו-38, אז המפרקיות על 66 מה הבעיה? ובכלל עדיף שבאמת יגבירו את הלו"ז בלילה, ולא רק להתחרות עם המוניות, אלא כי זה היה דרוש גם לפני הרפורמה, ובמיוחד אחריה עם ריקון דיזינגוף וביטול 64,20,21. אם מישהו פה יודע על קו שיותר עמוס מ-66 בתל אביב בשעות 22-24 רק שיגיד. ועוד פעם הוא היה עד 12 וחצי בלילה, חבל שקיצרו. יוצא פער של כשעה ורבע-שעה ועשרים בין 66 האחרון באלנבי פינת בן יהודה ועד מתי שקו הלילה 466 מגיע לשם.
מה שהכי מרגיז
זה שנראה שכולם מודעים לבעיה אבל שותקים וסובלים. לי אישית החלק היותר מקומם זה העובדה שאני לוקח את 66 סך הכל 2 תחנות, מפנקס עד הבורסה, ומשם לוקח עוד קו אליי הביתה. יכולתי להשתמש ב-61 שנמצא ברכבת מרכז גם אבל יש לי נקע ברגל אני לא מסוגל ללכת את המרחק הזה לכן התחלתי להשתמש ב-66 בשבוע האחרון ואני רואה שזה פיתרון רע בלילה.
 

cwen

New member
מה יהיה עם קו 66?
אחד הקווים הכי עמוסים בגוש דן לפני הרפורמה ואפילו יותר אחרי (תודה למי שניטרל את דיזינגוף מרוב הקווים). אתמול בסביבות 10:30 חלף אוטובוס מלא לחלוטין שלא עצר בכלל בתחנה של פנקס/נמיר לכיוון פתח-תקווה. מעט הנוסעים שלא התייאשו ולקחו מונית ספיישל (כי גם מוניות שירות לא היו בכלל בזמן הזה) נאלצו לחכות עוד 20 דקות עד שהבא יגיע. כמובן שגם בו היו תנאים מזעזעים והאוטובוס הסריח מתרסיס נגד ג'וקים. אני לא מבין למה בדן מתעקשים שלא לתגבר את התדירות הרי ידוע שבלילה יש ביקוש אדיר לקו הזה, לפחות שיכניסו בו מפרקיות אם לא מעלים תדירות בשעות הלילה.
צריך אולי להכין רשימה של הקווים העמוסים מדי
היא כוללת את קווי 40 ו 240 בבוקר, את 66 בלילה, 51 בבוקר - אני מתכוונת לקווים שלא סתם עומדים בהם, אלא אנשים דחוסים ומתפוצצים באופן קבוע, וזה מצב שלא צריך להתקיים. ואז אולי לארגן נוסעים לשלוח ולהתלונן כולם ביחד גם אצל דן, גם בעירית תל אביב וגם במשרד התחבורה. אולי מהלך כזה מתואם יכול להשיג משהו. יש כבר כמה קבוצות בפייסבוק שישמחו להפיץ ולתרום לארגון העניין. אם אין להם נהגים נוספים, לפחות שישלחו מפרקיות!
 
צריך אולי להכין רשימה של הקווים העמוסים מדי
היא כוללת את קווי 40 ו 240 בבוקר, את 66 בלילה, 51 בבוקר - אני מתכוונת לקווים שלא סתם עומדים בהם, אלא אנשים דחוסים ומתפוצצים באופן קבוע, וזה מצב שלא צריך להתקיים. ואז אולי לארגן נוסעים לשלוח ולהתלונן כולם ביחד גם אצל דן, גם בעירית תל אביב וגם במשרד התחבורה. אולי מהלך כזה מתואם יכול להשיג משהו. יש כבר כמה קבוצות בפייסבוק שישמחו להפיץ ולתרום לארגון העניין. אם אין להם נהגים נוספים, לפחות שישלחו מפרקיות!
 

droriko

New member
צריך אולי להכין רשימה של הקווים העמוסים מדי
היא כוללת את קווי 40 ו 240 בבוקר, את 66 בלילה, 51 בבוקר - אני מתכוונת לקווים שלא סתם עומדים בהם, אלא אנשים דחוסים ומתפוצצים באופן קבוע, וזה מצב שלא צריך להתקיים. ואז אולי לארגן נוסעים לשלוח ולהתלונן כולם ביחד גם אצל דן, גם בעירית תל אביב וגם במשרד התחבורה. אולי מהלך כזה מתואם יכול להשיג משהו. יש כבר כמה קבוצות בפייסבוק שישמחו להפיץ ולתרום לארגון העניין. אם אין להם נהגים נוספים, לפחות שישלחו מפרקיות!
66 ו-51 עמוסים כל היום
 
ועל הוצאת המפרקיות לא דן אחראית
אבל דן יכולים לדרוש מפרקיות מתי
ש-82 לא עובד כמו במוצ"ש או לאחר 10 בלילה. אם עיריית ת"א אישרה מפרקיות בקו 82, אז אפשר לדרוש העברת המכונות שלו כשהוא לא פועל, ואז אין תוספת של מפרקיות בעיר.
 

guyweiss

New member
צריך אולי להכין רשימה של הקווים העמוסים מדי
היא כוללת את קווי 40 ו 240 בבוקר, את 66 בלילה, 51 בבוקר - אני מתכוונת לקווים שלא סתם עומדים בהם, אלא אנשים דחוסים ומתפוצצים באופן קבוע, וזה מצב שלא צריך להתקיים. ואז אולי לארגן נוסעים לשלוח ולהתלונן כולם ביחד גם אצל דן, גם בעירית תל אביב וגם במשרד התחבורה. אולי מהלך כזה מתואם יכול להשיג משהו. יש כבר כמה קבוצות בפייסבוק שישמחו להפיץ ולתרום לארגון העניין. אם אין להם נהגים נוספים, לפחות שישלחו מפרקיות!
גם 61 בבוקר/לילה בפרט חמישי בערב
 

elimetayel

New member
שאלות כלליות (לא הכוונה)
מעשה שהיה ותלונה ושאלה בצידו,
לפני כחודש וחצי נסעתי עם משפחתי מרחוב ז'בוטינסקי בבני ברק לרכסים, אבל... מגיע אוטובוס קו 998 מלא וגדוש בנוסעים, הנהג עוצר, מודיע שיש אחריו עוד 2 אוטובוסים, וממשיך ליסוע, כעבור דקות מגיע אוטובוס נוסף, מלא אף הוא, פנינו לאוטובוס השלישי, בנתיים השני עזב אף הוא והפליג לדרכו, ואז מודיע הנהג באוטובוס השלישי ש"אני נוסע רק לקרית אתא, את הנוסעים לרכסים אני אוריד בצומת, על הכביש הראשי" ( קרית אתא זה היעד הסופי של הקו הנ"ל ) כיוון שזה היה האוטובוס האחרון באותו הקו באותו היום - קודם כל עליתי. קיוויתי שהנהג יעשה את המסלול המלא של הקו ( כאמור - 998 = בני ברק - רכסים - קרית אתא ) באוטובוס היו עוד כמה וכמה נוסעים שהיו צריכים להגיע לרכסים. בהגיעינו לרכסים פנה האוטובוס ונכנס לכיוון הישוב, אך בכיכר הראשונה סובב והודיע ש"עד כאן. תגידו תודה שהכנסתי אתכם פנימה, מכאן אני נוסע לקרית אתא" כיוון שהייתי עם 4 ילדים קטנים בקשתי מהנהג שיעשה את מסלול הפיזור המלא ויוריד אותנו במחוז חפצינו בתוך רכסים, אך הנהג יצא ופנה לקרית אתא... ירדנו בקרית אתא ולקחנו מוניות חזרה לרכסים. פניתי בתלונה לאגד בסיפור המקרה ונעניתי ש-"הנהג ביצע את הקו בהתאם לסידור העבודה שנקבע לו, והנהג פעל כשורה כשהודיע מראש שהוא נוסע לקרית אתא בלבד, והם ממליצים לי להבא להתעדכן מראש במוקד השרות כדי למנוע הישנות מקרים כאלה"... השבתי לאגד שסידור העבודה של הנהג לא ידוע, לא מפורסם ולא מעניין אותי, אני אכן בררתי מראש את פרטי הנסיעה ונאמר לי שקו 998 נוסע מבני ברק לרכסים, והנהג אכן הודיע שהוא רק לקרית אתא אבל זאת לאחר ש2 האוטובוסים ה"מקוריים" כבר הפליגו לדרכם... תגובת אגד הסופית היא - שאווטובוס זה היה תגבור "לפנים משורת הדין" וקו התגבור פועל עפ"י הוראות מיוחדות של האחראי והנהג פעל כשורה. פניתי עם סיפור המקרה למשרד התחבורה ואני ממתין לתגובתם. שאלתי ובקשתי לחכמי הפורום - מי צודק? האם אגד מחוייבת לאוטובוס אחד בלבד בכל קו, ושאר הנוסעים הממתינים שישארו בבית או יסעו לפי סידורי עבודה סודיים של הנהגים והסדרנים, או שמא כשמגיע אוטובוס בקו X עליו לעשות את מסלול X כמפורט ומפורסם? האם יתכן פיצול מקומי, ללא פרסום מראש, תאום בין כל הנהגים והנוסעים וללא שינוי במספר הקו? אשמח לחוו"ד.
 

coral chan

New member
מעשה שהיה ותלונה ושאלה בצידו,
לפני כחודש וחצי נסעתי עם משפחתי מרחוב ז'בוטינסקי בבני ברק לרכסים, אבל... מגיע אוטובוס קו 998 מלא וגדוש בנוסעים, הנהג עוצר, מודיע שיש אחריו עוד 2 אוטובוסים, וממשיך ליסוע, כעבור דקות מגיע אוטובוס נוסף, מלא אף הוא, פנינו לאוטובוס השלישי, בנתיים השני עזב אף הוא והפליג לדרכו, ואז מודיע הנהג באוטובוס השלישי ש"אני נוסע רק לקרית אתא, את הנוסעים לרכסים אני אוריד בצומת, על הכביש הראשי" ( קרית אתא זה היעד הסופי של הקו הנ"ל ) כיוון שזה היה האוטובוס האחרון באותו הקו באותו היום - קודם כל עליתי. קיוויתי שהנהג יעשה את המסלול המלא של הקו ( כאמור - 998 = בני ברק - רכסים - קרית אתא ) באוטובוס היו עוד כמה וכמה נוסעים שהיו צריכים להגיע לרכסים. בהגיעינו לרכסים פנה האוטובוס ונכנס לכיוון הישוב, אך בכיכר הראשונה סובב והודיע ש"עד כאן. תגידו תודה שהכנסתי אתכם פנימה, מכאן אני נוסע לקרית אתא" כיוון שהייתי עם 4 ילדים קטנים בקשתי מהנהג שיעשה את מסלול הפיזור המלא ויוריד אותנו במחוז חפצינו בתוך רכסים, אך הנהג יצא ופנה לקרית אתא... ירדנו בקרית אתא ולקחנו מוניות חזרה לרכסים. פניתי בתלונה לאגד בסיפור המקרה ונעניתי ש-"הנהג ביצע את הקו בהתאם לסידור העבודה שנקבע לו, והנהג פעל כשורה כשהודיע מראש שהוא נוסע לקרית אתא בלבד, והם ממליצים לי להבא להתעדכן מראש במוקד השרות כדי למנוע הישנות מקרים כאלה"... השבתי לאגד שסידור העבודה של הנהג לא ידוע, לא מפורסם ולא מעניין אותי, אני אכן בררתי מראש את פרטי הנסיעה ונאמר לי שקו 998 נוסע מבני ברק לרכסים, והנהג אכן הודיע שהוא רק לקרית אתא אבל זאת לאחר ש2 האוטובוסים ה"מקוריים" כבר הפליגו לדרכם... תגובת אגד הסופית היא - שאווטובוס זה היה תגבור "לפנים משורת הדין" וקו התגבור פועל עפ"י הוראות מיוחדות של האחראי והנהג פעל כשורה. פניתי עם סיפור המקרה למשרד התחבורה ואני ממתין לתגובתם. שאלתי ובקשתי לחכמי הפורום - מי צודק? האם אגד מחוייבת לאוטובוס אחד בלבד בכל קו, ושאר הנוסעים הממתינים שישארו בבית או יסעו לפי סידורי עבודה סודיים של הנהגים והסדרנים, או שמא כשמגיע אוטובוס בקו X עליו לעשות את מסלול X כמפורט ומפורסם? האם יתכן פיצול מקומי, ללא פרסום מראש, תאום בין כל הנהגים והנוסעים וללא שינוי במספר הקו? אשמח לחוו"ד.
יכול להיות שגם אתה נפגע של 'בין הזמנים'?
בשלושה שבועות האחרונים הייתה חגיגה עם קווי אגד הבני ברקים לכיוון צפון. ביטלו את התחנות בתוך בני ברק, ותיגברו בזמן אמת קווים אלו במידה וראו שיש עומס של נוסעים, כאשר חלק מהתגבורים לא עושים את מסלולם המקורי. לא כל כך ברור לי מה הלך שם, אבל הייתי שותפה לצרתך...
 

elimetayel

New member
מעשה שהיה ותלונה ושאלה בצידו,
לפני כחודש וחצי נסעתי עם משפחתי מרחוב ז'בוטינסקי בבני ברק לרכסים, אבל... מגיע אוטובוס קו 998 מלא וגדוש בנוסעים, הנהג עוצר, מודיע שיש אחריו עוד 2 אוטובוסים, וממשיך ליסוע, כעבור דקות מגיע אוטובוס נוסף, מלא אף הוא, פנינו לאוטובוס השלישי, בנתיים השני עזב אף הוא והפליג לדרכו, ואז מודיע הנהג באוטובוס השלישי ש"אני נוסע רק לקרית אתא, את הנוסעים לרכסים אני אוריד בצומת, על הכביש הראשי" ( קרית אתא זה היעד הסופי של הקו הנ"ל ) כיוון שזה היה האוטובוס האחרון באותו הקו באותו היום - קודם כל עליתי. קיוויתי שהנהג יעשה את המסלול המלא של הקו ( כאמור - 998 = בני ברק - רכסים - קרית אתא ) באוטובוס היו עוד כמה וכמה נוסעים שהיו צריכים להגיע לרכסים. בהגיעינו לרכסים פנה האוטובוס ונכנס לכיוון הישוב, אך בכיכר הראשונה סובב והודיע ש"עד כאן. תגידו תודה שהכנסתי אתכם פנימה, מכאן אני נוסע לקרית אתא" כיוון שהייתי עם 4 ילדים קטנים בקשתי מהנהג שיעשה את מסלול הפיזור המלא ויוריד אותנו במחוז חפצינו בתוך רכסים, אך הנהג יצא ופנה לקרית אתא... ירדנו בקרית אתא ולקחנו מוניות חזרה לרכסים. פניתי בתלונה לאגד בסיפור המקרה ונעניתי ש-"הנהג ביצע את הקו בהתאם לסידור העבודה שנקבע לו, והנהג פעל כשורה כשהודיע מראש שהוא נוסע לקרית אתא בלבד, והם ממליצים לי להבא להתעדכן מראש במוקד השרות כדי למנוע הישנות מקרים כאלה"... השבתי לאגד שסידור העבודה של הנהג לא ידוע, לא מפורסם ולא מעניין אותי, אני אכן בררתי מראש את פרטי הנסיעה ונאמר לי שקו 998 נוסע מבני ברק לרכסים, והנהג אכן הודיע שהוא רק לקרית אתא אבל זאת לאחר ש2 האוטובוסים ה"מקוריים" כבר הפליגו לדרכם... תגובת אגד הסופית היא - שאווטובוס זה היה תגבור "לפנים משורת הדין" וקו התגבור פועל עפ"י הוראות מיוחדות של האחראי והנהג פעל כשורה. פניתי עם סיפור המקרה למשרד התחבורה ואני ממתין לתגובתם. שאלתי ובקשתי לחכמי הפורום - מי צודק? האם אגד מחוייבת לאוטובוס אחד בלבד בכל קו, ושאר הנוסעים הממתינים שישארו בבית או יסעו לפי סידורי עבודה סודיים של הנהגים והסדרנים, או שמא כשמגיע אוטובוס בקו X עליו לעשות את מסלול X כמפורט ומפורסם? האם יתכן פיצול מקומי, ללא פרסום מראש, תאום בין כל הנהגים והנוסעים וללא שינוי במספר הקו? אשמח לחוו"ד.
לא קשור ל"בין הזמנים",
הסיפור היה ביום שישי שגרתי. אז מה, אין בפורום "יועצים משפטיים"?...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה