ציורים

אייני

New member
הראשון והשלישי יצאו לך ממש יפה:O

בשני הזרת שניסית לדחוף הרסה לך את הציור והפכה את היד לשמנה מדייXD אבל עדיין יפה!! ואי, מה שכן, בהתחלה הראשון נראה לי כמו איזה גיבור על מתלהבXDDDD את לא מצליחה להפחיד במיוחד:p
 

tamaguchi girl

New member
תודה ../images/Emo9.gif

חחח כן הזרת שם גרמה ליד כולה להתעוותXD אבל ששמתי לב לזה כבר היה סוף השיעור ולא היה לי כוח לשנות
חחחח אני עובדת על הבעות מפחידות..בסוף ילך לי P:
 

אייני

New member
אני מכיר כמה אנשים עם פרצופים מפחידים רצח

במיוחד השרת של התיכון שלי לשעבר. להכיר לך?XDDD
 

tamaguchi girl

New member
חחח על להכיר אותם אני אוותר,

אבל לתמונה שתספק השראה לציורים הבאים אני לא אתנגד
 

אייני

New member
וול, לא ממש הצטלמתי איתו או משהוXD

חוצמזה שזה מפחיד. הוא עלול לשרוף לי את העדשה במצלמה מרוב כיעור XDDDD
 
../images/Emo3.gif

"היוש" השאלההיא האם התגלית הזאת נתנה לי חיזוק שלילי או חיובי ? XD
 

yaakii

New member
אהבתי את הציור. פחות את העובדה

שהוא די חסר משמעות. לא שלשלי הייתה משמעות עמוקה, אבל לא הבנתי מה מיוחד במילה "היוש"..
 

סיר חע

New member
בעקרון

הוא לא צוייר בשביל שתהיה לו משמעות D: האמת שיצא יותר חמוד ממה שתכננתי שיהיה.
בעקרון "היוש" זה הסימן המזהה שלי
, בהתחלה זה היה מן פארודיה, ואח"כ זה דבק בי ובכל סביבתי
 

סיר חע

New member
מתחשק לי לשתף אתכם בעוד משהו :)

זה סתם חירבוש, באמת אני לא בטוחה שזה גמור, אני חושבת שצריך להוסיף לו עוד דברים, הצעות יתקבלו בשמחה
 
את מוכשרת..!

אהבתי מאוד את ההצללה, והנפח שנתת לזה. זה עם עפרון מיוחד כזה? (הדבר היחיד שאני זוכר משיעורי אומנות בכיתה ז' זה את העפרונות המיוחדים שקיבלנו, כדי לעשות הצללה
)
 

tamaguchi girl

New member
לגמרי מדהים! ומקורי ../images/Emo99.gif

ממש אהבתי, גם את הרעיון וגם את הביצוע ^^
 
למעלה