שאלה לגברים-לצרכי מחקר

ניקיון

האם אתם משתתפים בעבודות הניקיון בבית ? כן האם עושים חלק מהמטלות? אם כן איזה מהן? כביסה, שואב, כלים, מבשל, בקיצור בגלל שהיא עובדת ואני לא...אז אני העקרת בית (לא שאני מתלונן חס וחלילה) האם יש חלוקה שווה עם משימות מוגדרות? או שמי שמסוגל ויכול עושה? מי שמסוגל ויכול עושה, אין הגדרת תפקידים רישמית, אבל היא עושה את אותו הדבר כמוני (רק במינון מצומצם)
 
אמרת לנשים לא לענות - אז אני עונה

|אייקון של אני עושה מה שבא לי ודוקא כי אמרת שלא!| אצלנו יש דברים שיש בהם חלוקת תפקידים ויש דברים שלא.. שנינו עושים הכל ומהכל <ואין לנו עוזרת> בעלי שותף מלא. כל אחד עושה מה שהוא יודע, מתי שיוצא לו. כלים - שנינו שווה בשווה. כביסה - אני, כי יש לי פטיש בקטע הזה. תקלות במחשבים - הוא. אבק - אני. הורדת האשפה - שנינו. בישול - אני. חימום האוכל - הוא. שירותים ומקלחות - אני. הכנת הילדים בבקר לבצפר - גם וגם. עזרה בשיעורים - גם וגם. הסעות לחוגים - גם וגם. תקלות בבית - גם וגם. שטיפה - גם וגם. קניות - גם וגם.
 
זה מודל נוסף..

שאני מכיר. הוא נקרא "מודל הסנג"ר" או בשמו המוכר "מודל גם זה וגם זה הוא"
 
תראה..

אני מודה שאני לוקחת חלק יותר פעיל - כי אני אוהבת שזה נעשה על ידי.. וקשה לי לשחרר. אבל יש יותר מדי מה לעשות.. והוא באמת אוהב לעזור, יאמר לזכותו. חוץ מזה שהכי טוב גם וגם
 

dedikilcool

New member
חיובי

כמו בצבא אני עושה אמבטיה שירותים. למה? כי מישהו צריך לנקות את החרא בבית הזה ומי כמוני יכול לעשות את זה יסודי. אשתי מנקה בבית את הלכלוך ואני מנקה את החרא. אשתי אומרת שלאף אחד לא אכפת מהעבודה שלה ואנחנו לא שומרים על ניקיון. אבל תכלס, כולם יודעים את האמת.... זה על העבודה שלי שכולם מחרבנים. אני גם אחראי על הכלים. מעמיס ופורק את המדיח. אבל זו לא משימה. זה לנשמה.
 

1precious1

New member
לילוכון

האם אתם משתתפים בעבודות הניקיון בבית ? - משתתף חלקית. האם עושים חלק מהמטלות? אם כן איזה מהן? - "עבודות התחזוקה" (להחליף נורות, קדיחות, מדפים, "רהיטי איקאה", קניות של יום שישי) האם יש חלוקה שווה עם משימות מוגדרות? - אין חלוקה שווה, היא עושה הרבה יותר, המטלות דיי מוגדרות. או שמי שמסוגל ויכול עושה? - חלילה, מי שאישתו אומרת לו לעשות, מקטר, בודק אם זה בסקופ העבודה, ועושה.
 

zipo1232

New member
רק לצורך המחקר

אני עושה כמעט הכל, כמעט מכל דבר, כמעט תמיד וכמעט אף פעם
 

haze73

New member
מה לא אעשה בשביל האקדמיה

מאז שהתחלתי להעסיק עוזרת , לה אני מעניק ממיטב חסכונותי - פסקתי לסייע לה. אני מתעקש להיות שותף בכל. אני מאד מעורב בחינוך ילדיי, ניקיון ביתי ועיצובו לתפארת, תחזוקת הבית השוטפת משמעותית גם עבורי וכולי. למרות זאת, לא ייתכן שתהיה שיוויוניות בבית - תמיד יהיה מי שיקבע דברים לפי נושא.
 
למעלה