מישהו הולך מחר לרוג'ר

ניל´´י

New member
אוהרי ואיל... איך אתם יכולים להתענג

בליבה של האנטישמיות?? היטלר ימח שמו היה אוסטרי וגרמניה אמצה אותו אל ליבה... מעולם כף רגלי לא דרכה בשתי המדינות הארורות הללו, ונכון להיום גם לא תדרכנה שם.... סבתא ניל"י.... שגדלה ללא סבים וסבתות, דודים ודודות....
 

ohari

New member
ניל"י, העולם השתנה

מצחיק שיהודים נוטרים טינה לגרמניה ולאוסטריה בעוד שהם נוהרים בהמוניהם למדינה כמו הונגריה ששיתפה פעולה ביוזמתה עם הנאצים ואף עלתה עליהם במעשי האכזריות וזוועה (מפלגת "צלב החץ" הידועה לשימצה), וללא ראול ולנברג כנראה שלא היתה תופעה כזו היום שנקראת "יהודי ממוצא הונגרי", בעוד שהאוסטרים שנכבשו ע"י הגרמנים נתפסים כסופר נאצים בגלל שמוצאו של היטלר היה אוסטרי. אני חלילה לא אומר לשכוח, גם חלק גדול ממשפחתי נספו בשואה, אבל אי אפשר לנטור טינה לנצח לדור שכלל לא השתתף בזוועות. היום גרמניה היא החלוצה מספר אחת במלחמה באנטישמיות והחוקים שם כנגד נאציזם מהמחמירים בעולם עד כדי כך שהגרמנים בעצם ויתרו קצת על עיקרון הדמוקרטיה וחופש הביטוי, כל זאת בעוד שבארה"ב הגדולה והנאורה התאגדות נאצית מותרת לחלוטין והתופעה מתגברת ללא הפסקה.
 

ניל´´י

New member
אוהרי, מקבלת את מה שאתה אומר...

אבל אני עדיין לא מסוגלת לדרוך על האדמה שלהם.... לגבי הונגריה, לא ידעתי... בכל מקרה ערש האנטישמיות היא גרמניה... סבתא ניל"י...
 

A k a s h a

New member
../images/Emo45.gif

מסכימה איתך. לא הוגן להעניש אנשים שלא ראויים לעונש. גם "ילדים של" לא אשמים, מה עוד שהיום זה "נכדים של" אם לא "נינים של"
 

mia01

New member
ווינה מדהימה!!!!!!!! הייתי בה פעם

ראשונה בשנה שעברה (כשנסעתי להופעה של קווין) ויש לי שם בן דוד שחרש איתנו את רחובות העיר. היה מושלם
אהבתי מאוד גם את זלצבורג ויצא לי להיות בה ה"אוקטובר פסט" כך שהיה שמח באופן מיוחד...
 

ohari

New member
הרבה יותר מדי ../images/Emo130.gif

שניים מחברי הטובים ביותר הולכים, אני ויתרתי גם בגלל העלות וגם בגלל שאני לא ממש נלהב מלהילחץ עם עוד כמה עשרות אלפי מיוזעים כדי לשמוע שירים שנשמעים טוב יותר במערכת בבית... תהני לך (חוגגת את, QUEEN, רוג'ר ווטרס, מה הבא בתור?)... וספרי חוויות כמובן.
 

A k a s h a

New member
../images/Emo45.gif

אני חושבת שאתה הראשון שאני נתקלת בו בגישה שלי - הופעות זה פשוט מקום לחוץ מזיע ונוראי ובהחלט בבית נשמע יותר טוב (גם אם אין לי מערכת מדהימה ביותר). גם כשהלהקות הכי אהובות עלי מגיעות (אם הן מגיעות) אני לא הולכת.
 

Mip Mip

New member
יש הופעות שלא משנה כמה מרפקים

תקועים לך בכל מיני מקומות- האנרגיה לא משתווה בכלל לאף מערכת סטריאו. ולא צריך שאמן מחו"ל יגיע בשביל זה. יהודית רביץ נותנת 3 שעות של רוק נ' רול אנרגטי, ממוקצע וסוחף שלא תשמעי באף מערכת סטריאו. כנ"ל פורטיסחרוף שגם אחרי כמעט 20 שנה עוד מצליחים לגרום לאנשים להרים נעליים באוויר. וחוץ מזה- אני חושבת שזה לתת כבוד לאמן עצמו לא רק לקנות את הדיסק. אבל כמובן, כל אחד ומה שנוח לו... הלוואי והיה לי כסף ללכת לרוג'ר ווטרס...
 

A k a s h a

New member
באופן כללי

אני לא אוהבת קיבוצים גדולים של אוכלוסיה. גם מועדונים מעצבנים אותי, אבל אני מתמודדת. חוץ מזה שבודדים המקומות שמשמיעים מה שאני שומעת כך שגם ככה אין מבחר.
 

mia01

New member
../images/Emo45.gif מעולם לא הייתי ברביץ או

פורטיסחרוף (לא כ"כ הסטייל שלי...) אבל מסכימה עם כל מילה לגבי האנרגיות..
 

mia01

New member
מה הבא בתור...?../images/Emo192.gif

לא נראה לי שמתוכנן מישהו טוב לזמן הקרוב... נו טוב יש לי חולשה לקלאסיקות רוק ישנות...
 

C H 4

New member
איזה ריגושים, הא?

אני מניחה שבין 50 אלף איש לא ממש נפגש אפילו אם נילַחֶץ אחת על השניה אי שם לקראת קידמת הבמה (על שורה ראשונה אני אפילו לא מנסה לפנטז)
 

mia01

New member
../images/Emo6.gif מניחה שלא... וגם מניחה שלא

לגמרי אלחץ לקידמת הבמה.. ה50 אלף איש הקודמים שלי היו ב93 עם גאנס אנד רוזס כשההופעת חימום שלהם היתה בראיין מיי וישבתי שם מעשר בבוקר כדי לראות אותו משורה שניה... לא עוד! שואפת למקום טוב באמצע. (אמרה דפנה שבאפריל שעבר חיכתה תשע שעות כדי לראות הופעה של קווין ופול רוג'רס משורה 4).
 

2a2p

New member
מזתומרת?

על מה את מדברת? בבקשה תסבירי לא הבנתי?.
 
למעלה