MaYo0sH

New member
../images/Emo32.gif

בנות!! חזרתי אחרי תקופה ארוכה שלא הייתי פה.. בהתחלה הייתי בלונדון לשבוע ואז חזרתי וחשבתי משום מה שהפורום נסגר, אבל אחרי שנתנו לי את הכתובת נרגעתי ואני אחזור להציף אותכן בהודעות שלי
סבא וסבתא שלי עשו לי הפתעה ורשמו אותי לקורס איפור בלונדון
ממש נהנתי, יש שם מאפרים מעולים
וגם האיפור של החברות הגדולות יותר זול שם מפה.. אז קניתי:
איילנר שחור- שאנל
מסקרה- אני לא זוכרת את החברה
פודרה- של חברה אנגלית שקוראים לה קובר משהו.. אז ברוכה השבה לי!!
 

plomphy

New member
welcome back

גם אני פרסמתי פה כמה הודעות לפני הרבה זמן אבל לא הייתי פעילה- עכשיו אני רוצה להיות... את מתכוונת לקובר גירל?
 
למעלה