לשבת

m i c h a l i

New member
../images/Emo32.gif לשבת

השיר הזה... מרגש אותי עד לדמעות השבת שמעתי אותו בביצוע של החבר'ה מכוכב נולד ( זאת ההזדמנות להזכיר לכם שחייבים להחזיר את שירלי לילו המדהימה בשבוע הבא ) שער הרחמים/מאיר בנאי מסתובב בעיר הישנה ורעש בא מכל פינה אני מכיר כבר מכיר כבר את דרכי בדרך לשער הרחמים. לא מביט סביב לא מקשיב איש חולם אני וכך היה תמיד אבל מכיר כבר מכיר כבר את דרכי בדרך אל שער הרחמים. חי פעם רק פעם יש טעם אין טעם עם כח בלי כח שער הרחמים. בואי איתי יחד בואי מתוך הפחד כי את, גם את חלק משער הרחמים. השלטים מעל החנויות משקיפים, על הרחובות בתוך ליבי יש צעקה והיא גדולה הראו לי את שער הרחמים. חי פעם רק פעם...
 

m i c h a l i

New member
../images/Emo23.gif

שכחת שתיקנו לי?
יש לי אותו כבר מהבוקר אבל שלחי לי את ה"רעל" כי נמחק לי
 

אiסי

New member
../images/Emo24.gif

תודה מיכלי על המסרים והתמיכה גם אנחנו מצביעים עבור ה לילו (וסטיץ') חחחחח
 
למעלה