.....................

פלגיה

New member
עניין הפינוי תם ונשלם

בדיוק כמו שיש צמיחה במשק. יש אנשים שעוד לא שמעו על זה. זה שאת יושבת בביתך ונחה לי בשקט לא אומר שהעניין נשלם.\להוציא אנשים מבתיהם ולהשליכם לרחוב זה לא סוף פסוק. ואולי הם באמת צריכים ללכת בצעדה אחת גדולה לכיוון כיסופים ולומר בגלוי "בואו נחזור לשם"
 

mbar30

New member
שלא תחשבי לרגע שליבי לא נכמר

למראה אנשים שאין להם עבודה או שלא מצאו עדיין מנוח. אבל לא ברחמים עסקינן אלא ביצירת מצב שבו יקומו ככוח אחד ויגרמו לרוה"מ ולמקבלי ההחלטות לפקוח את העיניים. ליצור אמפטיה - יש אמפטיה אבל היא לא תזיז כלום. צריך לקום ולעשות אחרת לא ידאגו להם.
 

mbar30

New member
האנשים, מועצת יש"ע, כל מי שאכפת

לו. היה צורך לחשוב על כל הנושא מלכתחילה. מנהלת סלע התבררה כשגיאה גדולה. היה צריך ליצור מצב שבו כל משרדי הממשלה שקשורים ל"לאחר הפינוי" יקצו משאבים למציאת מקומות עבודה למפונים, מציאת מקומות חלופיים למגורי קבע. הבעיה הגדולה שכולם חשבו שהפינוי הוא בבחינת אופציה אף אחד לא חשב לרגע שאכן יהיה פינוי, שאכן יוצאו אזרחים ממקום משכנם ויועברו למקומות ארעיים. סוף מעשה במחשבה תחילה. אם היו אנשי יש"ע ונציגי הממשלה יושבים ודואגים לאופציות לאנשי הגוש המצב היה נראה אחרת לחלוטין. אין ספק שיש בעיה עם אנשים בני 50- והלאה מבחינת מקומות תעסוקה אבל אולי אפשר היה ליצור מקומות יש מאין ולתת לאותם אנשים את ההזדמנות השניה בחיים. אבל ... עכשיו חייבים לקום ולעשות ללכת לחפש מקומות חלופיים מקומות עבודה ולחפש חיים חדשים
 
כל מי שאכפת לו. זו הגדרה יפה

אלמלא הסיוע שנתנו עד היום אנשים טובים שלא מתוך המערכת - המצב היה גרוע בהרבה. דווקא אלו שהפינוי עבורם לא היה אופציה אלא החלטה, הם אלה שהיו צריכים לבצע, לא אלו שנלחמו בהחלטה הזו. לפי החתימה שלך אפשר לראות מה הדרך שאת מאמינה בה כדי לשנות דברים. ... ומה איתנו ? באמת אכפת לנו, עד כדי כך שנתחיל גם לעשות משהו ולא רק לדבר ? אני מצפה לראות את כל מי שאכפת לו קם ויוצא לפעולה מעשית !
 

חגיתל2

New member
להלן כמה עובדות שקיבלה

ועדת הכלכלה שמצאה לנכון שלושה חודישם אחרי הפינוי לדון בנושא
 
למעלה