אוי, פספסתי את זה שהיה היום../images/Emo10.gif
רציתי לשמוע, אבל גם שכחתי וגם ממילא לא היה לי זמן. מה שחבל זה שבסוף סתם מרחתי תכנות של משהו שלוקח חצי שעה על פני 5-6 שעות, ויכולתי ללכת להרצאה במקום.. הייתי הולכת לכינוס השנתי של יאדה יאדה לולא הוא היה עולה כ"כ הרבה - משכורת של שני גליונות לא מכסה לי את זה