ואגב.... היום זה כנראה היום שבו החלטתי להפסיק לדבר עם החברים הבודדים שעוד היו לי...חחחחחחחח
ל ליהי האחרת New member 17/9/02 #20 ואגב.... היום זה כנראה היום שבו החלטתי להפסיק לדבר עם החברים הבודדים שעוד היו לי...חחחחחחחח
ש שולינקה 27 New member 17/9/02 #21 פנטום ,,,, תחשוב שצרפתי רמקול,,, ראה לעיל,,, הפוך את החץ כלפי מעלה,,,--->