גוטמן האפור
New member
../images/Emo32.gif
למפרסמים, ולמדיומי הפרסום שלום. לפני הכל, באמת הייתי רוצה להבהיר שאני לא מתנגד לפרסום או מסחר, או כל פעילות אחרת שמזרימה כסף, באופן עקרוני. אני חושב שכולנו חיים בעולם מספיק זמן כדי להבין שכסף, בסופו של דבר, כן אחראי לחלק לא מבוטל מהסיבוב שלו, ואם הכסף הזה היה נעלם, איתו היו נעלמים דברים לא מעטים. כולנו רגילים מאוד לשירותי האינטרנט בחינם. החל מדואר אלקטרוני, דרך אתרי תוכן ופורומים, שכולם צריכים להיות ממומנים ממשהו. המדיה המקוונת הפכה להיות חלק יותר ויותר משמעותי בחיינו. ובהתאם, כך גם הפרסומות. בהתחלה הפרסומות באינטרנט היו בעיקר לאתרי אינטרנט אחרים. החזון היה היום שבו שטראוס וליוויס יפרסמו גם הם באינטרנט - סתם מוצרים. וכנראה שהחזון התגשם. אבל משהו השתבש. ואני אחתוך עכשיו, ישר לנקודה: אני מבטיח לכם, המפרסמים, לא לרכוש ולו מוצר אחד או שירות אחד מכל חברה שמרגישה צורך לפלוש לחיי בפרסום שלה. ולו המוצר הפשוט והבסיסי ביותר. עד כדי כך פשוט.|סהדגש| פלישה לחיי זה אומר לנגן רעשים מחרידים בקולי קולות בלי שאני ביקשתי (כמו הפרסומת הבלתי נסבלת ל"הללויה", למי שזוכר). פלישה לחיי זה אומר להשתלט לי על כל המסך. פלישה לחיי זה אומר להציג לי תוכן שאני לא יכול לסגור. פלישה לחיי זה אומר לשלוח לי חלונות מעצבנים שחצי מהם מפרסמים שירותים להסרת פרסומות שמגיעות מחלונות מעצבנים. לא איכפת לי מי זה - אם זה תנובה או אינטרנט זהב או מפעל הפיס - אני לא קונה. כל עוד תשחקו ככה, תדעו שאתם שורפים יותר לקוחות מאשר אתם משיגים. ויותר מזה - הלקוחות שתשרפו יהיו אלה עם המודעות, אלה שהייתם רוצים להגיע אליהם. אין לי שום דבר נגד פרסום. יש לי משהו נגד פלישה לחיים שלי. הערה טכנית: הכוונה היא להראות את ה"עצומה" הזאת לגופים הרלוונטיים, ולכן כשאתם מעבירים אותה הלאה, שלחו גם עותק ל [email protected]
למפרסמים, ולמדיומי הפרסום שלום. לפני הכל, באמת הייתי רוצה להבהיר שאני לא מתנגד לפרסום או מסחר, או כל פעילות אחרת שמזרימה כסף, באופן עקרוני. אני חושב שכולנו חיים בעולם מספיק זמן כדי להבין שכסף, בסופו של דבר, כן אחראי לחלק לא מבוטל מהסיבוב שלו, ואם הכסף הזה היה נעלם, איתו היו נעלמים דברים לא מעטים. כולנו רגילים מאוד לשירותי האינטרנט בחינם. החל מדואר אלקטרוני, דרך אתרי תוכן ופורומים, שכולם צריכים להיות ממומנים ממשהו. המדיה המקוונת הפכה להיות חלק יותר ויותר משמעותי בחיינו. ובהתאם, כך גם הפרסומות. בהתחלה הפרסומות באינטרנט היו בעיקר לאתרי אינטרנט אחרים. החזון היה היום שבו שטראוס וליוויס יפרסמו גם הם באינטרנט - סתם מוצרים. וכנראה שהחזון התגשם. אבל משהו השתבש. ואני אחתוך עכשיו, ישר לנקודה: אני מבטיח לכם, המפרסמים, לא לרכוש ולו מוצר אחד או שירות אחד מכל חברה שמרגישה צורך לפלוש לחיי בפרסום שלה. ולו המוצר הפשוט והבסיסי ביותר. עד כדי כך פשוט.|סהדגש| פלישה לחיי זה אומר לנגן רעשים מחרידים בקולי קולות בלי שאני ביקשתי (כמו הפרסומת הבלתי נסבלת ל"הללויה", למי שזוכר). פלישה לחיי זה אומר להשתלט לי על כל המסך. פלישה לחיי זה אומר להציג לי תוכן שאני לא יכול לסגור. פלישה לחיי זה אומר לשלוח לי חלונות מעצבנים שחצי מהם מפרסמים שירותים להסרת פרסומות שמגיעות מחלונות מעצבנים. לא איכפת לי מי זה - אם זה תנובה או אינטרנט זהב או מפעל הפיס - אני לא קונה. כל עוד תשחקו ככה, תדעו שאתם שורפים יותר לקוחות מאשר אתם משיגים. ויותר מזה - הלקוחות שתשרפו יהיו אלה עם המודעות, אלה שהייתם רוצים להגיע אליהם. אין לי שום דבר נגד פרסום. יש לי משהו נגד פלישה לחיים שלי. הערה טכנית: הכוונה היא להראות את ה"עצומה" הזאת לגופים הרלוונטיים, ולכן כשאתם מעבירים אותה הלאה, שלחו גם עותק ל [email protected]