פרסום עצמי ללא בושה. מה יש?

ניר הכסף במדינה הזאת לא נמצא במקומות הנכונים

כל עוד בטחון דורס את התרבות, מבחינה תקציבית, בארץ. השוליים ישארו איכותיים ברובם אבל הם ישארו בשוליים כי אין "פוש" מספיק חזק בארץ לתרבות.. (סתם דוגמא: רק עכשיו עומד להסגר בנתניה הקולנוע השני ובעוד מספר ערים גדולות בארץ אין בכלל קולנועים, שלא נדבר על חיי לילה וכו..) כל עוד אין כסף בתרבות חברות התקשורת וערוצי הטלוויזיה יספקו את המוצר הכי זול והכי תבניתי שקיים... ואגב אני אראה על מה מדובר רק כדי לראות אם שמו תכסף על שכר לא הגיוני לכל מיני כוכבי רגע למיניהם או שבאמת היתה פה מחשבה על התכנית ברמת יצירה!.. יום טוב
 

Y.L.N

New member
עדיף להשקיע בבית קולנוע בנתניה במקום בבטחון?

 

volatile

New member
הקטע הזה באמת מזכיר את הקאמבק

בטוח שלא ראית את זה ניר? ;) בכל מקרה אם כבר המלצה זה על הקאמבק של HBO שבו ליסה קודרו מ"חברים" משחקת שחקנית עבר כבר לא ילדה, ששיחקה בסיטקום מצליח מאוד ומנסה להתקמבק לטלוויזיה אבל נאלצת להיות מושפלת שוב ושוב. יש בסדרה הזאת הרבה פתאטיות והיא מאוד אכזרית לעיתים רבות, אבל מדובר באחת ה-סדרות. שווה ביטורנט. פלג.
 

DJ$upreme

New member
שמעתי על הקאמבק במהלך העבודה

והציעו לי לראות אבל הקפדתי שלא לעשות את זה כי לא רציתי להרגיש מוגבל ולחשוב "אויש עשו את זה קודם זה כמו הקאמבק" או לחילופין "בואו נעשה כמו הקאמבק". האמת היא שאני לא כל כך אוהב לצפות בסיטקומים בכלל. לארי סנדרס זה אקספשן לכלל ומבחינתי בית ספר לטלווייזיה, ובהחט זו הסדרה שנתנה לי את ההשראה (וכנראה גם לקאמבק ולסדרות דומות אחרות).
 

guysarid

New member
אכן אכן בן זונה

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 
אם יורשה לי להמליץ בחום

לא לראות את זה. ניר כתב...אנשים? ניר כתב ! תשאר במה שאתה עושה טוב (רמז...לא עריכת דין...לא די ג'וי...לא כתיבה...לא ניהול) (הרבה השקעה בשביל הקפצה לא ?)
 

volatile

New member
פעם ראשונה מאז מירי

שאני מסכים איתך. עם הכל למעשה חוץ מההקפצה.
 

DJ$upreme

New member
פרק שני היום (זה יומי)

והיום: הג'י ספוט מככב. אני לא אציק לכם עם זה יותר, אבל קחו בחשבון שאם תחפשו תמצאו מלא ביקורות על זה ברשת ובעיתונות. אם זה מה שעושה לכם את זה, או נותן לגיטימציה.
 
למעלה