Ronush14

New member
שוב ראו אותו שם? ../images/Emo12.gif

הרגע ראיתי ערוץ הצחוק מציג ולא שמתי לב
 
הייייייי../images/Emo24.gif

אני חדשה מתה על יוסי וטירן במיוחד על טירן
ועל מלקום באמצע ובכלל על ערוץ ביפ
 

NimaZ

New member
הי _______

לא ציינת את שמך פרפר! בעעע!!! אני נעמה ואני מאווהבת ביוסי וטירן באופן קשה וגם... אמ... זהו! עוד משו שאת מעוניינת לדעת?
 

Ronush14

New member
ברוכה הבאה../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo24.gif../images/Emo9.gif

והתמכרות נעימה
אני רוני... ואני מתה על אבי נוסבאום...
יוסי גבני...
וטירן ביבי...
איך קוראים לך
 

DAND00SHY

New member
בוכה הבאה!!! ../images/Emo24.gif

א. ברוכה הבאה לפורום! ב. שם מדהים...גם לי קוראים דניאל...אבל לי בדרך כלל קוראים או דניאל או דנדוש...אבל לא ממש איכפת לי... בקיצר...ברוכה הבאה!
 

gilmorefreak

New member
סבבה..אז דני..

ברוכה הבאה לפורומנו הקט..
אני איילת ד"א...נעים להכיר..
 

m a z i ohayon

New member
דני../images/Emo70.gif ../images/Emo24.gif../images/Emo25.gifWELCOM

קודם כל ברוכה הבאה לפורום...
קוראים לי מזי אוחיון ואני מבאר שבע. אני חולה מאוהבת שרופה מעריצה או כל מה שתרצי את אבי נוסבאום
או כמו שאנחנו אוהבים לקרוא לו בפורום - נוסבי, אני גם אוהבת את יוסי וטירנוש המתוקים...
התמכרות נעימה וברוכית הבאיתתתת
 
למעלה