../images/Emo65.gif מסיבה באוירה אחרת ../images/Emo168.gif

ביום חמישי ה-8/7/2004 בשעה 22:00, תתקיים מסיבה באווירה אחרת, בג´ונגל של אלי בפרדסייה. מחיר כניסה לאדם: 60 ש"ח בלבד !!! מה יהיה לנו שם: DJ מעולה!!! מוזיקה מכל הזמנים ! בשרים על האש: המבורגר, קבב, קובות, פלאפל, נקניקיות, פסטלים, סיגרים, צ´יפס. סלטים: חסה, קישואים, חצילים, כרוב, ירקות טריים, תירס, מטבוחה, טורקי, תפו"א במיונז, חומוס. פיתות אפויות במקום !!! משקאות קלים: קוקה-קולה, פנטה, סודה, תפוזים, אשכוליות, ענבים, (פרי-גת), קוקטייל, מים מינרלים, ועוד... לקינוח: אבטיח, מלון, קפה, תה. בירות ומשקאות חריפים במחירים עממיים!!! נא אשרו השתתפותכם במסרים. נפגש בשמחות !! ג´רי
 
גריייייייייייייי../images/Emo124.gif

תגיד אתה חושב אנחנו עובדים רק בשביל מסיבות? תוריד את המחירים (גם כניסה גם לשלם על אלכוהול?
) ואייך לא השתמשתה בתירוץ של ימי הולדת הפעם? או שזה עוד עתיד לבוא
 

m i c h a l i

New member
דווקא הפעם המחיר ממש סביר

גם כניסה וגם אלכוהול? ומה עם כל האוכל בשפע שכלול במחיר? והשתייה הקרה? והשתייה החמה? אני חושבת שהמחיר הוגן ואכן חוגגים שם יום הולדת... אז שיהיה במזל גרי אני מגיעה אתה יכול לרשום אותי
 
יקר ! ! !

מיכלי, אוכל את זה כולם מביאים אז מה נשתנה? שנבדוק עובדות יבשות? כן נבדוק! בדרך כלל משלמים 80 ש"ח כולל הכוללללללללללל אוכל, שתיה קרה + חמה +אלכוהול + קינוחים והמדהרין יש גם הפתעות אחרות !! אבל הפעם, תשלום כניסה 60 ש"ח עבור אוכל, ושתיה קלה, לעומת זאת שתיה אלכוהולית שהיא היא היקרה מבין המשקאות זה תשלום בנפרד!! בחשבון הסופי, המסיבה יקרה! באשר לימי הולדת, מזל טובים , מזל שהצאט/פורום מכיל אלפי אנשים כל שבוע אפשר לעשות מסיבה בהמטלה של מומלדת למישהו אחר.
 

m i c h a l i

New member
מי שרוצה שיגיע

מי שלא אז לא... כמו שאמרת ( לא שאני יודעת מי אתה כי חבר בפורום אתה לא... לא כזה שמוכר לי בכל אופן) סיבות למסיבות תמיד יש אז תמשיכו את הדיון הזה במסרים
 
למעלה