זה נראה כמו הצפה
זה עניין של נימוס בסיסי, אם מישהו יכנס אליך הביתה, בלי לדפוק על הדלת ויתחיל לספר לך על המוצר המופלא שיש לו, לא לפחות, כמו שעשה אימג'יין, תגידי לו שזה קצת לא מנומס? פורום הוא סוג של סלון, שאנשים נמצאים בו ומשוחחים (בהעדר מטאפורה יותר טובה אני אשאר עם זו), כאשר מישהו רוצה להכנס לסלון שלנו בשביל לספר לנו על משהו (שלא שייך בשום צורה למה שאנחנו מדברים עליו) טוב יעשה אם קודם ישלח מסר לבעל הסלון (או במקרה הזה לאחד ממנהלי הפורום ויבקש ראשות. המון הצלחה עם האתר, אבל קצת נימוס, גם אינטרנטי, עוד לא הרסה אף מוצר, יש מספיק מנהלי פורומים שהנושא כן קשור אליהם, שישמחו לפרסם את האתר אצלהם, לא חיביים לפרסם בכל הפורומים ברשת.