שרשור אוף-טופיק'ס

ילדים משחקים באש/גיל רובין

לשטוף ת'עיניים.. (מתוך צבעים ברשת.) מה דעתכן? הנרטיב הציוני-לאומני, זה שבעל-כורחנו מכתיב את סדר היום, מטיף את אידיאולגית הדמים שלו אל תוך בתי הספר, בחמישה ימים שכולם על טהרת הצבא: שינה באולהים – כמו בצבא, אימוני כושר – כמו בצבא, והנה זה בא, גולת הכותרת – מטווח! כמו בצבא. התלמידים מגיעים למחנה אימונים, עוטים מדים, צופים בערגה בדגלי ישראל כשמאחוריהם השמש השוקעת, רואים את ההרמוניה המשתררת למראית-עין כשיש פקודים ויש מפקד, וחוזרים הביתה, חדורים באידיאלוגית המלחמה, או בלשון הצה"לית – מורעלים (אכן צריך להיות מורעל כדי לחשוב כך), מוכנים יותר מאי פעם לשלוש שנים של תרומה למירור חיי הפלשתינים, ואולי, אם המפקד היה מספיק כריזמטי, אולי מוכנים גם לקפח חייהם כ`גיבורים` למען המולדת. הסרבנים, אלה שלא מוכנים לתת יד למעשייה הצבאית נענשים: נכלאים, בלי סיבה מוצדקת, בבית הספר בכל יום עד השעה שתיים. אפילו אין הזדמנות לשימוע מול בית דין צבאי. האקט המטורף הזה, בו מקבצים בני 16 אל תוך מסגרת צבאית – בשעה שהם אמורים ללמוד, או לפחות לעשות כל דבר שהוא תמים יותר מאשר לירות בנשק, הוא כפייה של השקפת עולם פוליטית על מערכת החינוך: לפיו הצבא הוא הכל והכל הוא הצבא, שימוש בנשק הוא חלק בלתי נפרד מהחיים כאן, לצבא ערך זהה ללימודי תרבות או קרוא וכתוב, ושיש לנו, כאזרחים וחיילים לעתיד חובה להצטרף למלחמה הזאת, ויפה שעה אחת קודם. נערים שטרם גיבשו דעה פוליטית, נאלצים להאמין שהמלחמה הנוכחית כפויה. שהיא בלתי נמנעת. שלא היה ניתן לעצור מבעדה ושלא ניתן לעשות זאת גם עכשיו. מלחמת קיום ומנצח בה יש רק אחד. יש כאלה שמסכימים לצאת, ובלבד שייתנו להם פטור מהירי במטווח. אך לצאת לגדנ”ע בלי פטור, או לצאת עם זה היינו הך: הנשק הוא לא הרע שבגדנ”ע, אלא רק הממשיות שלו. לכן, הסירוב לצאת, כתיכוניסטים, חייב להיות טוטאלי. אסור לקחת חלק בטירוף הזה. אסור לתת לבתי הספר להטיף לנו מלחמה.
 
../images/Emo34.gif מזל טוב לצבעים! ../images/Emo34.gif

ברכות לאחותנו הקטנה על הפורום החדש. עלו והצליחו לתפארת מדינת ישראל. עבור חברי הצבעים שהיו בסמינר דיכוי בתחילת השבוע וגם עבור אלו שלא, אני מצרף קישור לשרשור מפורום נוער מרצ המכיל את הסקירות ההיסטוריות של קבוצות הדיכוי (להוציא את ההומוסקסואלים שיתווספו ביום ראשון בשבוע הבא). בברכת ישר כח ובתקווה להמשך שיתוף פעולה פורה, נמרוד "יש לי זקן גדול ולכם לא" הוד.
 

mumin

New member
שלום שלום!

מצאתי פורום דיונים מרתק מאוד! (גם האתר כולו מאוד מעניין- בנק"י). www.banki-shabiba.org (אני דווקא לא שייך לארגון זה או אחר,אלא אני חושב שחשוב להרחיב תמיד את אופקינו שמאלה....ולהפגיש את הדעות שלנו עם דעות יותר רדיקליות(= שורשיות), כדי לבחון את צורת התפיסה שלנו את העולם).
 

MichelleS

New member
../images/Emo124.gif צומת!

מחר בבוקר, בשעה 12:00 ברכבת מרכז תל אביב, סניף ת"א של נוער מרצ עושה צומת בנושא הבנות ז'נבה. הצבעים (וכל מי שכותב בפורום ובא לו לעזור) מוזמנים לבוא בהמוניהם.
 

איליה.

New member
אתה רוצה כותבת מאמר במקום לובה

ולובה קוראת במקום מאמר מה את? חולכת מעריבה, הולכת אידיוט אחרנות, חולכת חא-אריץ, לא בא בלובה בחיים שלָך. בקיצור, כתבה פלצנית.
 
קפצוץ.

אני מאוד מסכים עם המאמר, חבל שהוא זוכה למעט מאוד התייחסות במציאות הישראלית העגומה בה אנו חיים.
 

Black dog

New member
אז../images/Emo50.gif

תמיד טוב שיש אחים ! בכל מקרה אני יותר ממזמין את כולכם להכנס גם לפורום נוער מרצ. המון בהצלחה ותהנו !
 

G u a n o

New member
אני חייבת לציין

שהפרסומת הוורודה של sex pal בצידי המסך שלי בפורום "הצבעים שלנו" מאד חיננית
 
למעלה