דני../images/Emo70.gif ../images/Emo24.gif../images/Emo25.gifWELCOM
קודם כל ברוכה הבאה לפורום...
קוראים לי מזי אוחיון ואני מבאר שבע. אני חולה מאוהבת שרופה מעריצה או כל מה שתרצי את אבי נוסבאום
או כמו שאנחנו אוהבים לקרוא לו בפורום - נוסבי, אני גם אוהבת את יוסי וטירנוש המתוקים...
התמכרות נעימה וברוכית הבאיתתתת